שרשור סטאר וורלד

Joby Van Canoby

New member
שאלות תם

איזה עונה משודרת עכשיו בסטאר וורלד? (יש להם את העונה השישית?) איזה עונות יש לביפ? אחרי שתגמר העונה ה4 תתחיל ישר החמישית?
 

ANGEL N

New member
סטאר וורלד ישדרו את העונה ה-6 ?

אנשים חייבים לברר ולקבל תשובה סופית! האם סטאר וורלד ישדרו את העונות הבאות של באפי? ומה עם אנג´ל? אני חייב לדעת, מהב אני אעשה בלי העונה ה-6 של באפי וה-3 של אנג´ל. אני לא מוכן שיקחו ממנה אותה, כבר לקחו ממנה את הסדרה למשך הרבה זמן עד שסטאר הגיעו לעונות האלה, ועכשיו עוד פעם ? שמישהוא יברר ויתן תשובה מדוייקת.
 

ANGEL N

New member
למה סטאר לא צינזרו....

איך יכול להיות שלו צינזרו את זה שבנתונים של באפי הרובוט ווילו רשומה כ גאה- לסבית ??? זה מאוד פגע ברגשות שלי ושל הרבה הודים!!!! זה לא בסדר- היו צריכים לצנזר את זה בני זונות הסטאר וורלד האלה!!!
 

Marsha Figg

New member
בסטאר וורלד משודרת החמישית,

ורוב הסיכויים שיעבור הרבה זמן לפני שתבוא השישית, כנראה שאחרי שתסתיים העונה של באפי תתחיל הסדרה החדשה הזאת, Dark Angel. אף אחד לא לגמרי בטוח מה עם ביפ, אבל יכול להיות שכן, אחרי הרביעית תתחיל החמישית. יש כאלה שאומרים שמייד אחרי זה גם השישית, אבל אני לא יודעת.
רחלי
 

talrv

New member
נראה לי שלא...

העונה השישית של באפי מלאה בקטעים שסטאר וורלד תמיד מצנזרים וזה יהיה מטומטם לרכוש את העונה ולשדר חצי ממנה בקושי.... בקשר לאנג´ל, יכול להיות.. צריך באמת לבדוק את זה..
 

ANGEL N

New member
אל תבאס אותי אחי....

מישהוא יכול לעשות בדיקה יסודית!
 

פיית

New member
יש...

dark angl אני כל כך רוצה לראות את זה.. זה עם ג´סיקה אלבה, מאיה מפליפר אם אתם זוכרים את הסדרה הזואת מערוץ 6
 

Marsha Figg

New member
הממ...

לפי מה ששמעתי זו סדרה גדולה ומפורסמת כזאתי בחו"ל... והזאתי מהפרומו נראית לי מוכרת מאיפושהו...
רחלי
 

sprites_touch

New member
רוזוול כנראה תחזור

רוזוול בטח תחליף את באפי ודארק אנג´ל תחליף את אנג´ל. לפחות ככה אני מקווה.
 

Bufreak

New member
רוזוול לא חוזרת...

קראתי שזרקו את הספר(...נשמע הרבה יותר טוב באנגלית...) על הסידרה הכושלת הזאת.
 

Marsha Figg

New member
אחרי עונה אחת?

נראה לי שהיתה יותר מעונה אחת לפני שביטלו את זה...לא? הבעיה עם רוזוול היא שיש להם יותר מדי פוזה. הם חושבים את עצמם הרבה יותר טובים ממה שהם באמת. יש להם אפילו פס קול לסדרה! רק לסדרות מצליחות יש פס קול!
רחלי
 

הייזל

New member
../images/Emo123.gifשרשור סטאר וורלד

שאלות, תלונות, טענות ושאר ירקות
 

ANGEL N

New member
מלחמה!!

תקשיבו אנשים די נמאס לי מסטאר וורלד והצינזורים שלהם! ונמאס לי מזה שאני לא יודע אם ישדרו את העונה השישית ואם כבר ישדרו אז כמה מתוך זה יצנזרו (מי יודע אולי פרקים שלמים). אנחנו חייבים לנסות לשנות את העניין הזה ומהר. צריך להסביר לסטאר וורלד שהערוץ שלהם משודר גם במדינת ישראל, שהיא נחשבת למדינה פתוחה ולא הומופובית, ששאין לה שום דבר נגד לסביות. צריך להסביר להם שסקס בישראל זה לא כ"כ נורא ואפשר לשדר את זה בארץ. אני אבין אם לא ישדרו דברים כאלה בשעות הצהריים, זה אולי אפילו הגיוני סה"כ ילדים קטנים צופים בשעות האלה, אבל אפשר בכיף לשדר את זה אחרי השעה 20:00 או 22:00. חוץ מזה אם יש בעיה להודים או למי שלא, אז שלא ישדרו את זה להם, ולנו לישראל ישדרו את זה ללא הצינזור. חייבים לעשות משהוא!! אולי נשלח עצומה או משהוא בסגנון, עם מכתב חריף ובאותה ההזדמנות לכתוב משהוא לקשת, להחזיר את הסידרה לערוץ 2 עם העונות החדשות!!!! אנשים חייבים לעשות משהוא. ואני מאוד יודע למנהלי הפורום אם הם לא יחבלו בהודעה שלי ויעבירו אותה למקום אחר.
 

Marsha Figg

New member
../images/Emo45.gif בערך

אני אישית לא חושבת שנצליח עם סטאר וורלד- אחרי הכל, כשזה כמה ישראלים מול מדינות שלמות גדולות ושמרניות רצח, לרוב המדינות השלמות גדולות ושמרניות רצח מנצחות. בקשר לקשת (זה נשמע טוב, ´בקשר לקשת!"
) אפשר אולי לעשות משהו, להגיד להם שלא ישדרו את העונה החמישית והשישית רק בביפ, כי גם לאלה שההורים שלהם לא אוהבים את המסגרות מגיע לראות את זה!
רחלי
 

הייזל

New member
אבל יש פתיל במיוחד בשביל זה

למה אתה כל הזמן פותח פתילים חדשים???
 

Bufreak

New member
הודעה שהולכת להימחק

אין לי משהו נגדך, הייזל. אבל כל התלונות שלך לגבי הודעות משוטטות such ממש מוציאות את החשק להשאיר פה הודעות. אני מבין שזה מרגיז אותך ושאת(אולי) מעלימה הרבה פעמים עין, אבל זה יהיה הרבה יותר...נחמד ומזמין אם תפסיקי להטיח בנו("החוטאים") כל-כך הרבה סימני קריאה ושאלה ו
בהמונים. אל תהרגי אותי Bufreak
 

הייזל

New member
כמה דברים

1. זאת לא הודעה משוטטת אם יש פתיל שלם שעוסק בנושא. 2. כשאני רואה שכל יומיים אני צריכה להיכנס ולהתחיל לשרשר מפני שיש הרבה הודעות בודדות אז זה מרגיז. אין לי בעיה שתפתחו הודעות כרצונכם. אני מבינה שזה מרגיז אבל תסתכל על זה מהצד שלי, בסדר? אני יוצרת פתיל על סטאר וורלד כי אני רואה שזה מרגיז אנשים, אני אפילו שמה פרצוף כועס לאות הזדהות ודואגת לשרשר אליו את כל ההודעות שקשורות לעניין ואז בא משתמש ובלי לבדוק פשוט שם הודעה חדשה ודוחף הודעה חשובה אחרת אחורה. לא תתרגז? שרשור זה לא דבר שלוקח חמש דקות. אני בטוחה שיש כאן אנשים שהיו בפורום בזמן ששרשרתי זה לוקח זמן וזה בעייתי(הודעות נעלמות). אז אני לא מבקשת שרק תגיבו להודעות קיימות אבל אם כבר יש הודעה בנושא שלכם למה לפתוח פתיל חדש?
 
למעלה