סקר...
ראשון שלי...

TetiBETTY

New member
../images/Emo104.gifאופסי ../images/Emo9.gif

הסקרררררררררררררררררררררר
 

Maya love Efrat

New member
../images/Emo6.gif אאאאאאאאאאאאאאאאאא../images/Emo99.gif../images/Emo16.gif

יצא לי שהאדם שהכי חשוב לי בעולם זאת- צלילושלמת
 

Maya love Efrat

New member
../images/Emo12.gifזה בכלל לא התשובות לסקר הזה../images/Emo6.gif

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה קרועה אני
 

SofyTofy

New member
הצבעתי 4../images/Emo9.gif../images/Emo103.gif

והצבעתי כמובן למיכאלה בסקר השני
 

TetiBETTY

New member
../images/Emo104.gifגמ'ני 4../images/Emo70.gif ../images/Emo3.gif

חיכיתי שמישהו יסמן שם ואני לא אהיה היחידה
מתי 4 פעמים אגב
סתם תפרטי כי בא לי לדעת
אני פעמיים בתפוז, אחד בעלי בבא, אחד במסך הזהב ולא ידעתי אם להחשיב את נתיבות (הפעם הראשונה
)...כי זה היה לא בדיוק אבל בערך
אז סימנתי 4
 
למעלה