אנשים מה קורא? מפגש או לא?

xבישי

New member
../images/Emo124.gif אנשים מה קורא? מפגש או לא?

טוב אני רוצה להתחיל לסכם מי בא ומי לא : מדובר על יום חמישי כיום הנוח ביותר לדעתי בנתיים יש את השמות האלה אבישי karass301 arem12 ?חמישי טוב? פנינה סאגפו בת ? בחמישי kahriberi =את גם אמרת שאת באה לא? eleni 38 =את תגיעי לא? אני הולך לשלוח עוד כמה מסרים בנתיים מדובר על יום חמישי בשעות הערב הערות ,שאלות ,אפשר לשרשר מפגש יוונית בכיף
להתעורר
 

arem12

New member
לי ספציפית אין בעיה בקשר

ליום רק תודיעו מה קורה. אני צריכה להזמין בייביסיטר.
 

potis

New member
חמישי ../images/Emo45.gif

אהלאן לכולם אשמח להגיע , נחמד מצידכם על אירגון המיפגש ביי
 
רגע רגע

חמישי הקרוב לא טוב לי יש לי משהו לעשות בערב וחוץ מזה המזג אויר לא יאפשר לנו להיפגש בחצר שלי, יהיה לנו קרררררררררר אז חמישי הבא והפעם כבר זה בהתראה מראש, אז תכננו שהיום הזה יהיה פנוי
 

kahriberi

New member
../images/Emo150.gifפנינה רוצה ביום חמישי הבא...

אז נדבר יותר קרוב לתאריך החדש...כעיקרון לא נראה לי שתהיה בעיה עם זה. אני קצת חוששת האמת שאני לא ארגיש בנוח... נראה לי שכולם קצת "גדולים עליי"...הן בידיעתם על זמרים יוונים, והן בשנים...אבל בטוח שבאהבתי למוזיקה יוונית -אנחנו משתווים.
 

kahriberi

New member
אז עכשיו...

אני מנודה
או ממתקבלת בברכה?!
"פולי קאלו ,םולי קאלו, פארה פולי אוראה..."
 
מה זה משנה הגיל?

העיקר התרגיל תבואי, תהני יחד עם כולנו אין גיל לאהבה הזו,,,, ויאללה חבר´ה להתפקד חמישי הבא אצלי בחצר השבוע זה נדחה עקב הצפת הבית שלי
 
למעלה