יום עצמאות שמח

אוש7יתי

New member
../images/Emo104.gifיום עצמאות שמח../images/Emo70.gif../images/Emo104.gif

חג שמח לכולם!
ושקיציס ופרידמן יחזרו עם עונה חדשה לחלומות בהקיציס, להחטא ועונשו וארץ נהדרת!!!
(מקווה שכל הסימנים יצאו בסדר.. אם לא אז 'צטערת (לכבוד החג
)מראש)
 

kfm

New member
חג מצויןןןןןןןןן!!!!!!!

מלא קיציס ופרידמן ועל האש ובלאגנים..ומקווה גם שאתמול בערב היה לכם טוב!!
 

mati88

New member
הו עכשיו הבנתי!

החתול שציירת- זה קוטר! רייט?!?! ואת הציור השני ממש אהבתי! חחחח...
 

greeneye

New member
תודה.....

כן זה קוטר... תודה גם ליובעל. המכונה יובהל. או יובאאאאאאל
 

greeneye

New member
לכבוד המאורע אני מציעה שאחד מהם או

אולי שניהם (הווו יאאא
) יתארחו פה. לה לה לה לה לה.
 

mati88

New member
חג שמיייח!

המון בתאבון לכם (אצלנו אוכלים בשר בכמויות ברגעים אלה ממש...)
מקווה שנהנתם המון אתמול, אוהבת אותכם מליון!
 

~*~gaL

New member
חג שמח ../images/Emo13.gif../images/Emo164.gif../images/Emo165.gif../images/Emo166.gif../images/Emo104.gif

 
למעלה