סופט פוז - מישהו מכיר ומשתמש?

../images/Emo108.gifסופט פוז - מישהו מכיר ומשתמש?

האם יש מישהו שהדביק לחתול שלו את הסופט פוז? אשמח מאוד לשמוע המלצות/הערות. יש לנו תינוקת בדרך... ובן הזוג שלי בלחץ מהציפורניים של החתול שלנו
 

sirits

New member
אני מדביקה באופן קבוע לשני החתולים

שלי. זה פתרון נהדר, נוח וגם נורא יפה. להרבה אנשים בפורום הזה יש ילדים ולא כולם מדביקים סופט פוז והכל בסדר. אני בטוחה שיוכלו לספר לך בעצם. בכל אופן, תשאלי שאלות ואני אענה לך. בגדול זה פתרון נפלא גם לשמירה על השטיחים והריהוט. מצורפת תמונה של החתול שלי, אוק עם הסופט פוז הכחולים שלו. את יכולה גם לבקר ב - www.softpaws.co.il.
 

spark lite

New member
נראה פתרון מגניב

השאלה כמה נוח לחתול למשל קולרים אצל שלי זה היה כמו גזירה איומה אבל בסוף התרגלו זה שיש שם את הפלאפון שלי רשום זה קריטי ומועיל יותר ממזיק ועוד יתרונות זה כמו שאנחנו נלך עם אצבעוני של התופרות על האצבעות לא?
 
אני הדבקתי פעם אחת -

והייתי עושה זאת שוב, אבל לחתולה שלי זה הצריך נסיעה לוטרינר + טשטוש, מה שגם מעלה את המחיר של כל העסק כמובן. זה ממש לא הפריע לחתולה, ברגע שהטשטוש חלף היא חזרה להתנהג כרגיל. הבעייה היא שזה מתחיל לנשור די מהר.. וצריך להדביק מחדש.
 

Marsha Figg

New member
סופט פוז

שמעתי על זה הרבה דברים טובים, אבל אמא שלי לא מסכימה לגזור לשרטנית הקטנה ציפורניים, היא אומרת שהיא לא רוצה "להטיל בה מום"...
 

cierdwyn

New member
אמא שלך צודקת לחתולין, עקירת

ציפורניים היא באמת הטלת מום. אבל soft paws מדביקים מעל הציפורניים הקיימות וכמו שכבר אמרו פה - כשהציפורן גדלה הן נושרות באופן טבעי. זה בכלל לא אותו דבר.
 
למעלה