מה בסקס מזרז? הזרע או

../images/Emo111.gif מה בסקס מזרז? הזרע או

ההתכווצויות של האורגזמה? אני מתחילה לחשוש מסקס (שעשינו עד עכשיו כמו
) כי אני ממש ממש ממש לא רוצה לידה מוקדמת. אני בשבוע 36 (35+5).
 

ענתש

New member
גם וגם וגם.

גם הזרע (שמכיל חומרים דמויי פרוסטגלנדינים), גם החיכוך (שגורם לגוף האישה להפריש פרוסטגלנדינים בעצמו) וגם התכווצויות האורגזמה (בגלל הפרשת אוקסיטוצין שהוא ההורמון שמכווץ גם את הרחם בעת הצירים).
 

ענתש

New member
לא יודעת, מה אומר הרופא שלך ?

אם אסרו עלייך קיום יחסי מין אז פשוט נשארים ברצון. אם לא, אז לא כדאי להמציא מגבלות סתם, תהנו.
 
לא, חס וחלילה! לא נאסר עלינו כלום.

מצד שני, הפחד הוא בראש. ובעצם לא רק בראש. הרי סקס כן יכול לזרז. יש לי ביקורת אצל הרופא בעוד שבועיים. נשאל אז.
 

nur77

New member
גם וגם....אבל ..../images/Emo99.gif

מחקר חדש שנערך במלזיה הצליח למצוא קשר ישיר רק אם מקימים יחסים 4 פעמים בשבוע.. אחרת זה לא מזרז...אז אם תורידו במינון...אין סיכוי.. יאללה תבלו!!
 

לימידדי

New member
זה מזרז רק אם יש תהליך של לידה לא?

רק אם הגוף גם ככה התחיל איזה תהליך.. סתם כך זה יכול לזרז.? אני מחר שבוע 31 , זה יכול לזרז גם בשבוע כזה?
 
גם וגם, לידיעתי...

אם כי לסקס בשבועות מתקדמים יש יתרונות בריאותיים משלו (צחוק טוב לבריאות, לא?) אז אני חייבת לנצל את האנונימיות שלי בפורום כדי לחלוק איתכן רגע מצחיק שקשור בנושא (ואם אני לא אנונימית תעזרו לי בבקשה לחפור בור גדול מספיק שאוכל להסתתר בו) כי איפה עוד אפשר לחלוק זאת??? אתמול, אחרי תקופת יובש די ארוכה שבה גם כשניסינו שום דבר לא הלך ואם הלך הלך ממש רע כי הבטן שלי פשוט סירבה לתת לנו אופציה הגיונית כלשהיא, התמזל מזלנו והגענו לעניין, לא רק זאת אפילו היה נחמד, לא רק נחמד – ממש ממש טוב, רק שאז, תוך כדי הגראנד פינאלה – נמתח לי שריר ברגל, התכווץ לי שריר בבטן והתחילו לי צירים (כן, ממש, כאלה ברקים מהרחם לכיוון הנרתיק) – ובתוך כל המהומה פיציקולדה הקטן החליט להיאבק על מקומו תוך כדי שהוא דוחף את כל המערכות הפנימיות שלי, ורק האל יודע לאן. לא ידעתי לאן לנתב את היכולת הווקאלית שלי: לאנחות, לצעקות כאב, או לצחוק מתגלגל, כי בעלי היה נראה מבועת לחלוטין ועשה רושם שהוא היה ממהר להזעיק אמבולנס באותה שנייה ממש, אם רק הייתה לו אפשרות טכנית להיחלץ ממני.... התוצאה היתה היסטרית למדי, לטעמי... עד עכשיו אני מצחקקת לי בכל פעם שאני נזכרת. בינתיים, הכל כמובן נרגע, אם כי באותם רגעים נזכרתי למה מפחדים מלידה (כן, מסתבר, שהספקתי לשכוח) ושצירים זה די כואב...
 
למעלה