בנות בוא ננסה לעזור ביחד

lizoska

New member
../images/Emo124.gifבנות בוא ננסה לעזור ביחד

אני פונה לכל בנות הפורום בבקשה ליטול יוזמה ולנסות לעזור לבנות אשר מזלן אינו כמו שלנו אשר מתקשות להיכנס להריון, גיסתי עברה טיפולי פוריות במשך שמונה שנים וכעת יש לה תאומים מקסימים בני תשעה חודשיים, במהלך הטיפולים היא השתמשה בזריקות קלקסן 60 מ"ג, וקלקסן 40 מ"ג וכעת יש בידה מכסה גדולה מאוד של זריקות שהיא פשוט רוצה לתת לבחורה שבאמת זקוקה להם כדי שגם לה יצליח . אז אם אתן יודעות על בחורה שזקוקה לזריקות הנ"ל ( כל זריקה עולה בסביבות ה- 70 שקלים ) אנא שילחו הודעה אליי או השאירו הודעה בפורם ואני אשמח לעזור לאותה בחורה. רצוי מאיזור חיפה והקריות מאחר וגיסתי מהקריות. מקווה שיחד נצליח לעזור.
 

florentin

New member
קודם כל - תבורכו על היזמה וכדאי

בפורום מנסים להרות או הריון אחרי טיפולים - שם ודאי יש בנות שיודעות. ממש ריגשת אותי - מאחלת לה ולך המון טוב ואושר!
 

אורא

New member
ממליצה לך להשאיר הודעה בפורום

פוריות יש שם הרבה בנות שישמחו לעזרה
 
כמה הבהרות לגבי קלקסן

קלקסן בעיקרון נועד לבעיות של קרישיות בדם וזה לא קשור לבעייית כניסה להריון .הבעיה היא איך לשמר את ההריון. לגבי עלות הזריקה שציינת - המחיר מאוד מוגזם. אני קניתי כ 30 זריקות קלקסן ועם ההשתתפות של מכבי זה עלה לי כ 180 שקלים כך ש70 שקלים לזריקה זה מאוד מוגזם . גם ללא ההשתתפות של מכבי עלות הזריקה היא בערך כ 40 שקלים.
 

abolnike

New member
גם אני משתמשת בקלקסאן

אני בהריון בסיכון גבוה ולכן מזריקה קלקסאן 40מ"ג כל יום. לפי החישוב שלי הזריקה עולה 5 ש"ח בערך (30 זריקות דרך כללית מושלם 175 ש"ח) עינת
 

lizoska

New member
הבהרה

אנחנו רק רוצות לעזור ואנחנו לא דורשות כסף, פשוט לגיסתי חבל לזרוק,ודבר שני לגיסתי היו בעיות כניסה להריון שמונה שנים בלי שום קשר לקרישת דם והיא עברה חמש הפלות ובגלל זה היא נטלה את הזריקות, ולגבי התשלום קופ"ח לא הסכימו להשתתף בהוצאות הכספיות ברכישת הזריקות ואין לי מושג למה ולכן היא רכשה אותן במחיר מלא. בכל אופן אם אתן מעונינות היא תשמח לעזור.
 
למעלה