deena

New member
לתת לך טלפון

של קוסמטיקאית כדי שתוכלי להוריד את השפם?
 
שאני אוריד?../images/Emo12.gif

לא ראית אותי אתמול בפופוליטיאמו?הייתי מסורק להפליא!!! את מקנאה בשפם שלי?שנים יקח לך להגיע לאחד כזה
 

הדיווה

New member
יש את ההיא

הבלונדה הזותי
, איך קוראים לה
מרסל נדמה לי. זותי אשתו של ההוא מהשוק. היא עושה כל כך טוב שפם ושחי, כל כך מהר עד שהתה עם השיבה לא מספיק להתקרר ואת חלקה כמו טוסיק של תינוק אחרי שהחליפו לו פמפרס. יש לנו קשרים איתה. בכל זאת צריך להראות טיפ טופ לפני יציאה לחיסול.
 

הדיווה

New member
כמו שאומרים בתפוצה שלה

וואו וואו עליה. מושית תקרע אותה. היא חולה על התחת השעיר של הרצל
 

צ א ר ל י

New member
וכששלומצי

תסיים לעשות לי פדיקור... (המסאג' היה מדהים חביבותיי, אבל הקפה לוקח בחסר. אמנם הייתם בשנת חורף במשך שנה פלוס, אבל זה ממש לא תירוץ הולם לירידה ברמה הפושעת שהצגתן הבוקר.)
 
שלומצי גמרה

את הפדיקור. שלומצי ממש לא מבינה-מאיפה הסוליות האלו שפיתחת צארלי דארלינג
היתכן כי שהילכת בשדות זרים (שלא לומר זרות)
שלומצי כמעט הולכת הצידה להעלב אבל נזכרת שבעצם הנעלבת זאת מישי אחרת...
 

צ א ר ל י

New member
שלומצי גמרה

אני יודע. היה לי יד (ולשון) בדבר. שדות זרות היו גם היו. חגורת הצניעות שחגרתן לי לא עמד בתקן (עוד מחדל, מלאכיותיי, עוד מחדל שנרשם לכן) אני צ א ר ל י לא צפיתן שאמתין רגל על רגל במשך שנתיים לגאולה, נכון? (משום מה דיווה החליפה שם פרטי אחרי הגט במקום שם משפחה) אין צורך להעלב יקירתי. תתחילי לעבוד כמו שצריך, הרוכסן שלי (והזקפה המרשימה כרגיל) לרשותך.
 
מחמלי

זקפתך המרשימה (כרגיל) ושגעון הגדלות שלך (שוב, כרגיל) לא מהווים תירוץ לרעות לזרות או לכל שכית חמדה באשר היא. "אנל'א ציפיתי" הוא אמנם שיר חביב של קרולינה ורינגטון חביב לא פחות אבל זאת הפעם האחרונה שאני רואה אצלך סוליות דאלינג
.
 

צ א ר ל י

New member
אני

לא צריך תירוצים. אני צארלי. וכרגיל? בוודאי שהכל כרגיל. שוב, אני: צארלי. (את לא חייבת כבר לקרוא לי Sir, אנחנו מזמן כבר הורדנו את הפורמליות שבמערכת יחסים הסבוכה שלנו. (מאז שהתחלת לרדת לי , כמובן.) הפעם האחרונה שאת רואה לי סוליות? No problemo, תעבדי כמו שצריך, הכל ילך תקין.
 

צ א ר ל י

New member
רגל על רגל

כי הייתי חייב להסתיר מעט את הזקפה (המרשימה!) שלי. לא רציתם 'שדות זרות', נכון? אם אני לא מסתיר- הם מתנפלות בהמוניהן. ואילו היית עושה עבודתך נאמנה (כמצופה ממך) השאלה לא היתה עולה בכלל, נכון דארלינג?
 

הדיווה

New member
דארלינג

ה"עבודה" שלי מתבצעת באופן יוצא מהכלל, ועל כך יכולים להעיד כמה וכמה השאלה אצלך עולה, כפיצוי על משהו אחר שלא כל כך מצליח לעלות. הא דארלינג
 

צ א ר ל י

New member
הבעיה

שאת עובדת עם כמה וכמה. אני אוהב בלעדיות, לא מתעסק עם נשים שפותחות בשביל כל מאן דבעי. ועולה גם עולה, אבל יותר בשביל שלומצי, מאשר בשבילך. ועל החוצפה שלך, ועל ההודאה קבל עם ועדה שפתחת לכל השכונה, לא תראי את הכתובה שלך, ולא מזונות אישה. סוטה. בושי והכלמי לך. שלומצי, חסלי אותה.
 
למעלה