רציתי לדעת...

naamal

New member
../images/Emo105.gif רציתי לדעת...

רציתי לשאול את הגבברים חובשי הכיפה שבפורום שאלה עקרונית שהטרידה את מוחי הקטנטן לאחרונה. איך תגיבו לבחורה שתופסת יוזמה ומתחילה איתכם?
 
בחורה עם יוזמה..

ב"ה תמיד יהיו את אלה שיגידו 'תראו את זאת.. כמו איזה .... מתחילה איתי..' אבל בחורה שתופסת יוזמה, ומתחילה עם גבר. היא בעיני אחלה.
 

ט ר י פ

New member
וואוו שנים אני מחכה למישהי שתתפוס

יוזמה. נמאס כל הזמן לתפוס יוזמה. אף אחד לא יחשוב שום דבר רע עלייך אם תתחילי עם מישהו. ואם כן, אז יש לו בעיה רצינית! כל טוב
 

לב שלם

New member
צודק אחי!

דוקא איתי התחילו כמה אבל עדיף שלא נדבר עליהן.. כולן חילוניות שאני לא יכול להרשות לעצמי כמובן.. כמה עצוב..
דתיות, תתחילו עם בנים, רבאק! איזה פחדניות..
וכבר אמרתי את זה כאן מזמןןןןןןןןןןןן ובאותן מילים.
 

אורLee

New member
לא כולם חושבים ככה

חלק רואים בבחורה שמתחילה כבחורה זולה את צריכה לקחת את הסיכון ולהחליט אם להתחיל עם אותו בחור או לא בכל אופן בהצלחה! יום טוב! אורלי.
 

ש ו נ י

New member
כשזה היא, זה לא משעמם אותה סוש../images/Emo8.gif

רק כשזה אחרים ועל זה ייאמר:- רועלי, יא אגואיסטקה!
 

טיפוסית

New member
איכשהו את צודקת

בדרך כלל בנות שהן כאלה צנועות לא מתחילות, לכן בת שמתחילה נראת הרבה פעמיים כמישהי זולה. לא תמיד אבל הרבה פעמיים.
 
בנות לא מתחילות אם בנים כי

ב"ה בדר"כ ולפי איזה משהו שהחברה יצרה זה שהבנים מתחילים אם הבנות ויש המון בנות שנראה להם שיצחקו או שיצא רושם לא טוב ולכן הן לא לוקחות יוזמה ומתחילות עם בנים!!!!
 

טיפוסית

New member
או שזה הטבע האנושי

זה לא בדיוק משהו שהחברה יצרה. זה יותר מהטבע האנושי שבחור מתחיל עם בחורה כי הבחור בדרך כלל מחזר אחרי הבת. חוץ מזה גם שעכשיו לחברה אין בעיה שבנות יתחילו עם בנים, מעטות הבנות שמעיזות.
 

סוזי 31

New member
האם זה שווה את המחיר?

בתור אחת שאין לה בעיה לדבר עם אף אחד, אני לא בטוחה שזה ממש משתלם להתחיל עם בחור. אז נכון, רואים שאני בחורה עם יוזמה, עם תעוזה, שיודעת להשיג את מה שהיא רוצה. אבל בשורה התחתונה זה תמיד גורם לי להרהורי חרטה. ולמה???? אז ככה: 1. אני לא ממש אדע אם הבחור נדלק עלי גם, או שהוא מגיב רק בגלל שזה מחמיא לו שהתחלתי איתו. 2. אם הבחור לא מעונין זה בכלל מדכא. 3. והסיבה האמיתית והכי משמעותית פה היא, שהבחור בסופו של דבר יעריך אותי פחות ממה שהוא אמור להעריך. ותשאלו למה?? כי אני דבר מובן מאליו, הרבה מעבר למה שאני אמורה להיות. כי הבנים מה לעשות, יש להם כזה באג בהארד דיסק. הם רוצים לנצח, לכבוש וכל תכונות הציד המולדות.ואם אני מתחילה איתם, כל הקטע של הציד נעלם. זה נותן להם תחושת פספוס כזאת. לא ברור לי למה? אני אשמח לשמוע שאני טועה.
 

ט ר י פ

New member
את טועה

סעיפים 1 ו-2 שלך, נכונים גם לגבי ההרגשה של הבחור כשהוא בא להתחיל עם בחורה. ובכ"ז יש ציפייה (שעבר זמנה לדעתי) שהוא ייקח את היוזמה. באשר לסעיף 3 - זה פשוט לא נכון! אני מאלה שלא אוהבים לצוד. סורי. זה יהיה שינוי מרענן אם יתחילו לצוד אותי
וכמו שאחי אמר, אני מעדיף בנות דתיות! אז יאללה...לעבודה
 

micmuk

New member
את טועה! (פעם שניה)

בתור בחורה דתיה שאכן לא נרתעת מלהתחיל עם בנים יש לי כמה אמירות בנושא: ראשית אני לא חושבת שהבנים מעריכים אותי פחות בגלל זה אבל אולי בגלל שזה לא מקובל בחוג הדתי (איזה עולם מיושן!!) זה קצת בעייתי. וכן בנות תתחילו להתחיל עם בנים - גם להם נימאס להיות כל הזמן היוזמים, וגם הם לא יודעים אם אנחנו מתייחסות אליהם בגלל שהם התחילו איתנו וזה מחמיא או בגלל שבאמת אנחנו מעוניינות... באשר לבנים - גם אתם לא טלית שכולה תכלת! אתם בהתחלה מתלהבים מזה, שיש בחורה שלוקחת יוזמה אבל פתאום אתם קולטים שהיא בעלת יוזמה בכל מיני תחומי חיים - וזה כבר מרתיע אתכם. ורק שתדעו לידע הכללי - החברה החילונית הרבה יותר פתוחה בקטע הזה מהחברה הדתית - ומי שלא מוכן להודות בכך משקר לעצמו. לסיום אני אספר מקרה שקרה לי: בפורים האחרון הייתי במסיבת פורים לרווקים/ רווקות (הפרטים שמורים במערכת...) אני לפחות הדעתי ב - mode של פתיחות להכיר אנשים חדשים אז באמת הייתה תוכנית לערב (והיה יפה מאוד!) ואח"כ היה אמור להתחיל הקטע של ההכרויות אז כל הבנות ישבו שם בצד כמו איזה ילדות קטנות בעונש (תבינו מדובר בבנות 24 ++) והבנים (באמת) ניסו את כוחם - ללא הועיל אז המארגנים לקחו יוזמה והחליטו לעשות סבב - כל אחד יספר על עצמו וכו וכו בסוף יצא שהמיקרופון היה אצלי והייתי כוכבת הערב והבנות - באמת בלי להעליב, כמעט רציתי להקיא בחיי!! כאילו תזיזו את עצמיכן!!! (הלו דא) בסוף לא יצא לי כלום מהערב הזה הבחור היחידי שמצא חן בעיני גדול ממני ב-12 שנים שזה קצת מוגזם בשבילי (אני לא בת 20...) בקיצור בנות - תתעוררו!!! זה הכל מאהבה (מאיר בנאי) מיק
 

kobera

New member
אנשים !!!!!

תגידו לי אתם נורמלים?!?!?! מה אתם חיים בתקופת האבן???????. סתם.... רציתי שתמשיכו לקרא את ההודעה... אז ככה, אני חושב בכלל על הקטע של להתחיל שזה ממש זול, ולכן.... ולכן.... לפי דעתי זה לא אמור להיות שאני מתחיל היא מתחילה, אלא דרך חבר משותף... לכן.... בנות... לא להתחיל איתי... רק דרך מישהו משותף... ד"א אני בחיים לא התחלתי עם בחורה..(אני בקטע של גברים...{סתם אנשות... אני נשויי}) גבריםםםםםםםםםם אל ת'שפילו ת'צמכם את תתחילו עם הנקבוביות האלה, תנו להן להתחיל איתכם !!!
נההה לכל הנקבות !!!
 
למעלה