אז מה... באים לפה הרבה?..

eliavtu

New member
בואו ונקרא לזה שיגרה...

- שיר השבוע (של היהודים):
- שיר השבוע (כללי): החברים של נטאשה - פרדי על הבוקר! - אלבום השבוע: החברים של נטאשה - רדיו בלה בלה - האדם שעשה לכם את השבוע: הבן של דוד שנולד אתמול :) - משפט השבוע(משפט משיר/ספר/סרט כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם):"הציפיות לטוב הולידו את התקווה, הציפיות אשר התבדו הולידו את האכזבה." - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק אתכם/ריגש אתכם) "פנחס נולדדדדדדדד!!!!" - דבר שהשגתם השבוע: אממ.. פלאפון חדש(?) חח.. - מאכל השבוע: עוגהה - משהו שעשה לכם את השבוע: לדוד נולד בן! - משהו שהרס את השבוע: ספרות כזה.. - מסקנה מהשבוע/מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה: המשפט משיר מלמעלה, זה סוג של מסר. השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע: מסיבה בשלישי.. פרידה כזאת מהשכבה וזה - משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: אני כמעט אף פעם לא יודע מה לענות על זה! -שיר שפתחתם איתו את השבוע: החברים של נטאשה - מעליות <השתלטו לי על המומלצ"ש לגמריי> -האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: שש.. סתם: - תמונה (תתפרעו.):
 

reiya

New member
מחשבי חזר אליי :]

השבוע שעבר: - שיר השבוע (של היהודים):- - שיר השבוע (כללי):אני צריך אותך-אלג'יר - אלבום השבוע:- - האדם שעשה לכם את השבוע:ניצן :] -משפט משיר\ספר\סרט כלשהו שמאפיים את השבוע שלכם):"אם באמת את מרגישה את עצמך בסוגריים - תני לפחות גם לי להידחק לתוכם,ושכל העולם ישאר בחוץ.שהעולם יהיה רק הגורם שמחוץ לסוגריים,שיכפילו אותנו בפנים." - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק אתכם/ריגש אתכם): בשבת אנחנו יושבות,תמר שמה לי יד על הרגל: אני:"אח תמר יש לי שם כחול.." תמר:"אה,איפה?" אני:"לא רואים אותו אבל הוא כואב כמו כחול.." אוח היה המון.. - דבר שהשגתם השבוע:ממ :]] - מאכל השבוע:קולה. - משהו שעשה לכם את השבוע:ניצןןןן - משהו שהרס את השבוע::\ - מסקנה מהשבוע/מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה:החיים עלולים להפתיע. השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע:ממ הופעות הופעות והופעות! - משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע:חח שוב.. -שיר שפתחתם איתו את השבוע:THE END-BULLET.. -האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע:אותו נו.
 

אדם ק

New member
and why should I believe myself???1

מומלצי השבוע. השבוע שעבר: - שיר השבוע (של היהודים):
- שיר השבוע (כללי): fake plastic trees\radiohead - אלבום השבוע: Gagging Order \ radiohead - האדם שעשה לכם את השבוע: היא - משפט השבוע(משפט משיר/ספר/סרט כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): She looks like the real thing She tastes like the real thing My fake plastic love - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק אתכם/ריגש אתכם): לא זוכר איפה שמעתי את זה: "אני אוהבת להחזיק את זה כי זה עושה לי גולו גולו באצבע":-S - דבר שהשגתם השבוע: ים - מאכל השבוע: קפה - משהו שעשה לכם את השבוע: סופ"ש בצפון - משהו שהרס את השבוע: הגעגוע - מסקנה מהשבוע/מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה: לבד זה טוב... השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע: ים, הופעה של אביב, ים, בגרות בפיסול ועוד ים... - משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: שיהיה ים סוער... -שיר שפתחתם איתו את השבוע: banana co./radiohead -האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: יש יותר מידי... סתם: - תמונה (תתפרעו.):
 

The Kinslayer

New member
../images/Emo124.gifהיייוווווששששששש../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

השבוע שעבר: - שיר השבוע (של היהודים): "עוד מעט". - שיר השבוע (כללי):"Joga" - Bjork, "Keep Holding On" - Avril Lavigne. - אלבום השבוע: Jagged Little Pill Acoustic - האדם שעשה לכם את השבוע:
- משפט השבוע(משפט משיר/ספר/סרט כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): "הרצון לדייק במילים, תכונה מרגיזה מאוד"| - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק אתכם/ריגש אתכם): "אתה הגיבור שלי" - דבר שהשגתם השבוע: ממשיך להתקדם כמו שצריך. - מאכל השבוע: קוסקוס. - משהו שעשה לכם את השבוע: לא משו מיוחד... - משהו שהרס את השבוע:
- מסקנה מהשבוע/מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה: "להאמין זה נהדר, להמשיך להאמין זה נהדר אפילו יותר". השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע: ההופעה של אוונסנס ברעננה!
- משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: שאני אהנה בהופעה, שאני אתחיל לעבוד כבר. - שיר שפתחתם איתו את השבוע: "Satisfaction" - Bjork feat. PJ Harvey - האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: יו, את מי שרק אפשר. סתם: - תמונה (תתפרעו.):
 

תומע79

New member
../images/Emo34.gifאיזה שבוע קשה.. \:

מומלצי השבוע. השבוע שעבר: - שיר השבוע (של היהודים): אין.. - שיר השבוע (כללי): סינגריה-תראי זה אני,ירון כהן ושלמי שבת-מלאך שלי - אלבום השבוע: אביתר בנאי-עומד על נייר - האדם שעשה לכם את השבוע: אף אחד.. - משפט השבוע(משפט משיר/ספר/סרט כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): "אל תלכי את האישה של חיי" - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק אתכם/ריגש אתכם) : "מה בנאדם ביקש?! לצאת קצת?!?!?!" - דבר שהשגתם השבוע: משכורת. - מאכל השבוע: טל בייגלס. - משהו שעשה לכם את השבוע: כלום - משהו שהרס את השבוע: הגיבוש (שלא קיבלתי אותו),הריב עם ה2 בנות,הכאבים בלסת. - מסקנה מהשבוע/מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה: כגודל הציפיות כך גודל האכזבות. השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע: לסוע לראש העין - משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: שסבא יהיה בסדר -שיר שפתחתם איתו את השבוע: רוקפור-חור בלבנה. -האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: בנה,אסתי..בקיצור כל החיילות למיניהן. סתם: - תמונה (תתפרעו.):
 
חזרה מאילת.

מומלצי השבוע. השבוע שעבר: - שיר השבוע (של היהודים):הימים שלנו אולי - שיר השבוע (כללי):זה כל הקסם,עד סוף העולם. - אלבום השבוע: - האדם שעשה לכם את השבוע:עדע,תמר ואסי. - משפט השבוע(משפט משיר/ספר/סרט כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): "מאושר להתאפק אלייך רוח בלי קול בלילה, כותב.." "אז תיקח את עצמך בידיים, זה הזמן לעזוב.." לא משנה.ץ - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק אתכם/ריגש אתכם): "אבא למה קלפים שיחקת, את כל המשפחה הרסת.." "אה,סליחה שאני שואלת,אבל,אתם מתחרמנים או שאני יכולה לשבת לידכם?" "סלב-אילת 2007". היו איזה מליון.אני לא זוכרת. - דבר שהשגתם השבוע:ים,אילת,חברים. - מאכל השבוע:לחם וקרטיב לימון. - משהו שעשה לכם את השבוע:אילת,היום בספורטן,ים,מסיבות סיום למיניהן. - משהו שהרס את השבוע:פרידות. - מסקנה מהשבוע/מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה: השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע:חורשת-טל,אסי עובר. - משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע:נזרום.. -שיר שפתחתם איתו את השבוע:צל כבד-כשניקו תתחיל לדבר -האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע:עמרי,אריאלנקיות,בנה. סתם: - תמונה (תתפרעו.):אילת.
 
מה יש לאמר? כל הכרטיסים נמכרו מראש...

מומלצי השבוע. השבוע שעבר: - שיר השבוע (של היהודים): לפעמים. כ"כ. - שיר השבוע (כללי): ככלות הקול והתמונה - אלבום השבוע: שילה פרבר - מתוק שחור/תתנהגי יפה. - האדם שעשה לכם את השבוע:אפחד=/ - משפט השבוע(משפט משיר/ספר/סרט כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): "אין לי שום כיוון אני שוכב ערום עטוף ברחמים.." - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק אתכם/ריגש אתכם): לא זוכר=/ - דבר שהשגתם השבוע: לא משהו מיוחד - מאכל השבוע: לא זוכר - משהו שעשה לכם את השבוע: כלום - משהו שהרס את השבוע: הכל - מסקנה מהשבוע/מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה: אל תפחדו ללכת אחרי מה שהלב שלכם אומר לכם אחרי זה אתם תצטערו! השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע: שיתבהרו העניינים - משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: רק שיהיה טוב :) -שיר שפתחתם איתו את השבוע: לא זוכר -האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: לא יודע... סתם: - תמונה (תתפרעו.):
 

izzys

New member
Taken Higher.

השבוע שעבר: - שיר השבוע (של היהודים): אולי עוד מעט. - שיר השבוע (כללי): לילה- שילה פרבר, להיות - הבנות נחמה. - אלבום השבוע: נתתי שמיעה לCarry On, החדש של כריס קורנל - לא משהו. - האדם שעשה לכם את השבוע: לא היה. - משפט השבוע(משפט משיר/ספר/סרט כלשהו שמאפיין את השבוע שלכם): "מתבזבזת על עוד קפה בבוקר או ללכת לסרט הבריחה מאהבה עצמית גורלית כל שאבקש לקבל התפזר באוויר המביא לא מביא לנשמה, זה.." - משפט השבוע(משפט מחץ שהצחיק אתכם/ריגש אתכם): הכל עבר לידי השבוע. - דבר שהשגתם השבוע: רק חרא. - מאכל השבוע: לא עניין אותי ממש. - משהו שעשה לכם את השבוע: כלום. - משהו שהרס את השבוע: כל כולו. - מסקנה מהשבוע/מסר שהייתם רוצים להעביר לאומה: מתי בכלל? השבוע שבפתח: - משהו שאתם מחכים לו השבוע: להתייצב לאט ובטוח, חמישי במרתף עם הקופיף. - משהו שאתם מקווים שיקרה השבוע: ישמצב אוונסנס, חופש. -שיר שפתחתם איתו את השבוע: Inner World- הפליינג בייבי. -האדם שאתם משתוקקים לראות השבוע: מי שיבוא. סתם: - תמונה (תתפרעו.):
 
למעלה