windows Update

Nיה

New member
../images/Emo123.gif windows Update

בזמנו, במהלך אחד העדכונים, נשאלתי אם אנירוצה שההתקנים ירדו אוטומטית, או שאני אאשר את ההורדה. עניתי "אוטומטי". מהבוקר הוא מוריד לי קבצי עדכון, וזה בקושי זז. אני מעדיפה לבחור לבד מתי להוריד את הקבצים. הבעיה - אין לי מושג איך לחזור שוב לתפריט בו אני בוחרת את ההגדרות. כפתור ימני על האייקון של תהליך ההורדה, רק מציג לי את האופציות של resume או pause. באתר או דרך ה-control panel, לא הצלחתי למצוא את האופציות האלו. אוף. תודה.
 

Y0NaTaN

New member
לחיצה ימנית על המחשב שלי ~~>

מאפיינים ~~> עדכונים אוטומטיים ~~> בחרי את האפשרות שתרצי ~~> אישור.
 

Nיה

New member
../images/Emo140.gifתודה רבה

עכשיו רק נשאר להבין איך אני מפסיקה את העדכון האוטומטי...
 

Y0NaTaN

New member
איך לבטל ? תורידי את ה-../images/Emo127.gif שלמעלה

בחלון הנ"ל. אני לא ממש ממליץ לעשות זאת, בטח שמעת על הוירוסים האחרונים שניצלו את פרצת האבטחה שמיקרוסופט שחררה עדכון לגביהם (הבלאסטר וסאסאר). לכן תמיד כדאי להשאיר את המחשב מעודכן. גם אם את לא רוצה להוריד באמצעות הכלי שמיקרוסופט הוציאה (העדכון האוטומטי...), אני מציע לך לסמן את הפאשרות הראשונה בחלון הנ"ל (הצגת העדכונים המוכנים להורדה בלי להוריד אותם ולהתקין אותם, ולחכות לאישור שלך..), ולאחר שתראי שיש עדכונים, לכי לאתר WindowsUpdate.com ותורידי דרך האתר הנ"ל את העדכונים, דרך האתר אני לא חושב שיכולות להיות בעיות....
 

Nיה

New member
הורדתי כבר את העדכונים הקריטיים

פשוט, בעדכון האוטומטי הקצב היה ממש ממש ממש ממש איטי. אין לי מושג למה. עשיתי pause והורדתי לבד מהאתר. כל מקרה - שוב המון המון תודה. (גם על התשובות שעניתם לי כאן לפני יומיים)
 
למעלה