לאונרדו וזהו
New member
../images/Emo104.gifהנבחרת הצעירה ניצחה 1-2 בשוודיה../images/Emo70.gif
נצחון ענק לנבחרת הצעירה. אבל לצערה של הצעירה,זה כנראה לא יספיק לעליה לאליפות אירופה. היא צריכה לנצח ביום שלישי את מונטנגרו בבית(לה אותו מספר נקודות כמו לישראל) ולקוות ששוודיה תפסיד לבולגריה,שנמצאת במקום האחרון בבית עם 4 נקודות. עכשיו בהחלט אפשר לבכות על ההפסדים לשוודיה בבית,ולמוטנגרו בחוץ,ולאיבוד נקודות נגד קזחסטן. בהחלט חבל... דור כזה מוכשר...לא יהיה לאולימפית עוד הרבה שנים...
נצחון ענק לנבחרת הצעירה. אבל לצערה של הצעירה,זה כנראה לא יספיק לעליה לאליפות אירופה. היא צריכה לנצח ביום שלישי את מונטנגרו בבית(לה אותו מספר נקודות כמו לישראל) ולקוות ששוודיה תפסיד לבולגריה,שנמצאת במקום האחרון בבית עם 4 נקודות. עכשיו בהחלט אפשר לבכות על ההפסדים לשוודיה בבית,ולמוטנגרו בחוץ,ולאיבוד נקודות נגד קזחסטן. בהחלט חבל... דור כזה מוכשר...לא יהיה לאולימפית עוד הרבה שנים...