מחפש
להתחיל בו את השנה החדשה

lol65

New member
המתוקים שלי מוכנים למצוא בית חם!

את צ'ייס וקסי מצאתי בהיותם בני יומיים עם חבל טבור, שוכבים לבד ומייללים. מאז הם טופלו באהבה רבה ועוד כמה ימים יחגגו חודשיים! שניהם כמובן אוכלים אוכל יבש ומורגלים לארגז. רוב היום הם ישנים או מעסיקים אחד את השני. גדלו בבית עם חתולים וכלבה. מאוד מתוקים ושובבים כדרכם של גורים. ימסרו רק לבית חם ואוהב אשר ירצה חתולים בתוך הבית, שכן הם מעולם לא היו בחוץ. קיבלו תילוע וחיסון ראשון. תינתן עדיפות למי שירצה את שניהם (מומלץ בחום). כמו כן, אשמח לעצות לסינון. התמונות מהנייד לא משהו, אבל הם באמת מהממים (צ'ייס לגמרי שחור וקסי שחורה עם קצוות שיער לבנים ורגליים אחוריות בצבע כסף בצד האחורי).
 
למה אף אחד לא רוצה אותנו?../images/Emo23.gif

יש אצלי 6 חתולים שמחפשים בתים. אף פעם לא הצטברה כזו כמות. ו-0 מסירות בחודשים האחרונים. מיותר לציין שהמצב מתחיל להיות דיי קריטי, הם מצטרפים ל8 החתולים הקבועים לי, וזה הרבה הרבה יותר מידי. אם מישהו מחפש חתול, או שומע על מישהו שמחפש חתול- בבקשה הפיצו... שבעל'ה- חתולה פרסית מעורבת בת כשנתיים. נמצאה על סף מוות ברחוב. החלימה לחלוטין והתגלתה כחתולה מדהימה, ידידותית ועדינה. אימצה 3 גורים שאינם שלה ומניקה אותם כבר חודשים, למרות שהיא מעוקרת... שפרה, בלו, וריצ'י- שלישיהשננטשה בפח בגיל 10 ימים. שפרה טורטית, מה שמקטין מאוד את סיכוייה. אבל היא חכמה ומקסימה. בלו ידידותי ואוהב ליטופים, עם עין טיפה עכורה, אבל רואה נהדר. ריצ'י הקטן עיוור לחלוטין. כולם מחוסנים ומטופלים. סאלי- מחפשת בית כבר 5 חודשים. בת חצי שנה, מקסימה, קצת פחדנית בהתחלה, דרוש בית עם סבלנות- ואז היא הופכת לגוש מתפנק ומגרגר. תמסר לאחר עיקור. גריי- גור ג'ינג'י בן חצי שנה. בעל אופי כלבלבי ונדיר- מגרגר כל הזמן, דורש צומי וליטופים, מקסים אמיתי! בבקשה הפיצו, כולם מקסימים, אבל הכוחות שלי הולכים ונגמרים. לא אוכל להחזיק בהם עוד הרבה... לילה טוב
 

ניקי237

New member
תראו איזה מדהים מחפש בית

http://www.facebook.com/photo.php?pid=31379102&id=1056038901&fbid=1487730427331&ref=nf נמצא אצל איילת מור מחיפה
 

sadju

New member
ג'ימי החתיך והטוב../images/Emo23.gifמחפש../images/Emo82.gif

הוא כבן חודשיים וחצי הוא נראה מצוין
ומוכן כבר למצוא בית הוא טופל נגד פרעושים ותולעים ועבר חיסון ראשון הוא כ"כ מתוק אני כבר
בו והוא מחזיר הרבה אהבה הוא מסתדר מעולה עם חתולים אחרים הוא נמצא ברחובות אפשר לבוא לראות אותו פרטים במסרים
 

sadju

New member
לויד הגור הכי חמוד שיש מחפש בית../images/Emo9.gif

הוא בן כ חודש וקצת אוכל כבר אוכל מוצק מחונך לצרכים מסתדר עם כולם עבר טיפול נגד פרעושים ותולעים הוא גור כ"כ מצחיק וחמוד הוא נמצא ברחובות פרטים במסרים
 

sadju

New member
../images/Emo99.gif

אי אפשר שלא להתאהב בו אם לא היו לי 4 חתולים הייתי לוקחת אותו ....
 
למעלה