וטוב שכך ../images/Emo8.gif../images/Emo99.gif
איזה סדרות?... ת'אכלס עוד מעט כל הסדרות שאני אוהב חוזרת! (HIMUM, Family Guy, Dexter, Community ועוד רבים וטובים!) אבל בלי קשר אני תמיד מחפש דברים חדשים לראות... אז...
אין לי סגנון מאוד קבוע לקריאה, אני קורא מה שזורם לי בזמן הקריאה, אז זה לא זורם אני מתייאש באמצע... ואצלי אין ספרים של "אקרא שיהיה זמן..." אם אני אוהב אני קורא ישר, אם לא סביר שלא אקרא
בחדר בבית יש כוכבים זוהרים שעברו בערך 25 שכבות צבע, אז עכשיו זה יותר נראה כמו גושים זוהרים בתקרה... אבל כשאמרתי בוהה בתקרה זה סתם היה דוגמא, אפשר לבהות בכל דבר... אתמול בזמן שהתכתבתי עם ניר במסן מצאתי את עצמי בוהה במסך איזה 10 דק' אני דיי בטוח שאם היו מורידים את מייפל הייתי עושה חריש על המשחקים של גיליוטין - זה משהו שהרבה זמן רציתי לעשות
חוצמזה בטח משחקי יריות או משהו....