מצעד ה-50, חלק ב'!

יניב1

New member
../images/Emo104.gif מצעד ה-50, חלק ב'! ../images/Emo104.gif

המתח בשיאו, הסקרנות גוברת, כולם רוצים לדעת מי נכנס לנבחרת. אז הנה לפניכם חלק ב' של מצעד 50 הגדולים - 20 השירים האהובים לפי הדירוגים שאתם שירשרתם ושלחתם במסרים. קבלו אותם
מקום 20
מתוך "אנשים זרים" עם 53 נק' אינני מקום 19
מתוך "שוב בתמונה" עם 64 נק' אחד ולתמיד מקום 18
מתוך "ירדנה ארזי" עם 65 נק' זמנך עבר מקום 17
מתוך "עוד יום אחד" - 65 נק' הדואט עם יהורם גאון אדם אחר מקום 16
מתוך "מה נשמע" עם 72 נק' שיר הערב מצלצל מקום 15
מתוך "מה נשמע" עם 80 נק' חפץ חיים ברוח הגוברת מקום 14
מתוך "עוד יום אחד" 82 נק' לעגילי דמאר מקום 13
מקום ראשון בפסטיגל ו93 נק' מילה קטנה מקום 12
מתוך "דרישת שלום" עם 96 נק' דרישת שלום מקום 11
מתוך "עוד יום אחד" עם 99 נק' היא רוקדת כאן המקום לציין כמה נתונים והסברים:
שירים שהגיעו לתיקו הוכרעו לפי מיקומם בדירוגים השונים שלכם, והיו הרבה כאלה. מי כמעט נכנס? "לא דיברנו עוד על אהבה" - הדואט עם מתי כספי, היה ממש על סף כניסה למצעד. כמוהו גם "שובי הרמוניקה", "כמו מים שקטים", "תפילה" והדואט עם ירוסלב יעקובוביץ' "בוא נשנה את זה" - שאר השירים ברשימה לא קיבלו ולו נקודה אחת
האלבום שהכניס הכי פחות שירים הוא "תחנה בדרך" שהכניס רק את "כאבים רחוקים", אבל מאחר שהוא אוסף נציין גם את "דמיון מזרחי" שהכניס רק את "מה נתת לי". והחלק האחרון, עם 10 הגדולים - מיד!
 

יניב1

New member
../images/Emo41.gif עשרת הגדולים של כל הזמנים! ../images/Emo41.gif

מקום 10
עם 100 נק' שיר שהיה שבוע אחד במצעדים השבועיים במקום הראשון מתוך האלבום "דרישת שלום", זהו השיר שוב בתמונה
מקום 9
עם 101 נק' שיר מתוך האלבום "דרישת שלום" שבמצעדים השבועיים לא הצליח לכבוש את הפסגה והסתפק בתחתיתה: קו האהבה!
מקום 8
קבלו עם 102 נק' את השיר האחרון ששלחה ירדנה לקדם אירוויזיון ב1985 למילים של אהוד מנור ולחן של אבי טולדנו עוד נגיע
מקום 7
עם 120 נק' מתוך האלבום "דרישת שלום" מגיע השיר שבמצעדים השבועיים הגיע עד למקום ה-3 ולא יותר מזה: באתי אליך
מקום 6
עם 121 נק' מתוך אלבום הבכורה של ירדנה, שיר שבהחלט עשה במצעדים השבועיים חיל, להיט גדול, כמובן בלי דמעות
מקום 5
עם 130 נק' מתוך אלבום הבכורה גם כן, השיר הראשון ששלחה ירדנה לקדם אירוויזיון ב1982 הכוונה כמובן ל מוסיקה נשארת
מקום 4
עם 150 נק' מתוך האלבום "שוב בתמונה", ב-1983 הוא היה מרחק נקודה מהנסיעה לגרמניה לאירוויזיון. שיר שיר אמן!
מקום 3
עם 161 נק' מתוך האלבום "מה נשמע" למילים של אהוד מנור ולחן של יאיר קלינגר שיר שגם היום אקטואלי: הביתה!
מקום 2
עם 180 נק' מתוך האלבום "אתה לי ארץ", השיר אולי המזוהה מכל עם ירדנה, אחרי מאבק צמוד מתקבע לו כאן השיר שכתבה נורית הירש והלחין יהורם טהר-לב אתה לי ארץ
ובמקום הראשון עם 186 נקודות השיר שהכי הכי אהבתם, במצעדים השבועיים צעד 27 שבועות ושהה בפסגה 9 שבועות! מילים של רחל ללחן של משה דניאל ומוטי לוי זהו כמובן, השיר שאתם שמתם בפסגת מצעד המצעדים של ירדנה ארזי
יש ונדמה
רבה לכל מי שלקח חלק במצעד, דירג, ייעץ, נתן טיפים והציע כל מיני תחכומים
תודה רבה על הסבלנות ועל ההתמדה, מקווה שנהניתם והתענגתם על כל שנייה. חג עצמאות שמח לכולם, ובתיאבון למי שמנפנף
 

רוני 1502

New member
המצעד הנפלא הזה היה אמור להיות

משודר ב"רשת גימל". כל הכבוד לך על ההשקעה במצעד המצעדים.
 
יניב-

נאמר רבות לפני ויאמר רבות אחרי: תודה,ושוב
על ההשקעה הרבה, ועל כל הטירחה. בשם כל חברי פורום ירדנה ארזי
וגם
ושוב
. ושנתראה כולנו רק בשמחות
 

מיכאל1980

New member
תודה!

תודה על ההשקעה ועל המאמץ להביא משהו חיובי לפורום.ראיון גדול וביצוע ענק!
 

קרן ניב

New member
יניבוש !!!../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo39.gif

תודה בשמי ובשם כל הפורום עיניינת אותנו ללא ספק והמצעד הזה היה מרתק !! חבל שנגמר. כל הכבוד על ההשקעה והזמן שתרמת. אוהבת, קרן
 

יניב1

New member
תודה רבה לכולכם

רק שוב, חבל שהפורום הזה הגיע לרמות כאלה של שפל, ושמשהו שהתחיל סבבה התדרדר (ואני לא מדבר על המצעד, שהיה לי כיף לעשות אותו וגם לעוד כמה אנשים נהדרים). אני במקום כזה, לא מעוניין לקחת חלק. שיהיה כל טוב לכם.
 
חברי לפורום ובמיוחד לדודוש החמוד ..

למה זה טוב כל האינטריגות הקטנות הללו. גם אני לא אהבתי תמצעד כי הדירוג היה מוזר ולא משקף ואני כעורך מוסיקלי מיקצועי די התפלאתי כי שיר כמו עגילי דמאר היה צריך להיות בין 5 הראשונים ומילה קטנה שאיש לא זוכר (אני מת על השיר...) היה צריך להיות בעשיריה התחתונה ועוד כמה דוגמאות כאלה אבל בסדר בגלל זה לא צריך להרוס יחסים בין אנשים, לגבי מיכאל זה סיפור אחר אני אישית לא מכיר אותו אבל שמעתי את הפרטים ולא רק מאדם אחד אבל אני לא נכנס לזה ומבקש שכולם ישלימו ושהפורום ימשיך להיות כיפי כמו עכשיו. ותודה מיוחדת לדודו ולקרן ולכל שאר השותפים.
 
יניב, אחלה של מצעד....

אני קצת לא בעינינים ולא יודעת למה יש פה כעס, בכל אופן המצעד היה נפלא ועשרת הגדולים אילו באמת השירים הכי הכי של ירדנה.... ו"יש ונדמה" אכן, שיר השירים של ירדנה. כל הכבוד!!!
 
קו האהבה ובאתי אלייך בעשרת הגדולים.

ועגילי דמאר ושהשהמש תעבור עליי לא ? והכינור הנאמן ? ועוד עיוותים למיניהם....
 
אלי, אני דווקא חושבת ש 10 הגדולים

היו בסדר... אולי "זמנך עבר" היה קצת מוגזם. אבל שימו לב כל השירים של ירדנה הכי הכי, שירדנה תמיד היתה שרה אותם בהופעות לאורך כל השנים, נמצאים בעשרייה המובילה "עגילי דמאר" מדהים, אבל.... יש יותר ימים ממנו... זה המון שירים שצריך לבחור 10, ואחרי הכל זה מה שאנחנו בחרנו... לא? מה זה קשור ליניב? אני נדהמתי מהתחתית של המצעד... נכנסו שירים שלא הייתי חושבת בכלל שיש להם מקום במצעד. בסופו של דבר זאת בחירה שלנו. שיהיה אחלה לילה
 
למעלה