בוקררר טוווווב

Yael Floyd

New member
../images/Emo124.gifבוקררר טוווווב../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo42.gif

רציתי לצייר לכם ציור בוקר אבל יצא לי ציור לילה! [חי, איזה מוזר זה] אבל לא נורא! קיבלתם בונוס שיר יפה שישר חשבתי עליו כשצבעתי בצהוב. אז בוקר טוב פורום!!!!!!!!!!!
 
בוקר אור!!!!!!!!!!

ומצטערת שככה נעלמתי במסנג'ר חשבתי שאני הולכת לשניות לשתות קפה עם אבא. וזה התגלגל לשיחה מרתקת על מלחמות ישראל, ואבא גיבור בתעלה ביומכיפור. הבנאדם הזה נראה לי עכשיו עוד יותר גדול ממה שהוא נראה לי לפני. אני מלאת הערצה. הערכה. אפילו הערצה, כן. הציור מאוד יפה. גם הכתוב. בטח זה גם נורא ישמח כל מיני אנשים פה. אני גם רציתי לצייר לכל הפורום אבל אז ניסיתי ולא הצלחתי אז מזל שיעל גונבת לי רעיונות ועושה אותם יפה!
מווואה. בוקר טוב, לילה טוב, אני הולכת לנסות לישון, אולי סופסוף..
 

Yael Floyd

New member
לא גונבת, מקבלת השראה ../images/Emo9.gif

חוצמזה תודי שנתתי לך שיעור טוב באיך לצייר כלב דובי =]
 

Tidal

New member
../images/Emo91.gif

יש לך תמימות ילדה. אני מבטיחה לך שהיא לא נעלמה.
 

behappy

New member
../images/Emo42.gif

דפקא יצא ציור של בוקרלילה יפה כזה [אממ וזה בערך מה שמרגיש לי עכשיפ אבל מזמשנה פכלל] :)
 

behappy

New member
גמאני...../images/Emo9.gif../images/Emo29.gif../images/Emo23.gif

מהאתר המדהים שטל תמיד מביאה ממנו תמונות לא יודעת,סגולים כאלה,ופרחים זה עזר לי בימים האחרונים,לבהות בכל היופי הזה ולנשום. שיגיעו ימים יפים יותר לכולנו,הלוואי.
 

רותי ב.

New member
זה מקסים, הציורים האלו,

ובכלל, ברכה מבטיחה, של לפחות לישון קצת, עם כל הכבשים והסגולים.
 

רותי ב.

New member
../images/Emo42.gif זה יפה, הציור. ../images/Emo142.gif

אני מסתכלת בו, וקוראת את המילים של השיר הזה, על ים וצללים ואנחות וצער ואושר וצחוק, וחושבת (עדיין) על הסיפור של יעל לא רוקדת כשעצוב, על החול , וכל הצהוב הזה, והכוכבים...
 
למעלה