אירוח בפורום- קישורי אמהות

זואי11

New member
../images/Emo124.gif אירוח בפורום- קישורי אמהות

ביום ד' ה-31.1.07 יתארחו בפורום שלנו מנהלות "אם לאם -קישורי אמהות". קישורי אימהות הנה התארגנות אימהות ארצית המחברת ומקשרת בין אמהות לצרכי סיוע הדדי. על הארגון אם לאם ניתן לקרוא בקישור הזה, ואת הפורום בתפוז ניתן למצוא כאן. אני מקווה שמהלך היום תכנסנה מנהלות "אם לאם" ותצגנה את הארגון.
 

מרגנית2

New member
אני נעזרתי ועדיין נעזרת באם לאם

בירושלים. בשנה הראשונה להולדת הפצפון היתה מתנדבת באה לבקר אותנו ומשוחחת ועוקבת אחר ההתפתחות של הקטן וגם מייעצת מנסיונה. היא כבר סבתא אבל סבתא מלאת חיים. זה היה לי מאד טוב הביקורים האלה. היה בשביל מי לסדר את הבית. להתארגן. להתחלק בחוויות. פרט למתנדבת יש לנו גם קבוצת אמהות ותינוקות שנפגשת כל שבוע עם מנחה מקצועית - מומחית לגיל הרך - ועד היום למרות שכבר גדלנו - אני ממשיכה ללכת לשם ולהתייעץ. הקבוצה נפגשת במשחקיה נעימה ומחוממת ויש קפה ואוירה טובה. וזה ללא תשלום. שעתיים כל פגישה.
 

יפעתm4m

New member
בוקר טוב מרגנית

אם לאם הוא אירגון נוסף עימו אנו משתפות הרבה פעמים פעולה- שולחות אימהות מ"קשורי" להשתלמויות בקורס המלוות שלהם בתל אביב או פונות לבקשת ליווי לאחת מהאימהות שבקבוצות שלנו- קשורי אימהות נותן מענה יותר שיתופי לאימהות מהבחינה הזו שהתמיכה היא הדדית בתוך קבוצה- אנו חושבות שכל אמא -ובעיקר אימהות "טריות" צריכה את התמיכה והעזרה ומצד שני יש לה גם מה לתרום לאחרות-כל זה נעשה בתוך הקבוצה הנוצרת בכל מקום ומקום. מצד שני יש תקופות בן מישהי צריכה קצת יותר ממה שיש לקבוצה המקיפה לתת או מישהי שזמינה ומוכנה לתרום מעבר- וכאן בא החיבור לאם לאם ופעילותן המדהימה. גוף דומה נוסף שהוא פחות ממוסד אבל עובד בצורה מאד זמינה ועם המון נכונות-הוא אמל'ה אמל'ה שנוצר על ידי אימהות מהפורום השכן- פשוט אימהות שמוכנות ומתנדבות לעזרה לפי יכולתן לאימהות אחרות הפונות
 

מיקמיק72

New member
אמנם אני עוד בדרך לאמהות

אבל יש לך את הפרטים של איך ליצור עמם קשר? אשמח לקבלם. אם אני אשאר בירושלים ולא אחזור לצפון להיות ליד הורי מאוד יתכן ש"סבתא" כזו תוכל לעזור. תודה
 

מרגנית2

New member
אם לאם בירושלים

הטלפון במשרד 025883372 ניתן להשאיר הודעה שם. תמיד חוזרים אליך. אימייל של נעמי המנחה שלנו: [email protected] אפשר להצטרף לקבוצה כבר בהריון וללמוד ולהתבונן בילדים ובאמהות..
 

אילהT

New member
../images/Emo13.gif כמה מילים שכתבה יפעת, המייסדת

אנחנו שמחות ומתרגשות להתארח בפורום שלכן- אימהות יחידניות מבחירה מבחינתנו אתן מעצם הגדרתכן ומעצם הבחירה שלכן- ממשות את העוצמה והיכולת שלנו הנשים-האימהות. וכל מה שנותר לנו- "קשורי אימהות" הוא לפתוח בפניכן מקום חם,ביתי-שכולו שלנו האימהות. קשורי אימהות קיים כבר מאז מרץ 2003 ההתארגנות התחילה באופן ספונטני לחלוטין- וכמו כל דבר שנותן מענה לצרכים-צמח והתגלגל מאותה נקודת פתיחה לא צפויה כמעט להתארגנות ארצית של אימהות באשר הן. במסגרת הפעילות שלנו אנו תומכות ביצירה ובחיזוק של קבוצות המיועדות לנו האימהות: מיפגשים שבועיים עם הילדים בבוקר או אחה"צ לפי קבוצות גיל או בקבוצה מעורבת, מעגלי אימהות הנערכים אחת לשלושה-ארבעה שבועות בשעות הערב, מעודדות מיפגשים של אותה קבוצת אימהות לקבלות שבת וחג משותפות,טיולים-ומה לא!!! אתן מוזמנות להציץ באתר החדש והלא גמור שלנו שכתובתו הזמנית היא: http://208.109.106.11 או באתר הישן שלנו: http://www.m4m.co.il יפעת-ממיסדות "קשורי אימהות" אילה- מנהלת הפורום השכן -אם לאם/קשורי אימהות
 

טלטל11

New member
הפעילות שלכן מבורכת ../images/Emo45.gif

ברוכות הבאות לפורום שלנו
מקווה שהארוח יתרום ויפרה
 

יפעתm4m

New member
בוקר טוב נירגשת!

בעיקרון הפעילות שלנו נמצאת בכל מקום -בדרך כלל מה שקורה שבו מנית נוצרות מספר קבוצות וברגע שהחברות בקבוצה מרגישות שנעים ונחמד להן כמו שהן אז הן מעדכנות אותנו ואז הקבוצה נחשבת כקבוצה סגורה- כזו שלא קולטת אימהות נוספות בשלב זה. ואז אם יש אימהות חדשות שמעוניינות להצטרף לקבוצה- מתוכן אנו רואות מי מעוניינת לנהל קבוצה והיא בתמיכתנו בונה קבוצה חדשה וכך הלאה. לגבי הצפון באופן ספציפי- הפעילו מינורית יותר מבשאר הארץ- קבוצות שכיום יש בהקמה- ברמת הגולן (מרום גולן) באיזור בית קשת, במישגב, כפר ורדים בחיפה ובקריות אנו מחפשות מנהלות לקבוצות חדשות.. מהיכן את?
 
שלום יפעת

אני מחיפה. עדיין אינני אמא אך מקווה להצטרף למועדון האימהות בהקדם. אני בתהליך של נסיון להרות. תודה על תשובתך.
 

s p r i n g1

New member
ברוכות הבאות ../images/Emo140.gifהתארגנות מעולה../images/Emo45.gif

רעיון פשוט מעולה וכמה שיכול לעזור במיוחד ליחידניות, אם תהיה קבוצה מתאימה בר"ג אשמח להצטרף....
 

טלטל11

New member
../images/Emo26.gif שאלות נא לשרשר כאן ../images/Emo36.gif

מנהלות אם לאם וקישורי אימהות יענו לשאלות מחר, יום רביעי, במהלך כל היום
האימהות שבדרך, האימהות הטריות, וכל מי שיש לה שאלה בנושא- יפעת ואילה ישמחו לענות
 

nina L

New member
שלום, ראיתי שה"תפיסה השתנתה"

כפי שמוגדר באתר החדש. האם אין יותר סיוע/ פעילויות ליחידות? האם תוכלי לפרט מה יכולה לקבל הקבוצה תמורת התשלום המבוקש? והאם יש קבוצות עם אמהות לתאומים/ יחידניות/ יחידניות אמהות לתאומים? תודה.
 

יפעתm4m

New member
../images/Emo183.gifבוקר טוב נינה

בספטמבר 2006 ערכנו שינוי גדול בכל הקבוצות הקיימות ובקבוצות החדשות מחודש זה ואילך- במשך שנתיים התמודדנו עם כמה קשיים בקבוצות שחזרו על עצמם שוב ושוב- בכל קבוצה היה "גרעין" של אימהות שהשקיעו יותר,תרמו יותר את חלקן והיו מעורבות יותר ושתיים-שלוש אימהות אחרות שהראו יחס פחות רציני- אפילו ברמת ההגעה למיפגשים- דבר שלא תרם (בלשון המעטה) לחיבור הקבוצתי. ערכנו סקרים וקבוצות מיקוד ומתוכם עלה כי יש ליצור חיבור בסיסי של האימהות קודם כל לקבוצה- ואז כקבוצה לאירגון- כך תחושת השייכות הקבוצתית תגדל- מעבר לכך בפורמט החדש הזה יש לאימהות אפשרות לבחור כקבוצה את מידת ההתקשרות ל"קשורי אימהות" בכל זמן וזמן- הליווי הכי צמוד הוא ליווי מלא בו אנו מלוות את תהליך הקמת הקבוצה- הדינמיקה הנוצרת של קשרים בתוך הקבוצה. הקבוצה מקבלת לפי בחירתה הנחיה של מנחים חיצוניים ומשלבת כרצונה הנחיה פנימית- בה אנו בונות ל- ויחד עם -חברה מסויימת שבחרה נושא- מערך אותו היא מעבירה בקבוצה . מנהלת של קבוצה מלווה מקבלת הכשרה בקורס מנהיגות מעגלים בו היא רוכשת כלים יישומיים שאותם היא מביאה עימה לקבוצה. במיקרים של משברים אישיים ובין אישיים- אנחנו האחראית על אותו איזור ובנות רלחוונטיות מתוך הצוות מלוות ומנסות לעזור ולמצוא פיתרון. הליווי הצמוד הזה לא מתאים לכל קבוצה וגם לכל קבוצה יש תקופות שהיא תצטרךף משהו אחר- ולכן הקבוצה יכולה לבחור בליווי רק של בניית מערכים פנימיים או של ליווי זמני למספר חודשים. יש קבוצות שמחליטות להיות עצמאיות בשלב מסויים כאשר יש להן כבר את כל הכלים והיכולות לעשות זאת (ואנו עוזרות לקבוצה כזו להמשיך גם כעצמאית-חשוב לנו שקוצות שקמו לא יתפרקו וימשיכו הלאה-יש משהו מאד מקדם בלפעול באופן עצמאי כקבוצה) לגבי סיוע לאימהות הנמצאות בקושי מסויים- אנו מנסות לאתר עזרה משורותנו -ואם אין לנו מענה אנו פונות לאמל'ה אמל'ה או אם לאם שעוסקים יותר בעזרה פרטנית-אישית לאימהות כרגע רוב האימהות היחדניות בקשורי אימהות בחרו להשתייך לקבוצה של אימהות מגוונת-נשואות/גרושות והפיד בקים שקבלתי שזה תורם להן רבות מצד שני בעבר הקמנו שתי קבוצות בתל אביב של אימהות יחדניות שניפגשו בימי שישי אחה"צ אחת לשבועיים ומידי פעם בשבתות וחגים יצאו לטיולים ביחד- קבוצה אחת עדיין קיימת ומאד "מחוברת" ובקבוצה השניה כל אחת פנתה לדרכה (חלקן כיום חברות בקבוצות אחרות)
 
למעלה