יעוד שמתגשם

yosef 30

New member
../images/Emo121.gif יעוד שמתגשם ../images/Emo121.gif

שלוםםםםםם חברים יקרים אני כלכך שמייח להזמין אותכם לפורום הילינג אנרגטי שנפתח היום בהנהלתי. אני כלכך מתרגש כי בשבילי זה לידה של משהו חדש שמטרתו להוות מקום ללמוד וללמד, לצמוח ולגדול ביחד, באווירה חמה תומכת ואוהבת. לאחר שליחת הודעות רבות לכל מיני גורמים שלא עלה מזה שום דבר, הנה ביום בהיר אני מקבל שיחת טלפון ומציעים לי לנהל פורום. אני שמייח שסוף סוף הוגשם הרצון, והיום זה יוצא לדרך אני מזמין אותכם לברך אותי בים של אור ואהבה בפורום החדש ומאחל לעצמי ולכל באי הפורום שיחד נלמד לראות את החיובי ואת הפונטיציאל הגשמי והרוחני הטמון בכל אחד ואחד מאיתנו. שיהיה לכולנו אושר ואהבה ושהאור יילך לפניינו ויאיר את דרכנו להגשמה ולצמיחה. באהבה גדולה יוסף וקנין.
 

James Hammerton

New member
../images/Emo49.gif על הפורום החדש ../images/Emo140.gif

חבל שזה לקח כ"כ הרבה זמן, אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם
ואני מכיר לפחות מישהו אחד שמתעניין קצת בנושא, אני אשלח אותו לשם בהקדם
 
../images/Emo24.gif../images/Emo140.gif../images/Emo39.gif../images/Emo48.gif../images/Emo45.gif../images/Emo50.gif

תמיד נחמד לראות התפתחות חדשה בתחום האלטרנטיבי עלה והצלח!
 

kid of love

New member
הגשמה

לפעמים צריך רק להעיז ולחלום... מבטיח לבוא לבקר! בהצלחה!
 

S h a m i

New member
../images/Emo57.gif מזל טוב מותק../images/Emo70.gif ../images/Emo57.gif

אתה יודע כמה אני שמח בשבילך. המון הצלחה
 
מזל טוב ../images/Emo25.gif../images/Emo23.gif

זה כל כך יפה שאתה הולך אחרי הלב שלך. יש לך לב ענק ומקסים!
 
למעלה