הדור החדש של הצמיגים!!!

Pumi

New member
זה הוצג לפני כמה שנים

אני עדיין ממתין שזה יוצג גם לאופנועים, ולא רק לרכבי עבודה במהירויות נמוכות.
 

Pumi

New member
ומה זה בדיוק עכשיו במהירויות גבוהות?

"חבר'ה, עכשיו תעשו 70 קמ"ש למשך יום. ועכשיו 71 קמ"ש למשך יום. ועכשיו 72 קמ"ש למשך יום. ועכשיו נחזיר למפעל לחודש." ואחרי חצי שנה: "ועכשיו 72 קמ"ש למשך יום. ועכשיו..." עד שהם יגיעו ל 200 או קרוב. עד אז, הצמיג לא יגיע לכביש לרכבים רגילים. יקח לזה עוד כמה שנים טובות. אני לא מאין שמבנה הצמיג הנוכחי יעלם גם בעוד 15 שנים לפחות.
 
יכול להיות הם אמרו שם שיקח לזה 10-15 שנה לצאת

לכביש שזה יותר מדי זמן לדעתי..
 

Pumi

New member
אם עוד 15 שנה, אז כבר יהיו דברים חדשים

ואז הרעיון הזה ישאר... בגדר רעיון.
 

h a j b i

New member
קודם כל יש מקומות שהיא חוקית

דבר שני, נגיד ואני רוצה לתכנן גשר ארעי מעל נהר (כמו הירקון למשל) שצריכים לעבור עליו 90 - 100 איש, אני אתכנן, אבנה ואבדוק אותו עבור 150 איש לפחות, רק ליתר ביטחון. מה, לא?
 

M O R M

New member
ואיך בדיוק זה יתאים לאופנועים?

גם אם תהיה טכנולוגיה כזו בעוד עשר שנים - עדיין איך זה יחליף את הצמיג לאופנוע ספורט ששוכב על הצד? בכל מקרה אי אפשר להיות נביאים .... בשנת 1984 סיימתי תואר בהנדסת אלקטרוניקה ומחשבים. הפרוייקט סיום תואר שלי היה "בית ממוחשב" התזה דנה על האפשרות הדמיונית שבכל בית יהיה אפשרי מחשב ביתי פשוט שיתפעל את הבית - יזמין מוצרים מהמכלת , יהיה מערכת אזעקה , עמדת שמירה לכיבוי אש וכדומה... להזכירך לא היה אז אינטרנט.....ומחשב P.C פשוט עם מעבד 8080 ושני דיסקטים עלה כ- 3000$ ..... בניתי את הפרוייקט על מחשב קומודור 20 (כבר היו 64) המנחה הוריד לי 15% מהציון הסופי בטענה שאני קורא יותר מדי מדע בדיוני ושהפרוייקט שלי "תלוש מהמציאות" ולא יתממש במאה שנה הקרובות.... ולסיום בסוף המאה התשע עשרה דנה ועדת מומחים פרופסורים בבעיות של לונדון בעוד מאה שנה. אחרי שלשת ימי הדיונים היגיעו המומחים למסקנה שהבעיה העיקרית של לונדון בעוד מאה שנה הינה...... "כמות החרא של הסוסים ברחובות לונדון....."
 

Dungeon

New member
חרא של סוסים או חרא של מכוניות זה אותו הדבר

קלעו בול.
 

M O R M

New member
כן אבל המושג אינטרנט לא היה ידוע

העיקר הרעיון שאי אפשר להיות נביאים. כשהייתי בתיכון הייתי בטוח שתוך כמה שנים כל המכוניות יסעו על מנוע ואנקל. עד היום מחביאים את המנוע הזה ....
 

Dresdner

New member
בטח שיחביאו

בימים קשים אלו שמחבקי העצים הגיעו עד לממשל כולם מנסים לחסוך בדלק ומנוע הוונקל ידוע בחיבתו לנוזל.
 
למעלה