סאנסט, אתה קורא לה אומללה

אבל אולי תבדוק מאיפה מגיע הזעם הקיצוני שלך, בסך הכל הבחורה עושה משהו שלדעתנו הצנועה לא מועיל ולא תורם לה או לקשר. ואתה עונה לה בבוז ובכעס, כאילו היא רימתה לא את החבר אלא אותך, ולא בזיוף אורגזמה פה ושם אלא בזיוף שיקים בעשרות אלפי שקלים וגרמה לכליאתך בשל החובות.
 

Sunset Night

New member
בואי ואסביר לך למה אני קורא לה ככה

יש אנשים שיכולים להזדיין על ימין ועל שמאל מבלי הרבה רגשות שמעורבים בעניין, וכך גם לא קשה להם במיוחד לזייף מסיבה זו או אחרת. ותכלס אין זה שומדבר רע, כי סטוץ זה סטוץ. בלי רגשות. אבל לזייף כשנמצאים בתור קשר?? זה פשוט מעשה מגעיל. סקס מתוך רגשות זה אקט של חשיפה וכנות. שמים את עצמך במצב פגיע, במצב של תיקשורת אינטימית ביותר עם האדם השני. יש פה צורך במידה רבה של אמון, ואדם שמזייף מפר את האמון הזה. למעשה אני סגור על כך שאם החבר שלה יכנס לפה ויקרא את ההודעות שלה, הסקס בניהם לעולם לא יהיה כמו שהוא היה, שכן הוא לא יתן בה אמון יותר. הוא לא ישתחרר, הוא לא יאמין לה, הוא לא יהיה קשוב לתגובות גופה שכן הוא לא ידע אם הן אמיתיות או מזוייפות. בשביל אנשים שסקס זה מעשה מתוך רגש ורוחניות, ולא סתם לעשות ביד בעזרת הזין או הכוס של השני, לזייף זו פשוט תופעה גועלית. ותכלס, אם לא היה איכפת לי כ"כ אז לא הייתי מעלה הודעה שכזאת. לכן אני מגיב כה בחריפות. חוצמזה למה כ"כ קשה לכן לשמוע את ההתנגדות הזו? זה בסדר לחלוטין לבנות לבקר בנים מבחינת סקס. אבל כשבן עושה את זה?? פתאום הוא נורא לא בסדר..
 
הסכמתי שחבל לזייף אורגזמות,

לא הסכמתי עם עוצמת התגובה. היא יצאה מכל פרופורציה ומעידה על המגיב יותר מאשר על המעשה. אין לי בעיה לשמוע התנגדות לשום דבר - מה גם, שאני לא מזדהה אוטומטית עם כל בחורה ועוינת כל בחור, כמו שאתה משום מה עושה (רק הפוך). אני רק מעדיפה לשמור תגובות קיצוניות למעשים קיצוניים. בכל אופן, עיון בהודעות האחרונות שלך מגלה תבנית קבועה של מרמור ועוינות, כשאתה מחלק את העולם ל"בנים" ו"בנות", מייחס להם תכונות אחידות (ומוסיף בדרך כמה סטריאוטיפים מקוריים לאלו המוכרים), וחש כנאבק בהתמדה במחנה האויב. אין לי מושג מה גרם לך להרגיש כמו שאתה מרגיש, ומי החליף את ההודעות החביבות של בחור מקסים בהודעות זועפות של בחור תוקפן, אבל חבל לי שזה קרה ומקווה שיחלוף.
 
מה שצורם בתגובה שלך הוא

שביקשת כנות, אבל משום מה אתה לא מסוגל להתמודד איתה. ותודה על הדאגה שלך, אבל אני לא אומללה
 

Sunset Night

New member
חח. את צודקת

יש לי בעיה של נתינת אמון בנשים, ומקרים כאלו של זיוף נתפסים בעיני כעלבון.
 
זה לא עלבון

בדיוק להיפך, עכשיו אחרי שנרגעת ואני מרגישה קצת פחות מותקפת אני יכולה לנסות להסביר. זה לא משהו קבוע, וזה לא משהו שעשיתי מיליון פעם. זה קרה מעט מאוד פעמים בתקופה מאוד ארוכה, וזה באמת הגיע ממקום אוהב. כמו שאמרו כאן - אנחנו מזיפות כי אנחנו חושבות שלגברים איכפת
 
ב.......

בת זוג אוהבת עם תקשורת טובה ביניכם. לא מאמינה (עם איך שאתה נראה שאתה בוחר בנות זוג) שהיא תזייף. בהצלחה מותק
 

Sunset Night

New member
מה?? איזו יציאה לא קשורה

מה זה משנה עם איזו יזיזה אני נמצא? היא יזיזה, כלומר אין רגשות בסקס, כלומר הסקס הוא בלעע. קצת יותר טוב מלעשות ביד, וזהו.
 

shellush

New member
אני ....

באמת לא מזייפת גם כי אני רוצה לקבל את הסיפוק העילאי שלי, אז שיתאמץ, וגם כי אני שחקנית/שקרנית גרועה ואפילו אם אנסה לזייף הוא יזהה מייד. אז אני לא מגיעה למצב הזה אפילו.
 
אני למשל, לא נוהגת לזייף, אבל

קרה לי יותר מפעםאחת שגברים הסיו שגמרתי כשלא גמרתי. אם הם שאלו אותי אחר כך או יצאלדבר על זה אז אמרתי שלא, ואם זה תוך כדי אז גם אמרתי, אבל קרה שהסיקו לבד, ואז זה יוצא שכאילו זייפתי, אבל אני לא!!!! לכן, בגלל הבלבול הזה, אני נוהגת לבשר למי שאיתי במיטה שגמרתי. אני מוכרחה לציין שעד היום היחיד שידע במדויק מתי כן ומתי לא היה גבר שחי איתי במשך מספר שנים. מאז, יצא לי להיות כמעט אך ורק עם אנשים די קרובים, אבלבכל זאת קרה שהם טעו. אם גברים מסיקים על סמך אנחות ורעש אז יש להם בעיה, כי יש נשים שעצם האנחות עוזרות להן להתלהט מינית, הכי טוב לשאול. אני חושבת שיש עד היום לפחות גבר אחד שמסתובב בטוח שהוא גרם לי לרעידת אדמה בעוד האמת היא שנשארתי מאד מתוסכלת, אבל מאחר והוא לא טרח לשאול, לא העליתי זאת בפניו.
 
חבל שאף אחד

לא התייחס להודעה שלי. זה רק מראה לדעתי שהגברים שכתבו שהם לא רוצים זיופים נמצאים בהכחשה. כאילו- איך אתה מחליט שאישה גמרה או לא? היא אמרה לך, או שארבע אנחות מצידה זו כבר הסקת מסקנות מצידך?
 
לא כל כך מסכימה...../images/Emo9.gif

פעמים רבות שמעתי על בנות שמזייפות אורגזמה... טחלאס אני מבינה אותן למרות שלי עדין לא יצא לזייף אורגזמה כי הגבר שלי מספק אותי ומרעיד אותי כל פעם מחדש ... אני לא מבינה את זה אתם באים בתלונות כשאנחנו לא רוצות.. באים בתלונות כשאנחנו מזייפות נו מה יהיה??? מה לעשות אני מודה עם היה מצב שבו לא הייתי מצליחה להגיע לאורגזמה ואני יודעת שבד"כ תמיד אני כן מגיעה והפעם זה לא הלך אז אני ייזיף כדי לגרום לו להרגיש טוב יותר אבל
עם זה היה קבוע שאני לא חווה אורגזמה אז כן הייתי מדברת עם בן זוגי על מנת לשפר את הסקס אבל עם זה קורא פעם ב... אף אחד לא מת מזה!!
אז אנשים תהנו תעשו הרבה הרבה סקס זה בריא וזה טוב כל עוד זה בטוח ושיהיה לכם פורים הכי מאושר בעולם
 

אישון34

Well-known member
בנטות תמשיכו לזייף...פליז...

אני מת על זה שאתן צועקות...אישון...אישון....כן....כן... לא. לא רוצה לדעת את האמת. בבקשה תמשיכו. אישון...אישון.... אישון. לא מחפש בעיות.
 
למעלה