../images/Emo124.gifביקור "שסידר לי את הראש"
אתמול אני וכמה מהחברים שלי קפצנו לביקור לגיא "HORN " .אני לא כזה כתב ממולך כמו רן לוי או גנאדי
אבל בכל זות אנסה. המשמעות המשפט שלו אחרי ביקורו אצל גיא "לחיות עם הסאונד שלו" או " להסתדר איתו " אני הבנתי. הבנתי גם (סוף סוף) מה חיפשתי במשך 4-5 שנים אחרונות. זה לא שלא שמעתי מנורות אף פעם. גם לי בתחילת דרכי הייתה מערכת שכוללה מנורות ,אבל תמיד היה חסר משהו- הכוונה למשהו בסיסי בהבנה ובגישה. אצל גיא הבנתי(ואפילו קצת למדתי) מה היא אומנות החיבור של המרכיבים וגם חידשתי לעצמי הפתגם הרוסי הישן : "שכל "חדש" זה בעצם "הישן" הנישכך " או בעברית הפשוטה: "אין חדש תחת השמש" .הכוונה שהמכשירים של פעם יכולים עד היום לשים בכיס הקטן את המכשירים של היום. בקיצור , עם הסאונד כזה לא שרק אפשר לחיות אלא מעכשיו ארדוף אחריו (בעזרה והכוונה של גיא כמובן
). תודה גיא.
אתמול אני וכמה מהחברים שלי קפצנו לביקור לגיא "HORN " .אני לא כזה כתב ממולך כמו רן לוי או גנאדי