../images/Emo124.gif אירוח דובר מנהרות הכרמל ../images/Emo124.gif
לאחרונה התבשרנו על שתי הודעות שקשורות אלינו ישירות. האחת - מסתבר שהפרסום המקדם כאילו דו"גים יוכלו לנסוע במנהרות בחינם היה מוטעה/שגוי (נשאיר לדובר להסביר את העניין). שנית - כניסת דו"גים למנהרות תתבצע תוך כדי חיוב ידני, במזומן בלבד, ללא יכולת להפעיל מנויים בדומה לכביש 6. יצרנו קשר עם הדובר של הפרוייקט אתמול, והיום שוחחנו כדי לתאם אירוח. בגלל אילוצי החג, ובגלל שאנחנו רוצים להביא אותו לפה כמה שיותר מהר, יש מצב שזה יתבצע בהתראה של פחות מ- 24 שעות, כלומר מחר, יום שלישי. אם זה לא יהיה מחר, זה יהיה בתחילת שבוע הבא. הבעיה היא, שאת התשובה הסופית לגבי מחר, אקבל רק מחר בבוקר. לכן, בהתחשב באילוצים, אני מציע שתשימו לב להודעות שלנו מחר בבוקר. אם האירוח יתקיים מחר, נודיע על כך בבוקר, ואז תוכלו להעלות שאלות וסוגיות לפה, והדובר יכנס לפורום מאוחר יותר, יציג את עצמו, את הפרוייקט, ויעשה כמיטב יכולתו לענות על השאלות.
בבקשה - לא לשרשר להודעה הזו שום שאלה או תגובה - אנא השאירו אותה נקיה. כשיהיה אירוח, נפתח שרשור מיוחד לצורך כך עם כל המידע
בקשה נוספת - מטרת האירוח היא לקבל תשובות לשאלות, ולא כדי להתלהם או ליצור אוירת אנטי. אנחנו נשאל, ואני מקווה שנקבל תשובות. מה נעשה עם המידע שנקבל אחרי זה, זה כבר נראה. אבל בואו נתחיל ברגל ימין בבקשה. תודה על תשומת הלב.
לאחרונה התבשרנו על שתי הודעות שקשורות אלינו ישירות. האחת - מסתבר שהפרסום המקדם כאילו דו"גים יוכלו לנסוע במנהרות בחינם היה מוטעה/שגוי (נשאיר לדובר להסביר את העניין). שנית - כניסת דו"גים למנהרות תתבצע תוך כדי חיוב ידני, במזומן בלבד, ללא יכולת להפעיל מנויים בדומה לכביש 6. יצרנו קשר עם הדובר של הפרוייקט אתמול, והיום שוחחנו כדי לתאם אירוח. בגלל אילוצי החג, ובגלל שאנחנו רוצים להביא אותו לפה כמה שיותר מהר, יש מצב שזה יתבצע בהתראה של פחות מ- 24 שעות, כלומר מחר, יום שלישי. אם זה לא יהיה מחר, זה יהיה בתחילת שבוע הבא. הבעיה היא, שאת התשובה הסופית לגבי מחר, אקבל רק מחר בבוקר. לכן, בהתחשב באילוצים, אני מציע שתשימו לב להודעות שלנו מחר בבוקר. אם האירוח יתקיים מחר, נודיע על כך בבוקר, ואז תוכלו להעלות שאלות וסוגיות לפה, והדובר יכנס לפורום מאוחר יותר, יציג את עצמו, את הפרוייקט, ויעשה כמיטב יכולתו לענות על השאלות.