ריכוז רעיונות לל"ג בעומר

yeshla

New member
הכנת חץ וקשת לל"ג בעומר ומיחזור

אפשר ליצור חץ וקשת ממגוון רחב של חומרים. למשל, קולב , עט, עיתון יש לכם עוד רעיונות? לדעתי , עם מקלות ונוצות לחץ בקצה זה יוצא הכי יפה...
 

אגל ט ל

New member
בנות.. .שלום. ברצינות. תגידו לי.. ואני יודעת

ששאלה כזו כבר נשאלה.. הפעלה לל"ג בעומר. מספר הילדים - לא כל כך ברור.. קרוב ל-70...אולי פחות. (אמרתי כבר שזה לא ברור). יהיו לפחות 4 מוקדי יצירה. חומרים - לא מושקעים יותר מדי מבחינת מה שרץ בשוק...כלומר - פינת גרפיטי (ניילון ענק עליו יציירו) פינת מריחת פלסטלינה על גבי קרטון ביצוע - יצירת תמונה פינת הדפס בעזרת ספוגים הכנת מחרוזות - חרוזי נייר לגיל הרך מאד- דפי צביעה והדבקת מדבקות הפעילות תימשך כשעתיים .. בכמה, לדעתכן, עליי לתמחר את ההפעלה הזו? ותבואו על הברכות.
 
הולכת לבדוק את הרעיונות שלך, ותודה ../images/Emo140.gif

אבל כן, עם ענפים יבשים גמישים, גומי (שמחזיק אותם כפופים בצורת קשת), ועוד ענפים - ישרים הפעם - יוצא מעולה. אבל (כמו עם כל חץ וקשת) - איזה פחד... עדיף ב"מטווח" ממש - לא סתם שטח פתוח, אלא כזה שסגור מצד אחד, ורק לצד הזה יורים. ובכל זאת תמיד זה נגמר בבכי... אולי יש לך רעיונות גם לשריון?
 
המממ...

את מביאה את החומרים? ומי מפעיל כל מוקד? יש לך עוזרות בתשלום? למה ניילון? עם איזה צבעים יציירו עליו?
 

אגל ט ל

New member
אז ככה...

יעזרו לי...לא בתשלום, אני חושבת...(לא סגור), אבל כנראה שלא בתשלום. ניילון - פלסטיק, הוא עבה. ניילון של המלחמה
. אני אעבור ממוקד למוקד.. ישנם מוקדם שלא זקוקים לליווי כל הזמן... אני מביאה את החומרים. כן.
 
לדעתי...

לא פחות מ-1000 ש"ח. אבל בואי תשמעי אחרות. ולא ענית לי: עם אילו צבעים מציירים על הניילון? ארטליין? כי אפשר לפרוס אלבד לבן במקום ניילון ואז הם צובעים בצבעי ידיים.
 

אגל ט ל

New member
אני אצמיד עלבד מאחור, כרקע. עלבד חום

לא מצאתי שחור...עשינו את זה בקיץ.. זה יצא יופי...
 

אגל ט ל

New member
אפילו שזו מדורה...אני מעדיפה לתרום כמה שפחות

להתלכלכויות... יש הורים רגישים
 

ורדה 1

New member
יעזרו לי... לא בתשלום, אני חושבת... (לא סגור) מתכון בטוח לב-ל-א-ג-א-ן! זה חייב להיות סגור ועדיף בתשלום. התכוונת שחלק מההורים יעזרו? פעם עשיתי למישהי הפעלה ביומולדת לכ-30 ילדים. ביקשתי מחיר מסוים והסברתי לה שב-3 תחנות אני מביאה עוד 2 עוזרות. היא הציעה את החברות שלה לעזרה וכך לא אגבה תוספת מחיר על כמות הילדים. 10 דקות אחרי תחילת התחנות, עוזרת אחת הלכה להיניק, ועוזרת שניה סתם נעלמה... אין כזה דבר תחנה שלא צריכים ליווי צמוד. הם חייבים מישהו שישגיח. אגב, השיטה שלי לחסכון במחיר - אני מזמינה לעזרה ילדות בכיתה ד-ה ונותנת להן בתמורה השתתפות בסדנה...
 
למעלה