בחירת ספורטאי/ת השנה

../images/Emo124.gifבחירת ספורטאי/ת השנה ../images/Emo70.gif

אתם מוזמנים לרשום כאן מי מבחינתכם ספורטאי או ספורטאית השנה שלכם בישראל. *בבקשה מכם לנמק מדוע בחרתם באותו ספורטאי או ספורטאית . *הנבחר או הנבחרת יתארחו כאן בפורום .
על שיתוף הפעולה .
 

kfir1011

New member
הבחירה שלי

הוא כמובן ה-
של השנה שריגש אותי השנה הכי הרבה והוא כמובן גל פרידמן.
 
הבחירה שלי

אם כל הכבוד לגל פרידמן אבל ספורטאי השנה שלי הוא יצחק ממיסטבלוב , שאם כל הקשיים שלו הצליח להביא למדינה 3 מדליות אולימפיות בינהם 2 מזהב .
 

yuvalf90

New member
אני איתך אורן

הבנאדם פשוט לא להאמין מנצח את המתחרים שלו שהם אם אני לא טועה פחות נכים ממנו (אחוזי נכות ) והוא מתחרה איתם ומנצח אותם בהפרש גדול ומחוץ לבריכה הוא גם בנאדם אדיר כתבתי למטה ...
 
גל פרידמן, אבל לא רק הוא.

גל פרידמן כמובן ספורטאי השנה, ולדעתי רוב המצביעים ילכו עם הדעה שלי. לדעתי יש עוד כמה ספורטאים שעשו לי את 2004 לשנה מיוחדת: אריק זאבי - מקום שלישי (ואם תשאלו אותי, קטן עליו). מקום שלישי מקום מאוד מכובד, אבל חבל שביום כזה מאיר פנים לאריק (אינוי עף מהתחרות) לא מנוצל על ידי זאבי. קצת יותר ריכוז והיו לנו 2 מדליות זהב. יואל רוזבוזוב - למרות האכזבה החלקית באתונה, 2003-4 הייתה שנה מצויינת עבור יואל שלנו. אנדי רם ויוני ארליך - למרות הירידה הקלה שאתונה, זכו בהמון טורנירים. הבחירה שלי - פ-ר-י-ד-מ-ן
 

TVספור

New member
אריק זאבי

וגם גל פרידמן . שניהם ביחד מגיע להם להיות ספורטאי השנה .
 

oren45

New member
בחירתי

אנדי רם ויוני ארליך. הסיבה היא שהם שמרו על יציבות כל השנה והיו בין 12 הזוגות הטובות בעולם , זכו בכמה טורנירים השנה , הגיעו לכמה גמרים וגם כמעט הגיעו לחצי גמר באולימפיאדה ולכן בכלל היציבות לאורך כול השנה והכבוד הרב שהם גם הביאו לכן בחרתי בהם .
 

Matanhirsch

New member
גם אני בוחר גל פרידמן..וגם אריק זאב

אריק זאבי...שניהם ספורטאים מעולים שהביאו הרבה כבוד למדינה:) הייתי רוצה שהם יתארחו כאן באמת...
 

natyh

New member
מאד רציתי

לבחור בגל פרידמן או אריק זאבי כי ההישגים שלהם מדהימים אבל: להישגו של היילה סטאין אין כל מתחרה : בגיל שלו לרוץ מרתון בצורה כזו בשני אירועים עוקבים . היילה סטאין ללא ספק אחריו גל פרידמן הווינר ואחריו זאבי . אך כל ספורטאי שהגיע לאולימפידה ובמיוחד עם הועד האולימפי ונגד כל הסיכויים, הוא גיבור . נתי
 

קטריס

New member
מנגוס סמיואלסון../images/Emo70.gif

אחד ממתחרי "האיש הכי חזק בעולם". מת על הויקינג הזה!
 

תמיר1991

New member
אריק זאבי.

גל פרידמן היה מעולה, אבל קור הרוח של זאבי אחרי ההפסד המפתיע "קנה" אותי, ויש לי תחושה ממש טובה לגבי בייג'ין. שיהיה לו רק בהצלחה. תמיר.
 

yuyu yop

New member
הבחירה שלי..

ישארלי: ניחשתם טוב - פרידמן אורן תסלח לי אבל אני חייב גם ספורטאי מהעולם.. בעולם: איאן ת'ורפ.. פשוט היה כיף לראות אותו ב400 חופשי באולימפיאדה אחרי שפסל את המשחה במחנים האוסטרלים ושחיין אחר (שכחתי איך קוראים לו) נתן לו את מקומו ובסוף הוא זכה...
 
אבי לוזיה

הוא פאקינג מקדים את זמנו באיזה מינימום 0 שנה בענף הסקייטבורד היה מקום 9 בעולם הייחיד שמייצג אותנו בעולם
 
למעלה