../images/Emo122.gif מקרה בדלת, ראש והגשמת חלום
היי, מה שלומכם? אני עברתי טראומה קטנה אתמול: בכניסה לשירותים בעבודה נכנסתי בפינה של הדלת... כאבי ראש, זעזוע מח קל, כאבים וכמה שעות במיון.
אבל היום אני מרגיש הרבה הרבה יותר טוב ומקווה שזה ישתפר עם הזמן... חוץ מזה שהיום הגשמתי חלום ישן - קניתי מעיל צמר ארוך שחלמתי עליו שנים. איזה כיף להכנס לחנות, למדוד מעיל ולקנות תוך 10 דקות ולדעת שהחלום הוגשם -מאחל לכולכם להגשים חלומות
היי, מה שלומכם? אני עברתי טראומה קטנה אתמול: בכניסה לשירותים בעבודה נכנסתי בפינה של הדלת... כאבי ראש, זעזוע מח קל, כאבים וכמה שעות במיון.