ריטושים לפני המדורות

shiranlevi87

New member
שלום לכולם:)

אשמח למספר ריטושים/ עיצובים לתמונות הללו. מה שנראה לעין.
 

shaked2010

New member
הדגשה

אם אפשר גם למחוק את הפסים הכחולים שראה דף לבן
ולהדגיש
 

Laallaa

New member
תמונה לריטוש ..

אם אפשר איכשהו שלהבליט את הצבע של הדשא לירוק,ואיך שבאלכם לעשות משהו ... תודה
 

ארטית

New member
לא יצא משהו

חבל, ציור נחמד. תנסה קצת יותר חזק פעם הבאה. ולמה על מחברת עם שורות כל פעם? אם כבר אז על חלק... אתה מצייר יפה, שווה להשקיע!
 

shaked2010

New member
א' תודה רבה רבה../images/Emo13.gif

ב'.. כן שמתי לב כשסרקתי שהציור חלש.. רציתי להתנצל כשהעלתי אבל בסוף לא כתבתי כלום.. לא יודעת למה.. ג' אני ציירת על מחברת שורות כי זה בבצפר.. בעצם אני בקושי מציירת בבית כי אין לי זמן אני מציירת בעיקר בבצפר כי משעמם לי.. יש לי מיליונים של ציורים במחברות שכל פעם אני אומרת שאני אסרוק למחשב אבל מרוב כ"כ הרבה ציורים שאני לא יודעת ביזה מחברת להתחיל XD אז אני לא תמיד עושה את זה.. ד' תודה רבה רבה רבה
ה'.. אני בת
 

ארטית

New member
כן, ניחשתי שזה נעשה שם

בבית הספר... קשה לי להתייחס לכך כי זה צעד לא חינוכי כל כך :) אבל על נייר חלק כמובן יצאו תוצאות יותר טובות גם בסריקה וגם בהדגשה. וסליחה על הטעות, בגלל שהשם מתפרש לשני הכיוונים p: העיקר שתמשיכי לצייר ולהנות, אה, וגם ללמוד
 

shaked2010

New member
חחח תודה

דווקא ילדים שאוהבים לצייר ומציירים בשיעור זה עוזר להם להתרכז..
ותודה! אני אמשיך לצייר, וללמוד.. נחשוב על זה..
 
ממ ניסיון שלי =]

תאמת את באמת חייבת לעשות על דף חלק כי אם לא היו ת'פסים של הדף זה היה יוצא מושלם ובלי עבודה בכלל ככה את מקשה עלינו יותר =/ אז הצעה שלי שימי בתיק כמה דפים לבנים וכולנו נצא מרוצים P:
 

shaked2010

New member
וואו וואו וואו תודה על ההשקעה

שלושתם מעולים... ולא משנה לי דף חלק או לא העיקר שיראו את זה כי אני מעלה את הציורים לפייסבוק אח"כ חברות שלי אומרות שאני צריכה לעבור על הציורים בעט כי לא רואים.. אז הדגשה כל שהיא זה מספיק..
תודה על המאמץ
 
למעלה