כלבתולים

tombenarye1234

New member
ידידה שלי מצאה 3 חתולים גורים

שלא פתחו עדיין את העיניים שלהם ליד הדיזינגוף סנטר...ההורים שלה לא מאשרים לה לקחת אותם הביתה...יש למישהו הצעות מה לעשות איתם?
 

parapara16

New member
אוי מצאתי בית חם לכלבלבי חמוד../images/Emo107.gif

מצאתי בית לכלבלבון בורדר קולי הכי חמוד בעולם שעבר תאונה וקטעו לו רגל...... נשארו עוד אנשים טובים שיאמצו כלבלבים ולא יקנו אותם כי זה הטרנד והאופנה.....!!! אנשים כאלה צריכים לפצוע קשה!!!!
 

sidharta

New member
תבקש עזרה מפורום חתולים...

בכל מקרה, עדיף לא לגעת בהם, למקרה שאמא שלהם בסביבה. אם כבר נגעתם בהם יהיה להם ריח שונה ואמא שלהם לא תרצה לקחת אותם. אם מישהו מוכן לאמץ אותם, הוא צריך להיות מוכן להקרבה של שעות שינה בלילה. חתולים בגיל כזה הם כמו תינוקות, צריך להניק אותם כל 2-4 שעות (תלוי בגיל שלהם), בכל שעות היממה. זה מתיש, ולא בטוח שהחתולים ישרדו. כמו כן צריך לדאוג לחימום עם בקבוק מים חמים, להחליף ריפוד לריפוד נקי כל יום-יומיים. אני ניסיתי פעם להציל חתולה בת יומיים, היא החזיקה אצלי אחרי כמעט שבועיים שבהם ישנתי פחות משש שעות בלילה, היא כבר פתחה את העיניים, ואז היא חטפה זיהום ומתה :( תהיו מוכנים לאפשרות הזאת, אחרי כל ההשקעה...
 

NightElf

New member
עוד נותרו אנשים טובים באמצע הדרך

כיף לשמוע דברים שכאלה
 

b0redavid

New member
כל הכבוד!

אני לא מאמין שצריך לפצוע אנשים, בוא לא נירד לרמה שלהם/ן. שנשאר אנשים הגיוניים וטובים. רוב האנשים פשוט סתומים. זאת לא אשמתם. הם טמבלים. מטומטים.
 

Neta558

New member
ההערה האחרונה מיותרת

אני יודעת שאירועים כאלה מלווים בתחושות מאד קשות, אבל אנא אל תתנו לזה להביא אתכם לכתיבת דברים שכאלה בפורום.
 

C H 4

New member
אולי אתה תקח אותם?

הנה הזדמנות ללמוד קצת על בעלי חיים מקרוב לגורי חתולים אסור לאכול מוצרי חלב ולמיטב ידיעתי האבקה לתחליף חלב היא פרווה, ואם היא לא וזה כזה מפריע פנה במסר ואתן לך עצות חלופיות (פחות טובות בהרבה, כאן תכנס ההחלטה שלך כאחראי על חייו של מישהו מה עדיף) הכי טוב למצוא אמא מאמצת, העקרון פשוט- מוצאים חתולה מניקה עם עד 3גורים באותו גודל (גדולים או קטנים יותר זה מסוכן) אם היא חתולת בית לערבב אותם בגורים בד"כ עוזר אם מדובר בחתולה ללא בית (פחות מומלץ) חשוב לגעת בגורים כמה שפחות, לקרב אותם לאזור ההנקה, אם היא לא מקבלת מורחים עליהם טיפטיפה חמאה כדי שתלקק אותם, הם יקבלו את הריח שלה והיא תאמץ אותם אתה יכול להתחיל עם ה"נגד חמאה" אבל שוב, תזכור, שכשאתה לוקח אחריות על מישהו אתה נושא בתוצאות, לבקש מהחתולה בנימוס להיות טבעונית לא יעזור.
 

b0redavid

New member
../images/Emo45.gif

אני מטפל כמעט שבוע כבר בגורה בת-שבועיים, אתמול היא פקחה עין אחת והיום את שתיהן! אני משתמש בתחליף אבקה ומאכיל אותה כל שעתיים/שלושה פלוס דואג לחימום שלה ולצרכים. (שאת זה נשמור לפעם אחרת...) זאת עבודה קשה אך מאוד מספקת, אני רק מקווה שאני אמצע מישהו/י בעזרה במשמרות כי כרגע אני לא ממש יכול לעזוב את הבית ובטח שלא לישון יותר משלושה שעות רצוף. עדיין החוויה מאוד מספקת, רק חוסר הידיעה אם היא תשרוד הורגת אותי! בהצלחה.
 

b0redavid

New member
נשמע כמו בריחה מאחריות...

שאלה תום, אולי קצת
אתה אישית אוהב בע"ח? הבנתי שאתה מבדיל בין פרות לכלבים וחתולים וכו... אתה טוען שלעמוד בדוכן ולצמחן אנשים יותר חשוב מאשר להתנדב לעמותה כמו "תנו לחיות לחיות" (לדוגמא), מה ההבדל? אם אני לא טועה אפילו שכנעת את הוריך לצמחונות, אז כמה קשה זה כבר לשכנע אותם לתת לך להכניס בע"ח? שבוע טוב, דייויד א.
 

tombenarye1234

New member
תשובה.

בזמנו ניסיתי כבר לפחות 5 פעמים עם התבכיינות, לנסות לשכנע את הורי להכניס לבית חתול אחד קטן, שהיה זרוק ברחוב ליד הבית והם לא הרשו לי. אני אישית מאד אוהב בע"ח, היו לי עשרות בע"ח בבית (ההורים שלי יכולים להעיד על כך), החיה שהכי אהובה עלי היא חתול, "קצת יותר" מאשר תרנגולת. ההבדל הוא שהתרנגולת סובלת יותר מאשר הכלבתול. אנשים אמורים צריכים ללכת לדבר הכי יעיל לעזור, הנה אני אתן דוגמא- נגיד ועכשיו תשמע על מישהו בת"א שהמדינה מציקה לו, עושה לו בעיות דיור, האם רוב האנשים ילכו להפגנה למען זכויות הפלשתינאים (נגד הגדר), או שרובם ילכו לעזור לו להפגין על זה שהמדינה עושקת אותו? התשובה הברורה היא שילכו להפגין נגד הגדר, כי שם יש יותר התעללות ויותר סבל.
 

tombenarye1234

New member
הפנתי את הידידה אל וטרינר

אשר אמור לעשות זאת בזול, ולא בדקתי מה קרה בסיפור
 

Neta558

New member
../images/Emo108.gifכלבתולים../images/Emo107.gif

הודעות אימוץ\טיפול בחתולים ובכלבים מומלץ לפרסם בפורום אימוץ בע"ח או בפורום חתולים\כלבים. ובכל מקרה, אנא שרשרו את ההודעות הללו יחד.
 
למעלה