אנשים יש לי כמה שאלות

White TigeR

New member
../images/Emo108.gif אנשים יש לי כמה שאלות

1. בעונה 5 איך ראם יכול לחיות בלי התרופות שלו כשבלייד לקח אותו? 2. מה אבוני עשתה בעונה 4 כדי להיות מנהיגת העיר? 3. איך לקס ידע שפרייד מכור ל"משחק" בעונה 4? 4. מי היה הילד שהתחפש לזוט בעונה 5? (פרטים בבקשה)
 

2 Mיכל

New member
../images/Emo142.gifתשובות...../images/Emo42.gif

1. אני לא חושבת שראם לקח את התרופות
שלו כדי לחיות או משהו
, פשוט כמו ויטמינים כי הוא אכל רק כימיקלים
... 2. לא זוכרת
. 3. לא זוכרת
. 4. דריל - אחד שעבד עם מגה ובסוף סלייד מצא אותו חצי מת וטיפל בו.
 

techno girl

New member
../images/Emo105.gifטוב................

1.זה מוכיח שהוא לא היה צריך את התרופות,ושזה היה סתם בולשיט,ושראם[השולט!!!מאוהב|]סתם היה היסטרי!!! 2.היא התחתנה עם ראם{השולט!!!
]............. 3.נידמה לי שלקס
עקב אחריו......
4.סמי
-כדי להפחיד
את מאוס,אבל במקום זה הוא הפחיד את טרודי
[גל
עשתה את זה!]
 

techno girl

New member
../images/Emo105.gifבקשר לתשובה ב-4.........

יכול להיות שאתה מדבר על דריל
 

White TigeR

New member
../images/Emo108.gifאני יודעת שהיא התחתנה עם ראם

אבל היא הייתה מנהיגת העיר ואז הטכנוס באו איך היא נהיתה מנהיגת העיר זאת השאלה שלי.
 

קטרפי

New member
בקשר לאבוני ../images/Emo110.gif

נכון שזה כבר לא קופץ אבל אני בכולזאת יענה
לקראת סוף עונה 3 היו בחירות למנהיגות העיר, אבוני נגד מוז ואבוני ניצחה, אבל
לקס *קצת* רימה בשבילה
 
למעלה