הפורום בוחר את מתאבק העשור

Nurd4Life

New member
אדג'

תשאיר את הקרב לשניים שעליהם חשבתי מהרגע הראשון: קורט אנגל ושון מייקלס.
 

HOT SPOT 2010

New member
אדכ'

כי גמר של קורט אנגל נגד שון מייקלס נשמע לי ממש טוב. מה שמוזר לי, וזה אולי בגלל שכל המתאבקים ברשימה הם מתאבקי WWE (טוב אנגל היה חצי עשור שם), זה שמתאבקים כמו אייג'יי סטיילס לא מופיעים ברשימה הזו. כי אני חושב שהוא יכול להיות מעומד חזק למתאבק העשור. בכל מקרה, אני מדיח את אדג' כי לפי דעתי הוא הפך להיות משמעותי רק באמצע העשור (סוף 2005). אנגל ומייקלס שלטו לכל אורך העשור, והיו פשוט מעולים. יהיה לי מאוד קשה לבחור מי הוא מתאבק העשור הזה. דבר נוסף הוא שה-WWE הצליחו לגרום לאדג' להיות קצת מאוס, עם כל הזכיות שלו באליפויות והפיודים הנצחיים והממוחזרים שהיו לו.
 

רם חיים

New member
התחרות היא מן הסתם מתאבק העשור ב- WWE

אתה מוזמן לעשות בשנה הבאה, כש- TNA יחגגו עשור, את מתאבק העשור שלהם.
 

rshamir

New member
או שיותר פשוט

|התחלבדיחהשתעצבןמארקיםשלהארגון| לעשות מתאבק שנות השמונים/תשעים ב-WWE. |סייםבדיחהשתעצבןמארקיםשלהארגון|
 
גם דליריוס הוא מועמד טוב למתאבק העשור

אבל גם הוא לא התאבק על הבמה הגדולה מכולן. הבמה של TNA היא לא כמו הבמה של WWE - הק, הם אפילו לא סגורים כמה פינות צריכות להיות בה
 

Cry to the Sky

New member
תכלס? יצא מכל החורים

"הבמה הגדולה מכולן" מה עושה אותה לכזאת ממ בוא נראה ... זה שיש מסביבה יותר קהל,שירי כניסה יותר מושקעים,או הזיקוקים שעושים קצת יותר בום בום! ורושם? לקחת מחבר'ה כמו סטיילס,ג'ו,דניאלס והרבה אחרים את הזכות להיות במעמד הזה רק בגלל שהם לא חתומים בחבר'ה עם הרייטינג והמרצ'נדייז הכי גבוה זה אידיוטי לגמרי בדיוק כמו שזה היה אידיוטי שאנשים התחילו להחשיב את פאנק למה שהוא רק אחרי שהוא זכה באליפות שקשורה באירגון האהוב שלהם......הוא היה כזה גם בROH מתאבק נמדד ביכולות לא בכמה עיניים צופות בו זמנית
 

ANGELUSPIKE

New member
אבל הבמה הגדולה זה מה שאתה אומר

רייטינג, חשיפה, אוהדים ברחסי העולם ובארה"ב, יחסי ציבור, באז, כל אלה ועוד הרבה דברים אחרים הופכים את ה WWE לבמה הכי גדולה בעולם.
 

Cry to the Sky

New member
אמרתי כמה דברים

1. שסבא V מאק כבר לא לבד על הסירה ובדיוק כמו פעם יש שוב תחרות (אפילו שזה לא באותה רמה שאז היתה) שצופים בה גם מיליונים עם חשיפה ורייטינג שעולה לאט לאט ושאר השיט,אז אפשר גם להיות גדול שם בדיוק כמו שמיסטיריו,ג'ריקו,גאררו,ובנואה התחילו להתפתח ולעשות לעצמם שם ממקומות אחרים ולא היו חייבים להופיע ברו.....וגם היום אפשר לתת אחלה הופעות שלא ישכחו בלי ראמבל ובלי להופיע במניה ..... קרבות כמו AJ-ג'ו-דניאלס מאנברייקבל05 שאני אזכור עוד הרבה שנים בניגוד להרבה שיט שסתם זרקו לבמה הגדולה... 2. ושזה מעצבן שסתם מורידים ממתאבק שדופק אחלה פרומואים והופעות רק בגלל שזה קורה מחוץ לשלושת הבראנדים ה"גדולים" של בנאדם מסוים.
 

Miki son

New member
אני לא חושב שיש מקום להשוות

בין יוסי השור לאיי ג'יי סטיילס עם כל הכבוד.
 

MeLaWaCh

New member
ואני לא חושב שיש מה להשוות בין אייג'יי

וסינה לדוגמא. כי בשביל להשיג משהו בWWE צריך יותר מסתם יכולת האבקות, צריך להיות דמות מעבר שהקהל יתחבר אליו לעומת הקהל(המצומצם יחסית) של TNA שמתחבר ליכולות האבקות. הסמארקים הם לא רוב, ומתאבק העשור לדעתי לפחות צריך להבחר לפי "מארקיות" כי היא זאת שמשפיעה על עולם ההאבקות כיום.
 

Miki son

New member
אז אולי תשווה בין סינה ליוסי השור וזהו?

אותו סינה שאתה מדבר עליו הודח עוד בסיבובים הקודמים, וגם אז היה ויכוח סביב השאלה האם זה צודק להעיף אותו מוקדם או לא (וזאת דעה אישית של כל אחד, ככה שאי אפשר ממש לנצח פה). אבל אם כבר לקחת את אייג'י כדוגמא, אתה אומר שאין לו שום דבר חוץ מ"סתם יכולת היאבקות" (שכחתי שלמתאבק! יכולת היאבקות היא דבר שולי)? אגב, נראה שלגמר הגיעו אנגל ושון מייקלס שעל יכולת ההיאבקות שלהם אין ויכוח. אני חושב שזה אומר הרבה לגבי איך מתאבק העשור אמור להבחר (בניגוד לסינה ש.... ).
 

Cry to the Sky

New member
גם לא הצלחתי ממש לקלוט

מה יש בכלל בסינה עכשיו? אותן שורות שהוא חוזר עליהן כל שבוע ומזיין את השכל עם דמות הלוחם שלו (לפעמים הוא מפנק את הקהל וזורק להם יציאות מפעם כמו עצמות לכלב באמצע קידוש!),מה שAJ משדר מאז החיבור עם פלייר הרבה יותר מעניין אותי כבר,סינה צריך להתאבד 18 גילגולים כדי לחזור לעולם אולי יום אחד עם מה שיש לג'ו ולחבר'ה שלו כרגע בין הידיים.
 

YellowAce

New member
מייקלס

מתאבק טוב מאוד , אבל גם מאוס מאוד ועד היום הוא מצליח לעצבן אותי. אם כל הקרבות הגדולים שהוא נתן המאיסות בו חזקה מהם. אני יכול להוסיף , שמה שהוא אמר לברט בתוכנית ההיא . לא ממש היה נעים לשמוע והוריד אצלו הרבה מהרייטינג אצלי. יש לו המון קרבות אובר רייטד - הקרב עם פלייר הוא דוגמא קלאסית. ומעל הכל הוא בן אדם מ ע צ ב ן. המוסיקה שלו מ ע צ ב נ ת. ואמנם הוא באמת מתאבק גדול מאוד , אבל הדחייה שיש לי ממנו חזקה מהכל.
 
למעלה