אורן אהרוני
New member
../images/Emo124.gifאולימפיאדת החורף לנוער 2005
ב-22.1.05 יפתח בשוויץ , אולימפיאדת ה-
לנוער אירופי 2005 . זו תהיה הפעם השלישית שישראל תשתתף באולימפיאדה הזו , שמארגנת הועד האולימפי האירופי (E.O.C) במשחקי הקיץ והחורף ומתקיים אחת לשנתיים . את ישראל מיצגים 5 ספורטאים , באולימפיאדה בסלובניה ב-2003 זכה הצמד אלכסנדרה ורומן זרצ'קי במדליית ארד בהחלקה אומנותית על הקרח שהיה הראשונה של ישראל . האולימפיאדה תתקיים בשוויץ בעיר MONTHEY) 100 קמ' מג'נבה) עד 29.1.04 . לאתר התחרות : http://www.monthey2005.ch/en/
ב-22.1.05 יפתח בשוויץ , אולימפיאדת ה-