אז מה הייתם עושים אם.....

miss_t

New member
../images/Emo12.gifאז מה הייתם עושים אם......./images/Emo12.gif

לא היה מייפל לתקופה של חודשיים
(או שבועיים, לאלו מביננו שחודשיים זה תקופה ארוכה מידי) במה הייתם מחליפים את זמן המשחק
מה הייתם עושים בתקופת הזמן הזו כדי לחפר על זמן מייפל האבוד
שתפו שתפו......
 

מ י ל ר

New member
רואה את כול הדברים שמוקלטים לי בהוט מגיק

ומוריד מלא סדרות חדשות ורואה
 
מתרגלים?חחחחחחחחחחחחחחחחח

אני עדיין רוטנת מול הטלוויזיה כשיש את הקטעים המוגזמים כמו שלואיס\פיטר נופלים ואחר כך שעההההה כואאב להם שאגב,כשמדברים עליהם אחרי זה החשק להרביץ לטלוויזיה פוסק וזה נעשה מצחיקXD
 

yonVata

New member
ואם כבר פיטר ולויס...

הקטע בעונה האחרונה עם ה"רובוט גמל" שמקבל פיצוץ לרגל ואז שעה "אךךךךך..... אךךךךךך...." השתנתי דם מרוב צחוק!
 
יש םה את אפקט החזרה../images/Emo132.gif

אני יכולה לדבר על התוכנית שעות. ובכלל מה שהשיר על **** עשה לי
 

GינGית

New member
את רומזת משהו?אתם מבשרים משהו בהדרגה?

כשלא היה לי המייפל זה היה כריזה רצינית יותר העצבים מול "נותני השרות" וזה בכוונה בגרשיים
 

miss_t

New member
חס וחסה, לא רומזת ולא אומרת

הכוונה הייתה יותר במידה ויש הפסקה לא בגלל הגורם האינטרנטי. מה היית עושה במקרה כזה?
 

yonVata

New member
למה נעלמת לי?! ../images/Emo46.gif

אני מניח שהיה לי יותר זמן להיות עם חברים, לראות מלאאאאא סדרות... לקרוא קצת, לבהות בתקרה... דברים כאלה
.... הייתי משחק במשחק אחר מין הסתם
 

miss_t

New member
לא נעלמתי ../images/Emo24.gif

איזה סדרות? איזה סגנון לקרוא? משהו שתמיד אמרת לעצמך "כשיהיה לי זמן אקרא" ? והאם יש לך כוכבים זוהרים בחושך בתקרה?
איזה משחק אחר?
 

yonVata

New member
וטוב שכך ../images/Emo8.gif../images/Emo99.gif

איזה סדרות?... ת'אכלס עוד מעט כל הסדרות שאני אוהב חוזרת! (HIMUM, Family Guy, Dexter, Community ועוד רבים וטובים!) אבל בלי קשר אני תמיד מחפש דברים חדשים לראות... אז...
אין לי סגנון מאוד קבוע לקריאה, אני קורא מה שזורם לי בזמן הקריאה, אז זה לא זורם אני מתייאש באמצע... ואצלי אין ספרים של "אקרא שיהיה זמן..." אם אני אוהב אני קורא ישר, אם לא סביר שלא אקרא
בחדר בבית יש כוכבים זוהרים שעברו בערך 25 שכבות צבע, אז עכשיו זה יותר נראה כמו גושים זוהרים בתקרה... אבל כשאמרתי בוהה בתקרה זה סתם היה דוגמא, אפשר לבהות בכל דבר... אתמול בזמן שהתכתבתי עם ניר במסן מצאתי את עצמי בוהה במסך איזה 10 דק' אני דיי בטוח שאם היו מורידים את מייפל הייתי עושה חריש על המשחקים של גיליוטין - זה משהו שהרבה זמן רציתי לעשות
חוצמזה בטח משחקי יריות או משהו....
 

Don Nirtin

New member
הולכים ורואים סידרות../images/Emo87.gif

או סתם מציקים לאנשים בפייסבוק ובמסן.
 

miss_t

New member
אממממממ

ניר, איזה סדרות? אני יודעת שאתה חובב אנימה, האם עדיין על אותו סגנון ?
 

Don Nirtin

New member
כל מיני../images/Emo87.gif

דרמה אימה אירוטיקה רציחות- הכל הולך
. על אותו סגנון של FMA הישן וכרגע עוקב רקר אחרי FAIRY TAIL (בפיגור, כמובן. אלא מה.)
 

Annnnnn15

New member
זה כבר קרה ../images/Emo3.gif

שהמשחק לא עבד המון זמן, וגם שלא היה אינטרנט, אבל אני גם ככה לא נכנסת למשחק כ''כ הרבה אז יש לי המון דברים לעשות:) בינהם לראות סדרות, לצייר, לצאת עם חברים, לקרוא, לעשות 'פסט פסט' לחתולים חמודים ברחוב וכו'
 

miss_t

New member
רבת פעלים

נסטסיה, האם אפשר לשאול איזה סגנון את מציירת? איזה סדרות היית צופה? והאם היית יוזמת את היציאות עם החברים?
 

Annnnnn15

New member
הממפ.

אני מציירת בעיקר אנשים, או סתם משהו שעובר לי בראש כשיש/אין לי מצב רוח
וכל מיני סדרות שיש עכשיו, מגרש ביתי, דם אמיתי, אחת שיודעת, וfull house
וכן אם מישהו לא יוזם אני יוזמת:) גם כשסתם מתחשק להסתובב בחוץ
 
למעלה