ספיישל:RBD La Familia

../images/Emo110.gifספיישל:RBD La Familia../images/Emo110.gif

נא לא להגיב בין התמונות של הספיישל ולא להוסיף תמונות או כל דבר עד שאני מסיים. קראתי בפורום טיוי שהסידרה :RBD La Familia תגיע לויוה בסיום אחת הנובלות הקיימות
החלטתי לעשות ספיישל לסידרה :RBD La Familia,למרות שהסידרה ממש לא משקפת את הכישרונות הגלומים בה מי שראה מבין על מה אני מדבר חחחחח, דרך אגב כריס מורנה שותפה יחד עם יאיר דורי ופדרו דמיאן בהפקה של הסידרה אולי זאת הסיבה שהיא תגיע לישראל
בתחילת הסידרה רצו לעשות את הסידרה כמשהו שמאפיין את דולסה,אנהי,פונצו,כריסטיאן,מאיטה וכריסטופר בחיי היום יום איך שהם באמת אבל לבסוף הוחלט לשנות את זה. תהנו
 
../images/Emo110.gifכריסטופר אוקרמן - אוקר../images/Emo110.gif

חתיך, גברי, מסודר ומאורגן,תלוי תמיד במראה שלו. תמיד שובר לבבות.מחליף בנות כמו גרביים. הוא לא צריך להתאמץ הרבה יש לו הכל בחיים:כסף,יופי,הערצה,סגנון,נשים. הוא בעיקר נהנה בחיים. הוא גם מאוד גאוותן וקשה לו להודות בטעויות שלו,הוא לא אוהב לאכזב אף אחד אבל יגיע היום שהוא ירצה להירגע,ירצה קצת שלווה ולמצוא אהבה.
 
../images/Emo205.gifאלפונסו הררה - פונצ'ו ../images/Emo205.gif

הוא לא מפחד מכלום. הרפתקן. הוא חתיך מאוד אבל אף פעם לא מודאג מהמראה שלו ומלהיות באופנה. הוא עושה מה שהוא רוצה בלי לפחד מהחברה,לא מבקש רשות מאף אחד בשביל לעשות מה שהוא רוצה. הוא אידיאליסט,כנה,צנוע אבל מאוד אימפולסיבי ועקשן. הוא מנהיג ולוחם והבחור המושלם שכל אחת תרצה.יוצא עם מישהי מבוגרת ממנו. לא חסר לו כסף אבל הוא בחיים לא היה אחד שרגיל לזה, הוא חסכן.
 
../images/Emo60.gifכריסטיאן צ'אבס - כריס../images/Emo60.gif

תמיד מספר בדיחות ועושה צחוקים.הוא גם מאוד אגואיסט,מחפש את התועלת שלו. הוא חשדן,מחושב,נצלן וגס בלי בושה,לא עושה חשבו-ן אבל את הכל הוא עושה בחביבות וצחוקים ושכולם רוצים להרוג אותו הם סולחים לו. מחפש סקס יותר מאהבה,מתחיל עם כל בת שעוברת לידו,בהתחלה נראה שהן משתפות פעולה אבל אח"כ מסתבר שהן מעדיפות אותו כידיד טוב,זה גורם לו להרבה תסכולים.הכי חביב וסימפתי.
 
../images/Emo23.gifמאיטה פרוני - מאי../images/Emo23.gif

הולכת לקורסים של:טארות,אסטרולוגיה,וכו'... כל קורס נראה לה מדהים אבל היא אף פעם לא מסיימת אותו,תמיד יש משהו יותר טוב. עושה דברים בשביל להשיג אהבה ותמיד מחכה לה אבל היא אף פעם לא מגיעה כי היא רוצה שלמות, בכל אחד היא מוצאת חיסרון ובסוף היא קולטת שהיא לבד. היא יפה, פרפקציוניסטית, היפראקטיבית,תמיד מחפשת סיבה טובה לעזור. מאוד בריאה ותמיד תלויה ומודעת איך להילחם בבעיות של בריאות.
 
../images/Emo23.gifאנהי - אנני../images/Emo23.gif

יפיופה,תמיד היא מושכת תשומת לב.הרושם שלה הוא הכי חשוב בחייה. יש לה צורך להיות תמיד הכי יפה,הכי נחמדה,הכי מושלמת... היא לא יכולה לראות ולמצוא בה שום חיסרון...ויש לה. החיים שלה זה הצגה של יש הכל ושל הכל מושלם ופתור,אין בעיות.אבל מבפנים היא שברירית ולא שלמה.
 
למעלה