מקרה בדלת, ראש והגשמת חלום

Itai G

New member
../images/Emo122.gif מקרה בדלת, ראש והגשמת חלום

היי, מה שלומכם? אני עברתי טראומה קטנה אתמול: בכניסה לשירותים בעבודה נכנסתי בפינה של הדלת... כאבי ראש, זעזוע מח קל, כאבים וכמה שעות במיון.
אבל היום אני מרגיש הרבה הרבה יותר טוב ומקווה שזה ישתפר עם הזמן... חוץ מזה שהיום הגשמתי חלום ישן - קניתי מעיל צמר ארוך שחלמתי עליו שנים. איזה כיף להכנס לחנות, למדוד מעיל ולקנות תוך 10 דקות ולדעת שהחלום הוגשם -מאחל לכולכם להגשים חלומות
 

באיה

New member
תראה לי עוד פעם

איך עשית את זה, גם אני רוצה לדפוק את ראש בדלת
וכפיצוי לקנות לי מעיל צמר
חלום ישן נושן. סתםםםםםםםםםם
תרגיש טוב אתה יודע בשביל מה.
 

ינשופית

New member
איתי בוא אלי,,,,

גם אני עם זעזוע מוח אחרי התאונה, בוא נשב שני פולנים דפוקי ראש, נצא לשופינג ונגשים חלומות, אבל אויייש בטח כאב לך נורא, תרגיש טוב, ואל תתן למוח לזעזע אותך.
 

באיה

New member
מזל שהראש שלי לא נדפק

אחרת היו שלושה פולנים דפוקים חחחחחחחחחחחחח פולנים דפוקים התאחדו
 

ronnymp

New member
רק שתדעו לכם ...... ../images/Emo132.gif

שעל עצם היותך פולני זה פגם מוכר - ויש על זה נקודות זיכוי במס הכנסה ..... משתתף בצערך ......
( זה אמור לגבי כל הפולנים )
 

Itai G

New member
../images/Emo11.gif ואי ואי ואי - אתה פותח מלחמה

רוני, תגיד לי, אתה רוצה להגיע לגיל 50??? כי אם כן - למה אתה פותח במלחמה נגד הפולנים - הרי אנחנו ידועים בכך שאנחנו "פולנים"...
סתאאם - בכיף!
 

באיה

New member
מישהו מאיים פה במלחמה../images/Emo35.gif

ועוד עם פולנים
פולניות בעצם
זהירות
נכנסתם לתחום מסוכן
 

tamim

New member
למה יצאת בלי סוודר???? ../images/Emo8.gif

אם פולניות, אז עד הסוף.... בטח אם היית יוצא אם סוודר, לא היית דופק את הראש... ואז גם לא היית צריך מעיל.... תרגיש טוב, תמי
 
למעלה