../images/Emo124.gif אנשים מה קורא? מפגש או לא?
טוב אני רוצה להתחיל לסכם מי בא ומי לא : מדובר על יום חמישי כיום הנוח ביותר לדעתי בנתיים יש את השמות האלה אבישי karass301 arem12 ?חמישי טוב? פנינה סאגפו בת ? בחמישי kahriberi =את גם אמרת שאת באה לא? eleni 38 =את תגיעי לא? אני הולך לשלוח עוד כמה מסרים בנתיים מדובר על יום חמישי בשעות הערב הערות ,שאלות ,אפשר לשרשר מפגש יוונית בכיף
להתעורר
טוב אני רוצה להתחיל לסכם מי בא ומי לא : מדובר על יום חמישי כיום הנוח ביותר לדעתי בנתיים יש את השמות האלה אבישי karass301 arem12 ?חמישי טוב? פנינה סאגפו בת ? בחמישי kahriberi =את גם אמרת שאת באה לא? eleni 38 =את תגיעי לא? אני הולך לשלוח עוד כמה מסרים בנתיים מדובר על יום חמישי בשעות הערב הערות ,שאלות ,אפשר לשרשר מפגש יוונית בכיף