יום עצמאות שמח חג שמח לכולם! ושקיציס ופרידמן יחזרו עם עונה חדשה לחלומות בהקיציס, להחטא ועונשו וארץ נהדרת!!! (מקווה שכל הסימנים יצאו בסדר.. אם לא אז 'צטערת (לכבוד החג)מראש)