ביקור "שסידר לי את הראש"

  • פותח הנושא ded
  • פורסם בתאריך

ded

New member
../images/Emo124.gifביקור "שסידר לי את הראש"

אתמול אני וכמה מהחברים שלי קפצנו לביקור לגיא "HORN " .אני לא כזה כתב ממולך כמו רן לוי או גנאדי
אבל בכל זות אנסה. המשמעות המשפט שלו אחרי ביקורו אצל גיא "לחיות עם הסאונד שלו" או " להסתדר איתו " אני הבנתי. הבנתי גם (סוף סוף) מה חיפשתי במשך 4-5 שנים אחרונות. זה לא שלא שמעתי מנורות אף פעם. גם לי בתחילת דרכי הייתה מערכת שכוללה מנורות ,אבל תמיד היה חסר משהו- הכוונה למשהו בסיסי בהבנה ובגישה. אצל גיא הבנתי(ואפילו קצת למדתי) מה היא אומנות החיבור של המרכיבים וגם חידשתי לעצמי הפתגם הרוסי הישן : "שכל "חדש" זה בעצם "הישן" הנישכך " או בעברית הפשוטה: "אין חדש תחת השמש" .הכוונה שהמכשירים של פעם יכולים עד היום לשים בכיס הקטן את המכשירים של היום. בקיצור , עם הסאונד כזה לא שרק אפשר לחיות אלא מעכשיו ארדוף אחריו (בעזרה והכוונה של גיא כמובן
). תודה גיא.
 

Croc

New member
ומי אמר......

שהוא יותר לא מחליף את ההגברה? אמרתי לך
 

ded

New member
../images/Emo3.gifטעות שלך

פשוט ניבנה סט חדש(נוסף) בחדר שינה
 

horn

New member
אני שמח שנהניתם וגם אני מאד נהניתי

מחברתכם.
 
למעלה