תופעה מפחידה

cutey baby

New member
../images/Emo122.gif../images/Emo178.gif../images/Emo7.gifתופעה מפחידה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

בזמן האחרון יותר מדי חדשות בוואלה! ובבית הספר, יותר מדי דיבורים באוטובוסים השכונתיים, יותר מדי כתבות,סיפורים,רכילויות. שני מקרים ראשונים אחרי תקופה ארוכה,תקופה שלא גרתי פה. לפני 5 ימים: "אישה בת 39 נאנסה בשעות המוקדמות של הבוקר כשעלתה במדרגות יד לבנים" אתמול: "ילדה שחזרה ממועדון Stage27 בחיפה,במדרגות הבניין בנוה שאנן,נאנסה ע"י אחד השכנים" שני המקרים קראו סמוך לבית שלי,המקרה עם הילדה קרה במדרגות שאני עולה בהן לבית הספר,פה ליד הבית שלי. אני כבר לא יודעת מה קורה לשכונה שלי,אני גרה פה מעל שנה ואף פעם לא קרו כאן מקרים כאלה,אפילו בכללי לא שמעתי על שני מקרים רצופים באותו מקום. נכון שמדובר בשעות של לפנות בוקר\שעות הלילה,שכאן הן גם היו לבד. אבל זה עדיין מפחיד,ומוריד את הביטחון לעבור באיזורים האלה,ואין ברירה,הרי המדרגות האלה הן היחידות שמובילות אותי לתחנות שאני צריכה,ובכלל. לעזאזל עם האנסים האלה שמסתובבים בכל חור.
 

pampkin

New member
איפה את גרה?

אבל את יכולה להיות בטוחה שזה קורה בכל מקום. מסתובב סוטה בשכונה שלי ובמשך שבוע ההורים שלי תחקרו אותי לאן אני הולכת ועם מי בגללו. ותביני, אני גרה בנווה אביבים.
 

אלההההה

New member
אויי../images/Emo10.gif

הייתי אומרת לך לא לפחד, אבל יש לך סיבה..כל אחת היתה מפחדת במצב כזה!!.. תדאגי פשוט בזמן הקרוב לא להסתובב לבד.. ואם כן אז כמה שפחות!
 

White Magic

New member
אל תדאגי

אני אבוא להביא להם מכות!!! עכשיו ברצינות- את יכולה להסתובב עם ספריי מדמיע בתיק או משו אם את ממש מפחדת...
 

cutey baby

New member
יו

לרגע חשבתי שהחתימה שלך היא חלק מההודעה ובאתי לשאול "מה הקשר?" P= כן,אבל אם יתפסו אותי עם דבר כזה ישר יעצרו אותי P=
 

White Magic

New member
חחחח

מה פתאם אף אחד לא יעצור אותך ...כמו שזכותך ללכת עם קוטל חרקים זכותך גם ללכת עם קוטל אנסים!
 
זה באזור של יד לבנים???

את גרה שמה באיזור?? אממ..טוב...תאמת יש שמה כמה טיפוסים...(בלי להעליב אפאחד...) אז אממ..שאת יוצאת-וחוזרת נגיד בלילה או משו-תבקשי מהחברים/חברות שלך שילוו אותך. רגע.....בת כמה את???
 
למעלה