מספר דברים....

מצב
הנושא נעול.

shim121

New member
חלק מקווי 961 ממשיכים לטבריה.
חלק קטן מקווי 961 יוצאים או ממשיכים כיום מ/ל טבריה.
אבל הם לא נותנים שירות בית שאן-טבריה
מדובר רק ב2 נסיעות לכל כיוון, הקו מירושלים לטבריה אוסף רק עד עין הנציב מבית שאן הוא רק מוריד וגם בכיוון מטבריה , עד אחרי בית שאן הוא רק אוסף כלומר: השירות בין בית שאן לטבריה נשאר בלעדי של ויאוליה קו 28
 

shim121

New member
אבל הם לא נותנים שירות בית שאן-טבריה
מדובר רק ב2 נסיעות לכל כיוון, הקו מירושלים לטבריה אוסף רק עד עין הנציב מבית שאן הוא רק מוריד וגם בכיוון מטבריה , עד אחרי בית שאן הוא רק אוסף כלומר: השירות בין בית שאן לטבריה נשאר בלעדי של ויאוליה קו 28
אפילו 966 שנוסע לקצרין תסתכל באתר אגד
שמי שעולה בבית שאן לא יכול לרדת בתחנות שעל כביש 90 עד צומת צמח , אולי ב843 יש יותר גמישות
 

אוהד11

New member
434 היה בעיקר טבריה-בית שאן-עפולה
והוא היה כעין תגבור לציר בית שאן-טבריה שהופעל ע"י 961 טבריה-ירושלים. בשנים האחרונות נשארו לו רק 2 נסיעות בוקר מבית שאן לטבריה (נסיעה אחת התחילה מעפולה) , כי השירות בית שאן טבריה היה רק עם 961 ו961 הראשון מירושלים הגיע לבית שאן רק ב9 , אח"כ כמובן 961 קוצר רק עד בית שאן , וחברת ויאוליה מפעילה את 28 בית שאן טבריה והשאר הסטוריה
434 פעל הרבה לפני שהפעילו את 961 והוא המשיך
לחיפה
 

amirv

New member
409 הוא השריד האחרון של הקוים 40X
שפעלו באיזור בית שאן בשנות ה80 , היום יש רק 411 412 אז היו מספר קווים 40X שחיברו בין בית שאן לחיפה עם כל מיני חלופות אחרי בית שאן לדוגמה: 405 חיפה-בית שאן-טירת צבי , 409 לגשר , היה כמובן קו לכפר רופין 401 חיפה-בית שאן דרך שדה נחום 402 אותו דבר כנראה דרך מסילות היה גם 403 406 הקווים 41X חיברו בין עפולה לחיפה , שוב עם כמה אפשרויות 411 412 כמו בימינו , 415 המשיך לכפר רופין 417 לטירת צבי וגם בקווי ת"א: 829 ת"א בית שאן דרך כביש החוף היה מתחיל ומסיים בכפר רופין 828 ת"א בית שאן מאסף דרך פ"ת היה מתחיל ומסיים בטירת צבי בקיצור , בתחנה מרכזית עפולה היתה רשימה של כ12 קווים שאפשר ליסוע לבית שאו , אח"כ הורידו את הנסיעות מחיפה , ובקטע עפולה-בית שאן השאירו למען הסדר הטוב את 411 412
בשיחה עם פנסיונר אגד
הוסברה לי הסיבה לקווים בינעירוניים שמתחילים מקיבוץ גשר לחיפה, 409 ו-432, לדבריו בשנות השישים גרה בגשר חברת כנסת מאד פעילה שלחצה לפתיחת הקווים הנ"ל, בכדי להקל עליה את הנסיעות (בזמנו כמובן לא היו קווי הבקעה...)
 

אורי404

New member
בשיחה עם פנסיונר אגד
הוסברה לי הסיבה לקווים בינעירוניים שמתחילים מקיבוץ גשר לחיפה, 409 ו-432, לדבריו בשנות השישים גרה בגשר חברת כנסת מאד פעילה שלחצה לפתיחת הקווים הנ"ל, בכדי להקל עליה את הנסיעות (בזמנו כמובן לא היו קווי הבקעה...)
לפחות יש ח"כ שנוסעת באוטובוסים
לחילופין, שדואגת לתושבי המקום. לא תמיד זה קורה כיום.
 

nitsansh

New member
בשיחה עם פנסיונר אגד
הוסברה לי הסיבה לקווים בינעירוניים שמתחילים מקיבוץ גשר לחיפה, 409 ו-432, לדבריו בשנות השישים גרה בגשר חברת כנסת מאד פעילה שלחצה לפתיחת הקווים הנ"ל, בכדי להקל עליה את הנסיעות (בזמנו כמובן לא היו קווי הבקעה...)
עדנה סולודר?
 

scooby5

New member
אפשר לומר שהשמועה חצי נכונה.
מי שזכה במכרז יקנעם + קו 301 היא חברת נצרת נסיעות ותיירות, שהיא כמובן החברה האחות של נתיב אקספרס בקבוצת עפיפי.
אני חושב ששמה של החברה שזכתה
הוא נזרין אקספרס ולא "נצרת וכו'". אותה הגברת בשינוי אדרת, אבל בכל זאת, למען הדיוק.
 

arielguelman

New member
אני חושב ששמה של החברה שזכתה
הוא נזרין אקספרס ולא "נצרת וכו'". אותה הגברת בשינוי אדרת, אבל בכל זאת, למען הדיוק.
ושמעתי עוד משהו מנהג של אפיקים
שאומר שהוא שמע שגם קווי אגד בקריות הופרטו.. האם יש אמת בידיעה?
 

אורי404

New member
ושמעתי עוד משהו מנהג של אפיקים
שאומר שהוא שמע שגם קווי אגד בקריות הופרטו.. האם יש אמת בידיעה?
אולי-אולי כוונתו הייתה ל"מטרונית"
אולי-אולי כוונתו הייתה ל"מטרונית", שתגיע לחלק מסויים של אזור הקריות.
 

scooby5

New member
אולי-אולי כוונתו הייתה ל"מטרונית"
אולי-אולי כוונתו הייתה ל"מטרונית", שתגיע לחלק מסויים של אזור הקריות.
זה אכן ייצור שינוי משמעותי של קווי הקריות
לראשונה מזה שנים רבות, אולי אף מאז ומעולם (אני לא מחשיב את קיצור הנסיעה מבת גלים והדר למרכזית המפרץ כשינוי משמעותי). אבל כלל לא מדובר כאן בהפרטה של קווי הקריות.
 

אורי404

New member
זה אכן ייצור שינוי משמעותי של קווי הקריות
לראשונה מזה שנים רבות, אולי אף מאז ומעולם (אני לא מחשיב את קיצור הנסיעה מבת גלים והדר למרכזית המפרץ כשינוי משמעותי). אבל כלל לא מדובר כאן בהפרטה של קווי הקריות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה