גאהלהיות ישראלי

Boran

New member
../images/Emo104.gif../images/Emo165.gifגאהלהיות ישראלי../images/Emo165.gif../images/Emo104.gif

חג עצמאות שמח לכולכם, מי יתן ונזכה לחגוג עוד חגי עצמאות מדי שנה בשארית חיינו, על אפם וחמתם של שונאינו (כי רבים הם, ימ"ש) אני גאה להיות ישראלי ומבקש מכל אחד לציין, כמו בתשדיר המטומטם, מה הוא הכי אוהב בלהיות ישראלי (ולאו דוקא דבר אחד, נהפוך הוא- כל המרבה הרי זה משובח), ואם אפשר, גם ינמק את זה עם מקרה שקרה לו או שהוא ראה. אני אוהב את האהבה שיש פה. כולם אוהבים את כולם, כל ישראל אחים. רק בישראל אפשר לראות חיילת נעמדת באוטובוס כדי לתת לזקן לשבת, והזקן מתווכח איתה שהוא לא רוצה את המקום, ושהוא רוצה שהיא תשב. ויכוח, אגב, ששלח חיוכים מחממי לב בכל האוטובוס. רק בישראל נהגת אוטובוס תימניה יכולה באמצע הקו פתאום לשים שירים מזרחיים בפול ווליום, וכל האוטובוס יעמוד על הרגליים, ישיר, ירקוד וימחא כפיים. ולדבר פחות שמח ויותר מרגש, אותי לפחות ביום השואה לפני שבוע נסעתי לפנות ערב בכביש ראשי ברמת גן, וראיתי ליד בית כנסת בצד הכביש ילד כבן 6 עומד בצד הכביש, עם כיפה ופאות, ושלט "יהודים יקרים, נא בואו לתפילה, חסר למניין". באותו הקשר של יום השואה, מאוד ריגש אותי לראות, שזה באמת הבית שלנו, ולראות כמה חופשיים אנחנו יכולים להיות רק כאן ודוקא כאן עם הלאומיות והדת שלנו, ולא לקחת את זה כמובן מאליו.
 
למעלה