מה אלירן עטר יקבל אם הגול שלו במספרת

טוקמן

New member
איזה תזמון לפרסם את ההודעה../images/Emo4.gif

הוא כבר לא ייבחר השנה.
 

Xavies6

New member
נצל"ש, פרסי פיפ"א.

נבחרת השנה: איקר קסיאס פטריס אברה, ג'ון טרי, נמניה וידיץ', דניאל אלבס אנדרס אינייסטה, צ'אבי, סטיבן ג'רארד לאונל מסי, פרננדו טורס, כריסטיאנו רונאלדו שער העונה: כריסטיאנו רונאלדו נגד פורטו (בדקה ה6, לא?) בגומלין רבע גמר ליגת האלופות. פרס הפייר פליי - בובי רובסון ז"ל
שחקנית השנה: מרתה. שחקן השנה: לאונל מסי. - יש שיחלקו על השמתו של דני במקום מאיקון, אבל במישור ההישגים הוא עולה על מאיקון. אני מסכים, לעומת זאת, שמאיקון קצת עולה על דני מבחינה כללית. - סמואל אטו עבר את העונה הטובה בחייו ב2009 ואיכשהו פרננדו טורס מקבל את הפרס כאשר היה פצוע הרבה ותרומתו הייתה נאה כתמיד אבל לא מספיק בשביל להכלל בהרכב הזה על פני שחקנים כמו אטו, זלאטן ודוד וייה. ממש ממש לא. - אם זאת פיפ"א, וזה מישור הנבחרת מאוד במשולב, אז צ'אבי ראוי לתואר יותר ממסי והרבה יותר מרונאלדו, ובטח לא להתקע כמו מניאק במקום השלישי אחרי שני אלה הראשונים. אבל זאת פיפ"א, והכשרון והתרומה לא באמת מדברים לעומק אלא מה שהציבור יותר יבין ויתחבר אליו. צ'אבי תמיד מספר 1 עבורי, גם אם הוא 'בסך הכל' 6.
 

Ron 22

New member
יחסית אחלה הרכב

הייתי דווקא משאיר את אלבס, למרות שמייקון שחקן טוב יותר בסך הכל. את טורס גם הייתי משאיר, עם כל הכבוד לאטו, זלאטן או וייה. מה שכן, מה קסיאס עושה שם בכלל? סזאר עדיף עליו ובטח שבשנה האחרונה.
 

Xavies6

New member
שמע.

קודם כל, לגבי איקר לדעתי יש פחות ויכוח - למרות שאתה צודק, ז'וליו סזאר ראוי אף יותר, למרות שלדעתי איקר קסיאס חווה עונה הרבה, הרבה הרבה הרבה יותר מאתגרת בליגה (כי באירופה אף אחד מהם לא הצליח). לגבי עמדת החלוץ?... כבר אמרת שאתה לא עד כדי כך מחזיק מאטו, אבל באמת, העונה הכי טובה שלו בקריירה, למה הוא ראוי פחות מטורס? הוא היה פצוע לא מעט והבקיע בסך הכל 17 שערים... למה הוא ראוי יותר מאטו או האחרים שציינתי?
 

ANGELUSPIKE

New member
לא קסיאס ולא סזאר

ואן דר סאר היה צריך להיות שוער השנה, הוא שבר את שיא המשחקים והדקות ללא ספיגה בליגה האנגלית, נתן עונה גדולה והיה השוער הכי יציב השנה.
 

Xavies6

New member
נכון, ולכן נמניה וידיץ' בהרכב.

לVDS קודם כל יש הגנה פנטסטית לפניו עם שני בלמים מעולים ומגן שמאלי כמו פטריס אברה. איקר קסיאס היה צריך להתמודד עם בלאגן איום ונורא בהגנה שלו וחוליו סזאר גם כן שוער שנתן תצוגות פנטסטיות הן באינטר והן בנבחרת. VDS הוא ממש לא שוער השנה. נתנו לו את שוער השנה בליגת האלופות וזה די והותר.
 
תודה רבה

מחדל רשלני של פיפ"א, צ'אבי עולה על שני הילדודס האלה נכון לשנת 2009, הוא מנהיג, הוא אומן הוא באנקר בקבוצתו, כל כך חבל שבטח הקהל שמצביע זה ילדים בני 15 מתלהבים, שאין להם מושג בכדורגל. כנ"ל גם לשער השנה, גרפיטה ראשון ועטר שני, שלא נדבר על פשע המלחמה הזה, לשים את טורס בהרכב במקום הילד האמיתי מולנסיה .
 

צולעע

New member
דווקא בבחירה של צ'אבי זה המאמנים והקפטנים.

הנבחרת והשער זה ילדים בני 15. בכל מקרה יש לי בעיה גדולה בבחירת שחקני צ'לסי בנבחרת ובכלל, בנבחרת העשור. לאף אחד אין תואר משמעותי בתחום האירופאי ויש להם כולה שני תארים מקומיים.. ג'ון טרי בלם גדול, לאמפרד שחקן גדול, אסיין קשר אחורי מדהים..אבל אין להם תארים מספיק משמעותיים בשביל לעבור את צ'אבי, אינייסטה, גיגס, סקולס, פרדיננד, וידיץ', קאקה וכו' וכו'. הבנתם את הנקודה שלי אני חושב.
 
השער של עטר לא רואה את רונאלדו

וגם כשמתחשבים במעמד זה לא מסביר את הבחירה בו,מה כל כך מיוחד בו?בעט חזק מרחוק,שער יפה,אבל זה לא שער השנה.האחרים היו צריכים לבוא לפניו. זאת אחת הסיבות צריך למנוע מהציבור לקבוע בעניינים כאלה,הוא לא אובייקטיבי בלשון המעטה
 
באתר של פיפ"א נטען ש-120 אלף גולשים

הצביעו במשקל שער השנה. ואני אומר, הא?! 120 אלף גולשים, מכל העולם? רק בישראל בטח היו עשרות אלפי בבונים שנהרו לשם בעקבות הקישורים של כל האתרים והצביעו לעטר. מעבר לטפשות בעצם העובדה שנותנים לגולשים לבחור שער, משהו כאן קצת מוזר. מזל שזה לא באמת תואר בעל משמעות.
 

Xavies6

New member
כמובן

והכל נאמר. אם אתה פופולרי כמו רונאלדו, יותר אנשים יצביעו לך, למי אכפת מהשער...
 
למעלה