חלומות 10-5-05

november76

New member
שלום לכולם

חלמתי שאני עולה לקבר של אבא שלי (שנהרג לפני 8 שנים) ואני לא מפסיקה לבכות ואז נשכבת על המצבה ומתכסה בשמיכה ופשוט לא יכולה להפסיק לבכות. ממש בכי היסטרי. העניין הוא, שבדיוק העירו אותי ובכיתי גם במציאות. ז"א, הפנים שלי היו מלאים בדמעות, וכל זה קרה בזמן שישנת וזו הפעם הראשונה שדבר כזה קורה לי. האם יש לזה הסבר כלשהו?
 
מוות בחלום

שלום, היו לי כבר שני חלומות עם מוות של קרובים רציתי לשאול מה מייצג מוות בחלומות, תודה רבה דניאלה
 

totoa1

New member
../images/Emo113.gifחלומות 10-5-05 ../images/Emo110.gif

מה קרה שחכתם לעשות להיום שירשור יאללללה שרשרו לפה לא למחוק
 

limim

New member
חלום שחוזר על עצמו כבר שנים

מה הוא אומר? אני ממש יכולה לחשוב ולהזכר בו בעירות וזה חלום שמלווה אותי באמת הרבה זמן. כל הזמן נוספים פרטים נוספים, אבל הבסיס נשאר אותו הדבר וכך החלום: בעלי ואני גרים בשכירות בדירה ששייכת לאשה זקנה. כל הדירה מרוצפת בשטיחים מהוהים וכולה מלאה חפצים קטנים קישוטיים קיטשים עמוסים באבק. בעלת הדירה לא מרשה לנו לנקות את האבק וכך זה נשאר. היא גם עושה ביקורות מדי פעם וכועסת אם אנחנו מנקים או מזיזים משהו מהמקום. יש סלון גדול, עם ריהוט מיושן ששייך לזקנה (לפעמים בחלון הריהוט בסלון מורכב מכרים גדולים על הרצפה). בדירה יש גם מסדרון ארוך ומטבח ישן ומתקלף עם ציוד מיושן. כאמור, יש תחושה שכאילו שום דבר במקום המגורים לא שייך לנו וכאילו אנחנו אורחים במקום. יש גם מרתף מאוד מאוד גדול בדירה ולמרות שזה מפתה - אני פוחדת לרדת אליו, אבל יש לי הרגשה בחלום שיש שם משהו (לפעמים אני גם חולמת שיש במרתף אנשים) שנמצא שם. הדבר היחיד שאני כביכול אוהבת בדירה הזו, זה את החלון הגדול שיש בסלון. מדובר בחלון ענק עם זכוכית נקייה ונשקפים דרכו עצים ממולנו, אבל גם אתר בנייה עם בניינים גבוהים בהקמה. הרבה פעמים אני חולמת שאני נכנסת לבניין של הדירה הזו ומדובר בבניין קומות גבוה שמורכב ממסדרון ארוך עם הרבה דירות מ-2 הצדדים (כנראה בעקבות ספר שקראתי שתוארו שם מבנים כאלה). עולים בין הקומות עם מעלית מיושנת. הרבה פעמים גם חלמתי שאני הולכת לאיבוד בין הקומות ולא מוצאת היכן הדירה שלנו. יש איזשהו פירוש לחלום הזה?
 

מקסימה1

New member
ללימין

החלום מתאר את מה שאת מרגישה כלפי עצמך, כלפי נישואייך וחייך למעשה: מראה שאת מרגישה שאת עדיין לא נמצאת במקום שהוא שלך ,שתוכלי להיות גאה בו. יש בך המון דברים מיושנים, מלטכלכים, זבל,מן העבר שמלווים אותך וככל הניראה את רוצה להיפטר מהם. כל כך רוצה להיפטר מכל אלו שאת מרגישה לפעמים שאת זה לא את. הבית בו את גרה לא מוצג כביית שלך אלא בית של אשה זקנה שהיא למעשה ה"אני החלש" שלך. שלא מרשה לך לעשות שינויים בעצמך. המרתף, הוא התת מודע שלך, או ה"ירידה" לניבכי עצמך והחקירה שלך שאת מפחדת להיכנס אליה. החלון מסמל את מה שאת רואה אצל אנשים אחרים. ביניינים גבוהים, עצים ירוקים- משהו יותר טוב ממה שאת נמצאת בו היום כביכול. מה דעתך? כמו כן, לא הבנתי את הקטע עם המסדרון. לאיזה בית שייכת המעלית לבית שלך או לביניין הגבוה ממול? אשמח לשמוע את דעתך.
 

limim

New member
מדהים הפירוש שלך!../images/Emo12.gif

כל הנושא של הלכלוך מהעבר.. אני מניחה שהחלום מתקשר גם לעובדה שאנחנו גרים בשכירות ולאחרונה דיברנו על כמה שאנחנו רוצים בית משלנו... לגבי המסדרון: גם בדירה עצמה יש מסדרון וגם מחוץ לדירה - בקומה שלה. המעלית שייכת לבית שלי.. תודה רבה לך
 

מקסימה1

New member
המעלית היא כלי

שמראה לך שיש באפשרותך לעלות ולרדת, בדרך כלל עולים במעלית. נסי כן לעשות שינויים בחייך, וראי האם החלום הזה מפסיק להופיע. בהצלחה!
 

limim

New member
אתמול לפנות בוקר היה לי חלום מטריד:

אני חייבת להקדים שהבן שלי אובחן כסובל מהפרעות תקשורת ואני אכן מאוד מוטרדת בגינו וחולמת עליו הרבה. אתמול היה לי חלום נורא: חלמתי שאני מאבדת אותו. בחלום הוא היה בערך בן שנה ומשהו ואפילו חלמתי שהוא לובש את אותם הבגדים שלבש לגן יום לפני. כאמור, הוא הלך לי לאיבוד. אנחנו נמצאים באיזה מקום נופש עם הרבה מדשאות (הזכיר לי מלון שהייתי בו פעם בקיבוץ) ואני הולכת לאיזה מקום, במחשבה שבעלי עם הילד. כשאני חוזרת, הילד איננו. אני מתחילה לבכות ולהכנס להסטריה (אני חושבת שאפילו בכיתי באמת במהלך החלום. זה קורה לי לפעמים) ואני שואלת אנשים בבכי האם ראו אותו וצוחקים עלי. יש במקום גם הר וגשר חבלים על גבי נחל גועש וחבר'ה צעירים שמנסים לחצות. אני עוקפת חלק מהם על גבי הגשר (כאן המקום לציין שאני מפחדת מגבהים וגם ממעמקים, כלומר במציאות בחיים לא הייתי מעיזה לעשות דבר כזה - לעלות על גשר כזה) ואני שואלת את האנשים על הגשר האם ראו את הבן שלי. אני בוכה ואיזה בחור צוחק עלי. פתאום באמצע הגשר אני קולטת איפה אני נמצאת וחוזרת אחורה בפחד. אני ממשיכה לחפש את הבן שלי בבכי. כבר מאבדת תקווה ואז אני שומעת מלמול בסגנון "א-מא" ואני מוצאת את הבן שלי באיזו פינה, כולו מכוסה בסיד
(יש לי צמרמורת עד עכשיו כשאני נזכרת בתמונה
) והעיניים שלו עצומות ודבוקות מהסיד שיבש. ואני לא יכולה לעצור את עצמי ומחבקת אותו חזק ובוכה והוא בוכה. למרות שהיה כביכול סוף טוב לחלום, קמתי עם תחושה מאוד קשה.
 
זהו חלום מצוין

יש חיבור עמוק אל תת ההכרה שלך ואל תקופה מאוד קדומה בחייך, כשאז לא יכולת להיות ילדה בעצמך. איבדת את ילדותך והיא נעלמה מאחורי מחוזות רחוקים מאוד שכדי להגיע אליהם צריך לעבור את הסמבטיון ( אותו נהר גועש שמעברו השני נמצאים עשרת שבטי ישראל האבודים. את מנסה למצוא את הילדה שבך את התמימות שהלכה לאיבוד ואנשים מבוגרים מנסים לגרום לך לשכוח את זה כמו שהם בעצמם שכחו. אל תאמיני להם. הם ויתרו מזמן. הסיד מציין את ההתאבנות של הדבר. הסיד משמר. מקפיא על השמרים, כמו חניטה. עיניים יבשות שמתחילות לדמוע. זו התעוררות רגשית. או לפחות רצון לכך. שום דבר לא יוכל לעצור את זה, ולא כדאי לחנוק את זה. תחצי את "הגשר".
 

גריני

New member
וואו, אלישוע ../images/Emo45.gif

איזה כיף לקרוא את פירושיך
כמה שאני לומדת ממך
 

Zombina

New member
שלום, פעם ראשונה שלי פה..

והייתי שמחה לשמוע פירוש לחלום שחלמתי. החלום: חלמתי שאני נכנסת לחנות גדולה, סופר (משהו בסדר גודל של "היפרנטו") וכל העובדים היו נורא אדיבים, ישר התקרבו, שאלו שאלות, הציעו עזרה, הביעו התעניינות, משהו שנראה לי חשוב אבל מעניין כי בד"כ לא זוכים ליחס כל כך "חם" כשעושים קניות, בכל אופן אני לא זוכרת בדיוק מה קניתי אבל כשניגשתי לשלם המוחר זרק לי מחיר שנראה לי יקר פי שתיים ממה שאמור להיות. בהתחלה היחס החם של העובדים ושל כל הצוות כמעט וגרם לי לשלם אבל זא חשבתי על המחיר והתחלתי לחשוד שהמוחר מסדר אותי. התחלתי להתווכח איתו על המחיר, הוא התחיל להגיב בתוקפנות וכל היחס שקיבלתי בהתחלה הפך מקיצוניות לקיצוניות. התווכחנו (ונשארתי רגועה יחסית, לקחתי את העניין בפרופורציות) ולבסוף הוא הודה שרימה אותי (או יותר נכון ניסה לרמות אותי) ושילמתי לו את המחיר המגיע לו. אני זוכרת שהיו עוד פרטים אבל ממש קשה לי להיזכר בהם ספציפית אז זה פחות או יותר מה שזכור לי כרגע, אני אשמח לשמוע פרשנות כלשהי או כל דבר שקשור, תודה מראש
 

Ambitionz

New member
מישהו דרש ממך יותר משמגיע לו?

יותר משהרגשת שאת חייבת, או הרגשת מרומה מיחס של מישהו?
 

Ambitionz

New member
אממ, מערכת יחסים כלשהי שהתחילה

טוב והבנת מאוחר יותר שזה לא מה שחשבת? בן אדם שמציג עצמו בצורה אחת ואת חושבת שהוא אינו כזה?
 

מקסימה1

New member
החלום מתאר את הקשר שלך עם עצמך

כשאת בשינוי. הסופר המלא והגדול מסמל לדעתי איזה שהוא עולם שאת מקבלת ממנו הרבה. יכול להיות עולם הרוחניות, יכול להיות מקום עבודה גדול חישבי בעצמך לאיזה עולם חדש נחשפת לאחרונה ואת מקבל ממנו הרבה. משהו בך גורם לך לחשוב שאת משלמת יותר מידי מעצמך בעבור ההנאות שיוצאות לך מהעולם הזה. החלום מתאר התלבטויות שלך עם עצמך של מה שאת מקבלת ומרויחה ומה שאת נותנת ומפסידה. יכול אגב לתאר גם שינוי שלך, שינוי פנימי, שבו את מרגישה שאת משתנה ועדיין לא בטוחה שזה טוב.
 

Zombina

New member
וואי האמת שהתיאור שנתת ממש

מאפיין כרגע את התקופה האחרונה ואת מה שעובר עליי... אבל מה בקשר לשאר האיפיונים בחלום? יש לך מושג מה חלק מהם אומרים? כי הכיוון בגדול באמת מתאים למה שעובר עליי כרגע אבל אין לי מושג איך זה מתחבר לשאר מהש חלמתי.. לסיטואציה שבה עמדתי במהלך החלום בעצם. תודה
 

American Girl

New member
חלום על הריון של חברה

קצת רקע: יש לי חברה מאוד טובה, היינו חברות מאוד טובות כבר כמה שנים, אבל בזמן האחרון מאוד היתרחקנו. לה יש את החברות שלה ולי יש את שלי. זה נורא מפריע לי שכ"כ היתרחקנו... החלום: בהתחלה של החלום לא ממש ברור לי איפה ומה קרה, אבל אני עומדת לידה אותה חברה מצהירה שהחברות הכי טובות שלה הן הבנות שאיתן היא מסתובבת ואני לא כלולה ביניהן. ואני מאוד נעלבתי. ואח"כ אני בבית שלי, פותחת את אחת המגירות ורואה קופסא שבתוכה יש ערכה לבדיקת הריון ועל הקופסא יש פתק כתוב עליו "תראי את התוצאה בישבילי כי אני מפחדת ואז תגידי לי אם אני בהריון או לא". פתחתי את הקופסא הערכה לבדיקת הריון לא נראתה כמו שהיא נראית במציאות היא נראתה כמו מד חום שמצד אחד יש שקע שבו יש מקום לשתן ומהצד השני בקצה הראשון יש נוזל ורוד ובקצה השני יש נוזל כחול בתוך המד חום הזה. הם אמורים להיתערבב ובמידה והם מתערבבים והצבע הסופי הוא כחול אז התוצאה היא שלילית וככה זה היה אצל חברה שלי הבדיקה הייתה שלילית. ואז אני שומעת דפיקות בדלת אני פותחת ורואה את המנקה בבניין שלנו שאומר לי שמחכים לי למטה, ירדתי וראיתי את אותה חברה ואמרתי לה שתוצאה של הבדיקה יצאה שלילית היא נורא שמחה וגם אני שמחתי בישבילה. ואז שאלתי אותה איך זה בכלל קרה שהיא שכבה עם מישהו והיא אמרה לי "אני לא רציתי שזה יקרה, זה פשוט קרה". יש לי רעיון לגביי פירוש החלום, והייתי רוצה שתגידו לי את דעתכם. ואם זה לא נראה לכם אז תכתבו את הרעיון שלכם. הבדיקת הריון שיצאה שלילית מראה לדעתי על כך ש"משהו חדש" לא אמור להיוולד, ושהקשר שלנו לא יתנתק ושהשערות שלי לגביי זה שהוא כן יתנתק בגלל ש"יוולד משהו חדש" אצלה הן שליליות. המנקה בבניין הוא לדעתי מראה על ניקיון בקשר שלי איתה, כי הוא מנקה בבניין שלי לכאורה בשטח שלי. ואז כשאני שואלת אותה איך זה קרה שהיא שכבה עם מישהו ולא אמרה לי, אז זה בעצם איך זה קרה שככה היתנתקנו ושהיא לא מספרת לי דבר כזה משמעותי ולה אין הסבר להיתנתקות והיא עונה לי "לא רציתי שזה יקרה, זה פשוט קרה". אשמח לשמוע את דעתכם. תודה מראש.
 

Y.G.J

New member
חלום שלא אני חלמתי...

ברצוני לדעת האם יש פיענוח ראציונאלי לחלום שבו החולמת מרגישה שהיא צוללת (כמובן שהיא יודעת לצלול במציאות) היא מגיעה למצב שבו היא נחנקת או יותר נכון לומר נחסמת מלנשום... ואז היא מתעורר בשל החנק ויורד לה דם מהאף... תודה
 
למעלה