אהלן מנורווגיה,

elsi1962

New member
../images/Emo113.gifאהלן מנורווגיה,

אהלן מנורווגיה המושלגת.אשמח לדעת האם בפורם זה ישנם גם ישראלים ממדינות סקנדינביה? אלסי
 
אהלן וסהלן

יש ויש. לא אני אמנם, אבל יש. תתאזר (שלא לומר מילים שתפוז עלול לפרש אותן כמילים גסות) בסבלנות. ברוך הבא
 

elsi1962

New member
Heisann,../images/Emo66.gif

JO, האם ידוע לך על איזה ישראלים בפורם הזה שמתגוררים בנורווגיה . מתגוררת במערב נורווגיה ומכירה רק חברה אחת שמתגוררת לא רחוק ממני. חג פורים שמח
,
 

safkale

New member
Terve מפינלנד

אני חי פה באמצע פינלנד. אני מידי פעם מגיע לנורבגיה . איפה את חיה בדיוק? נשואה למקומי? (יש פה עוד ישראלי אחד שנשוי כנראה לפינית ולא במיוחד שמח לגלות שיש עוד ישראלי אחד פה -לא מבין למה...)
 

elsi1962

New member
Hei../images/Emo140.gif

תודה על המיידע. אני נשואה לנורווגי ומתגוררת בדרום מערב נורווגיה. לגבי ההישראלי שנשוי לפיני נא למסור שלא ידאג אני לא מתכוונת להפריע לו כאן בפורם. בסך הכל רציתי לקבל קצת מיידע על ישראלים בסקנדינביה במיוחד בנורווגיה. כאן בנורווגיה למשל היכן שאני מתגוררת יש רק קמצוץ של ישראלים שנושאים כמוני למקומיים ואנחנו נפגשים. כל התעניינות היא כי היכן שאני מתגוררת אין כלל אפילו יהודים לכן כאשר מגיעים החגים מרגישים בחיסרון.
אלסי,
 

safkale

New member
Hei!!

צודקת, אני מאד מתגעגע לארץ בעיקר בחגים ובשבתות. לפעמים אני מתעורר בבוקר והשמש נראית טיפה ישראלית ואני מדמיין שאני יוצא החוצה לקנות פיתות וארטיק או משהו קטן... סתם , הדברים הקטנים.
כמה ישראלים יש בכלל בנורווגיה?
 

Funaki

New member
Hej hej ../images/Emo13.gif

לא, לא ידוע לי על אף אחד שמשוטט גם בפורום וגם בנורווגיה... את מוזמנת למסיבת פורים באוניברסיטת סטוקהולם, בירה עולה 19 קרונות (מי בנורווגיה שמע על מחיר כזה?). חג שמייח!
 

duncken

New member
למסיבה יש באמת לפורים

או שזו מסיבה שבמיקרה נופלת על אותו תאריך? תוכל לתת עוד פרטים פרקטיים כמו מיקום באוניברסיטה, שעת התחלה?
 

Funaki

New member
היי דנקן, פיספסתי את השאלה שלך...

מנסה ל-
. המסיבה ביום שבת, נדמה לי שבשעה שמונה. אתה נוסע לתחנה של האוניברסיטה (קו אדום בדרך למורבי סנטרום), ואחרי היציאה מהסאבווי פשוט ממשיך ישר בערך 300 מטר עד הבניין שנקרא Allhuset. המסיבה היא בארגון של הסטודנטים היהודים בסטוקהולם, שהם בד"כ חבורה די מעצבנת של ילדים, אבל לפני שנה הלכתי והיה נחמד - אז אני אנסה גם הפעם. ואל תשקיע ב
ותחפושת, אף אחד לא טורח
ביי!
 

Carcano

New member
sommerflort :)

שמעתי את השיר של המנצח באיידול הנורווגי עם האחת שלא זכתה. זה יפה
 
למעלה