Yael Floyd
New member
../images/Emo124.gifבוקררר טוווווב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo42.gif
רציתי לצייר לכם ציור בוקר אבל יצא לי ציור לילה! [חי, איזה מוזר זה] אבל לא נורא! קיבלתם בונוס שיר יפה שישר חשבתי עליו כשצבעתי בצהוב. אז בוקר טוב פורום!!!!!!!!!!!
רציתי לצייר לכם ציור בוקר אבל יצא לי ציור לילה! [חי, איזה מוזר זה] אבל לא נורא! קיבלתם בונוס שיר יפה שישר חשבתי עליו כשצבעתי בצהוב. אז בוקר טוב פורום!!!!!!!!!!!