אופו כולם

mellory

New member
../images/Emo124.gifאופו כולם../images/Emo35.gif

שלום שלום
מישהו חייב לנער את הפורום הזה ומיידדדדדדדדדדדדדדדדדד. שבת שבת אבל ככה? אתם רוצים שאני אתחיל שוב מרד כלבות? לבינתיים אסתפק בשאלון קצר. *מתי הייתה הפעם הראשונה שלכם? *מתי היה הסשן הראשון שלכם ואיך הגעתם לזה? *עוד מעט פסח...מי ינקה לכם את הבית ואיך? *ואם לחזור לנושא של אייבורי, דם...מתי הפעם האחרונה שגרמתם למישהו לדמם? *מתי גמרתם לאחרונה והאם זה היה בקול תרועה? *מה הדבר הכי קיצוני שעשיתם למען האדון/מלכה שלכם? *האם אתם מצטערים על כך? *לזכרים שביננו, מה מעמיד לכם אותו? לנשים שביננו, מה הכי מרטיב לכן? *האם אתם יודעים לגמור משינה בלי לגעת בעצמכם? האם אי פעם השתתפתם בסרט כחול, אם כן, איזה שורות היו לכם....? *מה אתם חושבים על אנשים שאוהבים פומביות וקהל כשזה מגיע לסקס? ניסיתם? טוב...בא לי פיפי. הולכת לעשות פיפי ואז הולכת לקרוע את הטוסיק הקטן שלי בעבודה..
 
תשובונת קטנטונת

נקיונות לפסח- מה לא מספיק לנקות פעם בשבועיים? הכי מרטיב לי זו נשיקה וליקוקים ואחר כך ארוכה הרשימה...
 

אייבורי

New member
יופי של סקר.

*מתי הייתה הפעם הראשונה שלכם? לפני המון המון המון שנים !!!! *מתי היה הסשן הראשון שלכם ואיך הגעתם לזה? לפני 15 שנה והגעתי אליו במקרה. *עוד מעט פסח...מי ינקה לכם את הבית ואיך? חשבתי שאפשר לפסוח על ניקיון הבית אבל אם תופיעה שפחת ניקיון שרוצה, אני לא עוצר בעדה. *ואם לחזור לנושא של אייבורי, דם...מתי הפעם האחרונה שגרמתם למישהו לדמם? <מתבייש לענות> *מתי גמרתם לאחרונה והאם זה היה בקול תרועה? לבד היום בצהריים וזה היה בשושו. איתה זה היה פעם אחרונה שהיינו יחד ותמיד זה בקול תרועה. *מה הדבר הכי קיצוני שעשיתם למען האדון/מלכה שלכם? נייט נייט דאא ליברמן דאא *האם אתם מצטערים על כך? *לזכרים שביננו, מה מעמיד לכם אותו? לנשים שביננו, מה הכי מרטיב לכן? לראות אותה בשיא הנשיות מעמיד מתים, במיוחד שהיא לובשת ביריות, ידיה מטופחות, חיוך משוח על שפתיה וכולה רוצה אותי. *האם אתם יודעים לגמור משינה בלי לגעת בעצמכם? קרה פעם אחת, מאז אני מזיין בצורה שוטפת. האם אי פעם השתתפתם בסרט כחול, אם כן, איזה שורות היו לכם....? וילדע חיה שערוריה באמת שלא השתתפתי. *מה אתם חושבים על אנשים שאוהבים פומביות וקהל כשזה מגיע לסקס? ניסיתם? מי שזה עושה לו טוב שיבושם לו מעדיף את האינטימיות הזוגיות מה שכן סקס במקום חצי פומבי דווקא די מגרה ואין כמו מציצה בזמן נהיגה וכוסאומו שזה מסוכן.
 

mellory

New member
סקיוזמוואה../images/Emo150.gif

כאן לא מתביישים...ספר מהר או שתישלח למנהל... מה זה מקום חצי פומבי??? וכשנוהגים לא מוצצים...ולא נמצצים! ובשבילך עוד כמה שאלות נוספות. *סקס על השילדה של האוטו עשית??? *האם עשית סקס בים כשאנשים מסביב שוחים ומסתכלים (אולי לא כ"כ יודעים...ואולי כן) ואתה מזיין במים?
 

אייבורי

New member
רק בשבילי <נרגש>

כן אני ביישן <זהו שחררתי> וכן עשיתי על השילדה של רכב, חשוב לזכור שאחרי שהרכב נוסע הרבה מכסה המנוע חם!!!! ועשיתי סקס בבריכה, שמעי הים בישראל די ג'יפה וגם מלוח. אבל הכי פאדיחה זה לבוא עם טרנינג ולהתגפף, שעות אחרי רואים שהיה לך חם
 

mellory

New member
מה זב סקס בבריכה?

כשהיו שם אנשים? האם הכריחו (בבריכה) את זוגתך לשים כובע ים על הראש? שמע...הכינרת לא ממש מגעילה בשביל סוג כזה של פעילות:) ולאף אחד לא איכפת מה אתה עושה שם...הם שוחים על יד...אפילו שוחים אליך בשביל לדבר איתך... איך אומרים להם, אני קצת עסוק כרגע לא להפריע?????????????????????? אההההההההההההה ועוד שאלה...אם גומרים בים, בריכה וכו', האם הזרע עולה למעלה וצף????????????
 

אייבורי

New member
עכשיו שחושב על זה

היא אכן לא חבשה כובע ים. שערוריה. בכינרת יש דגים, אני פוחד שיתנו ביס בעתיד שלי. אבל תמיד מצאנו פינה שקטה שלא הפריעו לנו, כוסואמו מעולם לא הציעו לי הצעת הצטרפות וקבלת כרטיס מועדונית. בקשר לגמירה בים, זה פשוט לזרוע חול בעינים.
 

mellory

New member
נה נה ונה נה../images/Emo3.gif

אייבורי מפחד מדגים.... אותי פעם עקצה מדוזה בציציייייייייייייייייי, כוסאומו...זה כאב
 

Cגלית

New member
איזה כיף, יש סקר:)

*מתי הייתה הפעם הראשונה שלכם? ** התחלתי לספור תאצבעות, עברתי לרגלים.. סיימתי ב-10 אבל.. עדיין סופרת. *מתי היה הסשן הראשון שלכם ואיך הגעתם לזה? ** לא עושה סשנים. *עוד מעט פסח...מי ינקה לכם את הבית ואיך? ** הפיליפינית שלי. *ואם לחזור לנושא של אייבורי, דם...מתי הפעם האחרונה שגרמתם למישהו לדמם? ** השמשות שלי מפוזרות ברחבי הארץ.. יאמי בא לי על עוד קאטינג עכשיו. *מתי גמרתם לאחרונה והאם זה היה בקול תרועה? **הלילה בחלום... היו הרבה תרועות שם. *מה הדבר הכי קיצוני שעשיתם למען האדון/מלכה שלכם? ** אין לי אדון, אבל לאהובי נתתי את הלב. *האם אתם מצטערים על כך? ** לעולם לא מצטערת על כלום שעושה. *לזכרים שביננו, מה מעמיד לכם אותו? לנשים שביננו, מה הכי מרטיב לכן? ** הקול שלו. *האם אתם יודעים לגמור משינה בלי לגעת בעצמכם? ** בהחלט, אתמול זה היה חזק!!! האם אי פעם השתתפתם בסרט כחול, אם כן, איזה שורות היו לכם....? ** זה קורה רק כשהראש שלי מכחיל.. *מה אתם חושבים על אנשים שאוהבים פומביות וקהל כשזה מגיע לסקס? ניסיתם? ** נחמד לאללה ומענג את העיניים ושאר ירקות.
 

mellory

New member
../images/Emo2.gif

גם את גומרת בשינה????? אני חייבת לספר... לפני שנה בערך כשאושפזתי בבי"ח קרה לי הדבר האחרון שציפיתי לו... בי"ח זה גועל אחד גדול, המון בדיקות המון חולים ובכלל הרגשה כזו מגעילה. בכלל, התאשפזתי בבי"ח כשכולי בכאבים צורחת ומקללת. ובלילה...מה אתם חושבים שקרה בלילה? בלילה אני ישנה במיטתי הלא נוחה בבי"ח וחולמת לי חלום...על הרופא שטיפל בי...איכסההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה (למרות שהוא היה צעיר הוא היה ממש ממש מגעיל!) אני לא אכנס לפרטים...כי אז אתם באמת תחשבו שאני חולה אבל אומר שגמרתי כשישנתי במיטה בבי"ח. ולא סתם גמרתי...זה היה מרטיט. ואז התעוררתי...וגיליתי שאני בבי"ח...והרופא ממש ממש עושה לי בחילה
 

Cגלית

New member
:)

יפה לך.. אז הנה גם לך מצליח לגמור בשינה..אולי את זקוקה לתמריצים מיוחדים יותר
 

mellory

New member
../images/Emo199.gif../images/Emo199.gif../images/Emo199.gif

שששששששששששששששששששששששש אני מנסה לגמור
 

Cגלית

New member
../images/Emo6.gif

מחכים לך פה במתח סקרנים.. יאללה תגמרי כבר ובואי לספר לח'ברה.
 
למעלה