ל"ג בעומר

ניקו 45

New member
קראתי כאן הסברך המלומד זוהרת|דויד|

ומודה גם שהשכלתי בכמה דברים . אך אשמח לציין את הסיבה שאותי לימדו למנהג הדלקת מדורות . ובכן : בעת ההיא היו כמה צורות תקשורת . שליחים , רצים מהירים , יונים וכד' . אך צורת התקשורת המהירה ביותר הינה הדלקת מאורות על ראשי גבעות . וכך יכולים היו אבותנו להעביר הודעות/התראות מהירות מהקצה הצפוני של ארץ ישראל עד ראשי הרי מדבר יהודה בפרק זמן של שעות בודדות . בד"כ בישרו המדורות הודעות אזהרה אודות סכנה , ואף הודעות על תחילת ראש חודש ו/או תחילתו של מועד . אהההה , כן .... וזהו יום חגם של כל הפירומנים כמובן .
 
../images/Emo6.gif../images/Emo3.gif

הפירומנים וגם אלה שאוהבים לחשוף את עצמם (כיבוי צופים) נה נני ננה נה רק טוב!!!
 

ניקו 45

New member
ולמה ולמה ולמה ../images/Emo4.gif

אני מקבל אייקונים באיחור ניכר ותקוע איתם גם לאחר שפג תוקפם ותקפותם אהההה ? כלומר : לך יש אייקונים חדשים לל"ג בעומר . ולי יש עדיין אייקונים ליום העצמאות שכמובן הגיעו אלי לאחר החג באיחור ניקר . אז בבקשה לתפוז דרכך שיעשו סדר אצלי אהההההה ? טפייייייייי
 

ברק 188

New member
היה לנו אחלה ל"ג בעומר

שרפנו גם את הדגל האדום
ואני אוהד הפועל ת"א מה לעשות לחץ המשפחה השפיע אוהדי ביתר י"ם מכבי חיפה טפו...חוליגנים אבל אל תשאלו תפודי האדמה לקק את הקליפות, מזמן לא אכלתי כאלו טעימים משהו.. גם בצלים (השוקולד של חיי)+ בירה קרה לא מוותר ומרשמלו שקטנטנים במשפחה לא ויתרו לי באמת המתוק הזה על האש מרשים, בקייצר איך אמרה גחלולה הללויה חג הגבינות בדרך הפעם אני עימך גחלולה אוהב...אוהב את החד הזה יש למה לחכות יאמי...יאמי כול הלבן הזה לטעמי . " לכבוד התנא "
 
למעלה