הדור החדש של הצמיגים!!!

M O R M

New member
אתה אולי מתכוון לאותו הספק מנוע- וואנקל זללן?

אם תשווה את אותו הספק מנוע בין וואנקל למנוע רגיל תקבל צריכת דלק גבוהה יותר? הרי הניצולת של וואנקל טובה יותר אז איך?
 

holy crap man

New member
עם יותר התעניינות וכסף אז אולי יוסר הלוט

נכון לעכשיו הוא בעייתי. יקר לייצור משום הכמויות הנמוכות, צרות עם תקינות פליטה ויחס דחיסה נמוך. כך קראתי.
 

Dresdner

New member
הוונקל לא רק שתיין בנזין הוא גם צרכן שמן

מנועי וונקל צורכים שמן ודלק מעל למקובל כיום במנועי בנזין רגילים, הם גם מזהמים יותר. השוואה מהירה בין מנוע וונקל במזדה RX8 לבין מנוע VW TSI (שניהם סביב ה200 כוח סוס) מראה את מה שכתבתי, יותר דלק יותר זיהום אין שום הגיון ליצרנים להכניס את מנוע הונקל למיין סטרים בגלל מה שהזכרתי אגב זה גם מתקשר לפרוייקט שעשית ב1984, גם היום שיש את כל הטכנולוגיה לעשות את זה וגם במחיר נמוך יחסית לא נראה שמישהו מרים את הכפפה לעשות את זה כי הציבור לא ממש צריך או רוצה את זה פחות או יותר כמו הוונקל.
 
לא יודע מאיפה השגת את הנתונים הנ"ל אבל אני

יודע (ממה שאני זוכר) זה שלמזדה יש עוד כמה שנות בלעדיות על המנוע הנ"ל ולא מוכנה לשחרר אותו לאף אחד, הבנתי גם שיש הרבה חברות שמעוניינות במנוע הנ"ל כולל חברות שמייצרות אופנועים. תחשוב על ההספק שהמנוע מייצר לעומת נפח, משקל ובלאי.
 

Dresdner

New member
הוא קצת התבלבל

כמובן שלמזדה אין בלעדיות על מנוע וונקל אבל יש להם כמה פטנטים שהם רשמו על פתרונות הנדסיים שהם עשו.
 

M O R M

New member
../images/Emo12.gif../images/Emo178.gif../images/Emo99.gif600 סמ"ק - 170 כ"ס!!

מצידי שישרוף הרבה דלק - כי צריך להאכיל הרבה מאוד סוסים למפח. אשמח לכזה אופנוע.
 

Dresdner

New member
בו נחשוב לרגע

אם הרבה חברות מעונינות במנוע הזה למה מזדה עצמה לא מכניסה אותו לדגמים האחרים שלה כמו מזדה 3 או 2 ? המנוע עובד טוב על הנייר אבל יש לו חסרונות בעולם האמיתי חסרונות שכרגע מונעים ממנו להיות מותקן במכוניות להמונים. לגבי הבלעדיות ראה תגובתי לשדון
 
למעלה