הנבחרת הצעירה ניצחה 1-2 בשוודיה

../images/Emo104.gifהנבחרת הצעירה ניצחה 1-2 בשוודיה../images/Emo70.gif

נצחון ענק לנבחרת הצעירה. אבל לצערה של הצעירה,זה כנראה לא יספיק לעליה לאליפות אירופה. היא צריכה לנצח ביום שלישי את מונטנגרו בבית(לה אותו מספר נקודות כמו לישראל) ולקוות ששוודיה תפסיד לבולגריה,שנמצאת במקום האחרון בבית עם 4 נקודות. עכשיו בהחלט אפשר לבכות על ההפסדים לשוודיה בבית,ולמוטנגרו בחוץ,ולאיבוד נקודות נגד קזחסטן. בהחלט חבל... דור כזה מוכשר...לא יהיה לאולימפית עוד הרבה שנים...
 

yoss5

New member
או למצב שבו ישראל מסיימת שנייה בבית

ואז כולם מתחילים להוציא מחשבונים כמה צריך שכל נבחרת תפסיד, כמו שאנחנו אוהבים
 
למעלה