אולימפיאדת החורף לנוער 2005

../images/Emo124.gifאולימפיאדת החורף לנוער 2005

ב-22.1.05 יפתח בשוויץ , אולימפיאדת ה-
לנוער אירופי 2005 . זו תהיה הפעם השלישית שישראל תשתתף באולימפיאדה הזו , שמארגנת הועד האולימפי האירופי (E.O.C) במשחקי הקיץ והחורף ומתקיים אחת לשנתיים . את ישראל מיצגים 5 ספורטאים , באולימפיאדה בסלובניה ב-2003 זכה הצמד אלכסנדרה ורומן זרצ'קי במדליית ארד בהחלקה אומנותית על הקרח שהיה הראשונה של ישראל . האולימפיאדה תתקיים בשוויץ בעיר MONTHEY) 100 קמ' מג'נבה) עד 29.1.04 . לאתר התחרות : http://www.monthey2005.ch/en/
 
../images/Emo104.gif הספורטאים הישראלים ../images/Emo104.gif

הענף : החלקה אומנותית על הקרח
הספורטאים : אבגני קרסנופולסקי ותמר כץ מאמנת : טטיאנה סטולין תאריך התחרות : 24-28.12
הענף : ריצה מהירה על הקרח
הספורטאים : דימה נזרנקו ולינה פריביש מאמנת : זסלבסקי ורה תאריך התחרות : 25-27.12
הענף : סקי אלפיני
הספורטאי : גלעד תלמי מאמן : סטנלי רובינשטיין תאריך התחרות : 25.1 ו-27.1
לכולם
 

nitsansh

New member
ישראל משתתפת באירוע הזה מ-1997

אלכס גרובר השתתף בסונדסואל 1997 סרגיי קוטוב השתתף בפופראד-טטרי 1999 לא זוכר מה היה ב-2001...
 
למעלה