ברוכים הנמצאים

  • פותח הנושא oren*
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

oren*

New member
../images/Emo104.gif ברוכים הנמצאים

ברוכים הנמצאים
תודה רבה לאיליה. על עבודתו הנפלאה בניהול הפורום וברוכים הבאים לכל המשתתפים החדשים
הטיסות עברו בשלום, מטוסי 767 של אלעל בשיתוף תאי-אינטרנשיונל (THAI), בשלטי החוצות בנתב"ג כבר אפשר לראות מודעות של שדה התעופה החדש, ועבודות הבנייה בעיצומן. היו לנו 3 טיסות פנימיות, בין שתי ערים גדולות ב-777-300 ולעיר קטנה יותר ב-ATR72 (כולן בחברת THAI). לרוב, הנסיעות בערים מתבצעות במוניות ואוטובוסים, כשבבנגקוק ניתן למצוא גם את ה-SKYTRAIN (רכבת אוויר) שנוסעת על עמודי בטון בשני קווים מרכזיים עם 25 תחנות בדרך (מחיר נסיעה 2 ש"ח) - מצורפת תמונה. הנהיגה מתבצעת הפוך מבישראל (נהג בצד ימין של הרכב, נסיעה בנתיב השמאלי), קשה להתרגל ברגעים הראשונים וכמעט נדרסים כשמנסים לחצות את הכביש. האוטובוסים בקווים העירוניים ישנים ומלוכלכים, הדלתות לא נסגרות לאורך כל הנסיעה ובחלק מהתחנות האוטובוס לא עוצר לגמרי אלא מאט למהירות אפסית כך שהנוסעים יורדים באמצע הכביש והאוטובוס ממשיך בנסיעה. יש מספר רמות מחירים לאוטובוסים - כולל תשלום נוסף עבור נסיעה באוטובוס ממוזג, אוטובוסים עם יותר מקומות ישיבה, אוטובוסים שעולים על נתיבי האקספרס (נתיבים מיוחדים שיושבים על עמודי בטון מעל העיר) וכו... צילמתי די הרבה תמונות של כל סוגי התחבורה (טוק-טוק, מוניות, אוטובוסים, רכבות, מוניות-אופנוע), צריך למיין אותן ואציגן במרוכז בימים הקרובים. תודה לכל מי שהמשיך לעדכן את הפורום בחדשות, תמונות והודעות מעניינות
 

oren*

New member
נתיבי ה-SKYTRAIN

ברוכים הנמצאים
תודה רבה לאיליה. על עבודתו הנפלאה בניהול הפורום וברוכים הבאים לכל המשתתפים החדשים
הטיסות עברו בשלום, מטוסי 767 של אלעל בשיתוף תאי-אינטרנשיונל (THAI), בשלטי החוצות בנתב"ג כבר אפשר לראות מודעות של שדה התעופה החדש, ועבודות הבנייה בעיצומן. היו לנו 3 טיסות פנימיות, בין שתי ערים גדולות ב-777-300 ולעיר קטנה יותר ב-ATR72 (כולן בחברת THAI). לרוב, הנסיעות בערים מתבצעות במוניות ואוטובוסים, כשבבנגקוק ניתן למצוא גם את ה-SKYTRAIN (רכבת אוויר) שנוסעת על עמודי בטון בשני קווים מרכזיים עם 25 תחנות בדרך (מחיר נסיעה 2 ש"ח) - מצורפת תמונה. הנהיגה מתבצעת הפוך מבישראל (נהג בצד ימין של הרכב, נסיעה בנתיב השמאלי), קשה להתרגל ברגעים הראשונים וכמעט נדרסים כשמנסים לחצות את הכביש. האוטובוסים בקווים העירוניים ישנים ומלוכלכים, הדלתות לא נסגרות לאורך כל הנסיעה ובחלק מהתחנות האוטובוס לא עוצר לגמרי אלא מאט למהירות אפסית כך שהנוסעים יורדים באמצע הכביש והאוטובוס ממשיך בנסיעה. יש מספר רמות מחירים לאוטובוסים - כולל תשלום נוסף עבור נסיעה באוטובוס ממוזג, אוטובוסים עם יותר מקומות ישיבה, אוטובוסים שעולים על נתיבי האקספרס (נתיבים מיוחדים שיושבים על עמודי בטון מעל העיר) וכו... צילמתי די הרבה תמונות של כל סוגי התחבורה (טוק-טוק, מוניות, אוטובוסים, רכבות, מוניות-אופנוע), צריך למיין אותן ואציגן במרוכז בימים הקרובים. תודה לכל מי שהמשיך לעדכן את הפורום בחדשות, תמונות והודעות מעניינות
נתיבי ה-SKYTRAIN
עוברים בין גורדי השחקים ועושים צל כבד על הרחובות למטה (נוח מאוד בימי שמש חזקה או גשם). נסיעה שקטה מאוד, עצירות סבירות+ בכל תחנה (לא מדדתי אבל אני חושב שיותר ארוכות מאלה שברכבת הפרברית), תחנות מפוארות עם גגות בסגנון אסיאתי שמתמזגים עם הנוף ובכלל הכל משדר אווירה מאוד היי-טקית וחדשנית (שימוש בגוונים של ורוד זוהר, שילוט נוח וברור, מכונות אוטומטיות לממכר הכרטיסים המגנטיים לסוגי הנסיעות השונות וכו...).
 
../images/Emo160.gifברוך הבא!

נתיבי ה-SKYTRAIN
עוברים בין גורדי השחקים ועושים צל כבד על הרחובות למטה (נוח מאוד בימי שמש חזקה או גשם). נסיעה שקטה מאוד, עצירות סבירות+ בכל תחנה (לא מדדתי אבל אני חושב שיותר ארוכות מאלה שברכבת הפרברית), תחנות מפוארות עם גגות בסגנון אסיאתי שמתמזגים עם הנוף ובכלל הכל משדר אווירה מאוד היי-טקית וחדשנית (שימוש בגוונים של ורוד זוהר, שילוט נוח וברור, מכונות אוטומטיות לממכר הכרטיסים המגנטיים לסוגי הנסיעות השונות וכו...).
ברוך הבא!
אני שמח שחזרת! התמונות נראות כמו הדמיה..... זה כ"כ מגניב..... בכל מקרה, אני מקווה שנחתת "נחיתה רכה" חזרה לפורום.
 

יצחקA

New member
oren* ברוך השב !

נתיבי ה-SKYTRAIN
עוברים בין גורדי השחקים ועושים צל כבד על הרחובות למטה (נוח מאוד בימי שמש חזקה או גשם). נסיעה שקטה מאוד, עצירות סבירות+ בכל תחנה (לא מדדתי אבל אני חושב שיותר ארוכות מאלה שברכבת הפרברית), תחנות מפוארות עם גגות בסגנון אסיאתי שמתמזגים עם הנוף ובכלל הכל משדר אווירה מאוד היי-טקית וחדשנית (שימוש בגוונים של ורוד זוהר, שילוט נוח וברור, מכונות אוטומטיות לממכר הכרטיסים המגנטיים לסוגי הנסיעות השונות וכו...).
oren* ברוך השב !
אני מאד מקווה שנהנת בתאילנד. תאילנד זה עולם אחר לגמרי מהעולם המערבי. העיר בנגקוק, כפי ששמת לב, לא נקייה במיוחד ועוני רב מציף את הרחובות. המקומיים אוכלים את ארוחותיהם ברחובות ( למרות שהם אוכלים מטעמים לדעתי. זה מריח כל כך טוב אבל זה לא כשר...) בטח שמת לב לדיילות בטיסה של THAI AIRWAIS, על לבושן, נימוסיהן. ניתן לראות על פניהן שמטבען הן יותר קשוחות מהתאילנדים. האם במקרה היית במהוסונג ובצ'אנג-מאי, כי אחד ממטוסי הATR72 של THAI מגיע לשם ויש בשירות THAI AIRWAIS רק 2 מטוסים כאלה. עוד פרטים טכניים לגבי הרכבת: את הרכבת בנתה החברה היפנית סימנס לפני כשש שנים כמחווה למלך לפי מיטב זכרוני. הרכבת ממוזגת וכן יש שני קווים עיקריים. הרכבת העילית בבנגקוק הזכירה לי מאד את הצבעים של "דן". אז תספר לנו את חוויותיך!
 

oren*

New member
הטיסה ב-ATR הייתה למהוסונג

oren* ברוך השב !
אני מאד מקווה שנהנת בתאילנד. תאילנד זה עולם אחר לגמרי מהעולם המערבי. העיר בנגקוק, כפי ששמת לב, לא נקייה במיוחד ועוני רב מציף את הרחובות. המקומיים אוכלים את ארוחותיהם ברחובות ( למרות שהם אוכלים מטעמים לדעתי. זה מריח כל כך טוב אבל זה לא כשר...) בטח שמת לב לדיילות בטיסה של THAI AIRWAIS, על לבושן, נימוסיהן. ניתן לראות על פניהן שמטבען הן יותר קשוחות מהתאילנדים. האם במקרה היית במהוסונג ובצ'אנג-מאי, כי אחד ממטוסי הATR72 של THAI מגיע לשם ויש בשירות THAI AIRWAIS רק 2 מטוסים כאלה. עוד פרטים טכניים לגבי הרכבת: את הרכבת בנתה החברה היפנית סימנס לפני כשש שנים כמחווה למלך לפי מיטב זכרוני. הרכבת ממוזגת וכן יש שני קווים עיקריים. הרכבת העילית בבנגקוק הזכירה לי מאד את הצבעים של "דן". אז תספר לנו את חוויותיך!
הטיסה ב-ATR הייתה למהוסונג
משם חזרנו לצ'יאנג-מאי ומשם לבנגקוק ב-777 (טיסות נוחות של 45-50 דקות). השירות בטיסה היה מעל ומעבר, בפעם הראשונה הרגשתי מאוד לא נוח ולא הבנתי מדוע דיילת קדה בפניי קידה ואומרת עשר פעמים תודה כשהיא מגישה לי ארוחת בוקר (אני רגיל לשירות האדיש במטוסי אלעל). העיצוב הפנימי של המטוסים משרה אווירה נעימה, גוונים של סגול-בורדו, הדפסי פרחים על הקירות, כיסאות עם חלק עליון שניתן להתאים למבנה הצוואר ודברים שעבורנו נחשבים "תוספות מיוחדות" ואצלם הוא חלק אינטגרלי מהשירות. אפילו סרטון הבטיחות מושקע מאוד, שילוב מדוייק של תאית ואנגלית, זוויות צילום מתחלפות, מעברים יפהיפיים בין תמונות אמיתיות ובין הדמיות תלת מימד - כמעט וביקשתי עותק לקחת הביתה.
 

יצחקA

New member
במטוסי ה ATR אין סרטון . לדעתי

הטיסה ב-ATR הייתה למהוסונג
משם חזרנו לצ'יאנג-מאי ומשם לבנגקוק ב-777 (טיסות נוחות של 45-50 דקות). השירות בטיסה היה מעל ומעבר, בפעם הראשונה הרגשתי מאוד לא נוח ולא הבנתי מדוע דיילת קדה בפניי קידה ואומרת עשר פעמים תודה כשהיא מגישה לי ארוחת בוקר (אני רגיל לשירות האדיש במטוסי אלעל). העיצוב הפנימי של המטוסים משרה אווירה נעימה, גוונים של סגול-בורדו, הדפסי פרחים על הקירות, כיסאות עם חלק עליון שניתן להתאים למבנה הצוואר ודברים שעבורנו נחשבים "תוספות מיוחדות" ואצלם הוא חלק אינטגרלי מהשירות. אפילו סרטון הבטיחות מושקע מאוד, שילוב מדוייק של תאית ואנגלית, זוויות צילום מתחלפות, מעברים יפהיפיים בין תמונות אמיתיות ובין הדמיות תלת מימד - כמעט וביקשתי עותק לקחת הביתה.
במטוסי ה ATR אין סרטון . לדעתי
הסירטון של אל על מושקע יותר. השירות של תאי כמו של אל על לפעמים אדיב ולפעמים לא. הדיילות יכולות להיות נחמדות ולפעמים לא. ראית בשדה התעופה במהוסונג את הלוח ובו הפירוט של המטוסים שזכו לנחות בשדה התעופה הזעיר שבמהוסונג?
 

oren*

New member
למיטב זכרוני היה סרטון בשני המטוסים

במטוסי ה ATR אין סרטון . לדעתי
הסירטון של אל על מושקע יותר. השירות של תאי כמו של אל על לפעמים אדיב ולפעמים לא. הדיילות יכולות להיות נחמדות ולפעמים לא. ראית בשדה התעופה במהוסונג את הלוח ובו הפירוט של המטוסים שזכו לנחות בשדה התעופה הזעיר שבמהוסונג?
למיטב זכרוני היה סרטון בשני המטוסים
לטעמי הסרטון של אלעל מותאם רק לנוסעים דוברי עברית, מי שיושב רחוק יותר משתי שורות מהמסך לא יכול לקרוא את הטקסט באנגלית, אפשר היה לעשות משהו דו-לשוני (ודוגמא טובה לכך היא הסרטון של THAI). שדה התעופה של מהוסונג יפהיפה, בתוך כפר עם המון צמחיה ובתי עץ מסביב ואפילו מגדל הפיקוח בנוי בהתאם לסביבה.
 

יצחקA

New member
לדעתי נוחת שם מטוס ביום.

למיטב זכרוני היה סרטון בשני המטוסים
לטעמי הסרטון של אלעל מותאם רק לנוסעים דוברי עברית, מי שיושב רחוק יותר משתי שורות מהמסך לא יכול לקרוא את הטקסט באנגלית, אפשר היה לעשות משהו דו-לשוני (ודוגמא טובה לכך היא הסרטון של THAI). שדה התעופה של מהוסונג יפהיפה, בתוך כפר עם המון צמחיה ובתי עץ מסביב ואפילו מגדל הפיקוח בנוי בהתאם לסביבה.
לדעתי נוחת שם מטוס ביום.
אולי התקינו ב ATR סירטון. יש בשדה התעופה במהוסונג פלקט עם תצלומים של מטוסים שנחתו בשדה הזה. ניתן לטוס לצ'אנגמאי עם אירבוס ומשם בATR או בבוינג למהוסונג. אם אפשר לשאול, איפה לנת במהוסונג: בכפר נופש או במלון, כי לפי מיטב ידיעתי אלה שני המקומות היחידים שאפשר ללון שם...
 

oren*

New member
במהוסונג לא ישנו אלא הגענו ליום אחד

לדעתי נוחת שם מטוס ביום.
אולי התקינו ב ATR סירטון. יש בשדה התעופה במהוסונג פלקט עם תצלומים של מטוסים שנחתו בשדה הזה. ניתן לטוס לצ'אנגמאי עם אירבוס ומשם בATR או בבוינג למהוסונג. אם אפשר לשאול, איפה לנת במהוסונג: בכפר נופש או במלון, כי לפי מיטב ידיעתי אלה שני המקומות היחידים שאפשר ללון שם...
במהוסונג לא ישנו אלא הגענו ליום אחד
עלינו על טיסה ב-11:00 מצ'יאנג-מאי למהוסונג נסענו לכפר של ארוכות הצוואר, למערת הדגים, למפלים ולמקדש על ההר. לאחר מכן אכלנו ארוחת צהריים, חזרנו בטיסה של 17:00 לצ'יאנג-מאי ומשם בטיסה של 19:00 לבנגקוק. בתמונה: מגדל הפיקוח בשדה התעופה של מהסונוג.
 

טוארג

New member
אחח תאילנד המדהימה

במהוסונג לא ישנו אלא הגענו ליום אחד
עלינו על טיסה ב-11:00 מצ'יאנג-מאי למהוסונג נסענו לכפר של ארוכות הצוואר, למערת הדגים, למפלים ולמקדש על ההר. לאחר מכן אכלנו ארוחת צהריים, חזרנו בטיסה של 17:00 לצ'יאנג-מאי ומשם בטיסה של 19:00 לבנגקוק. בתמונה: מגדל הפיקוח בשדה התעופה של מהסונוג.
אחח תאילנד המדהימה
נראה לי שעשית את אותו מסלול שאני עשיתי: בנגקוק ---> צ'אנג ראי (משולש הזהב) ---> צ'אנג מאי (ארוכות הצוואר + ההר הגבוה ששחכתי את השם שלו)
 

איליה.

New member
זה מדהים.

נתיבי ה-SKYTRAIN
עוברים בין גורדי השחקים ועושים צל כבד על הרחובות למטה (נוח מאוד בימי שמש חזקה או גשם). נסיעה שקטה מאוד, עצירות סבירות+ בכל תחנה (לא מדדתי אבל אני חושב שיותר ארוכות מאלה שברכבת הפרברית), תחנות מפוארות עם גגות בסגנון אסיאתי שמתמזגים עם הנוף ובכלל הכל משדר אווירה מאוד היי-טקית וחדשנית (שימוש בגוונים של ורוד זוהר, שילוט נוח וברור, מכונות אוטומטיות לממכר הכרטיסים המגנטיים לסוגי הנסיעות השונות וכו...).
זה מדהים.
גם התמונות מאד יפות.
 

omer landau

New member
ברוך הבא

ברוכים הנמצאים
תודה רבה לאיליה. על עבודתו הנפלאה בניהול הפורום וברוכים הבאים לכל המשתתפים החדשים
הטיסות עברו בשלום, מטוסי 767 של אלעל בשיתוף תאי-אינטרנשיונל (THAI), בשלטי החוצות בנתב"ג כבר אפשר לראות מודעות של שדה התעופה החדש, ועבודות הבנייה בעיצומן. היו לנו 3 טיסות פנימיות, בין שתי ערים גדולות ב-777-300 ולעיר קטנה יותר ב-ATR72 (כולן בחברת THAI). לרוב, הנסיעות בערים מתבצעות במוניות ואוטובוסים, כשבבנגקוק ניתן למצוא גם את ה-SKYTRAIN (רכבת אוויר) שנוסעת על עמודי בטון בשני קווים מרכזיים עם 25 תחנות בדרך (מחיר נסיעה 2 ש"ח) - מצורפת תמונה. הנהיגה מתבצעת הפוך מבישראל (נהג בצד ימין של הרכב, נסיעה בנתיב השמאלי), קשה להתרגל ברגעים הראשונים וכמעט נדרסים כשמנסים לחצות את הכביש. האוטובוסים בקווים העירוניים ישנים ומלוכלכים, הדלתות לא נסגרות לאורך כל הנסיעה ובחלק מהתחנות האוטובוס לא עוצר לגמרי אלא מאט למהירות אפסית כך שהנוסעים יורדים באמצע הכביש והאוטובוס ממשיך בנסיעה. יש מספר רמות מחירים לאוטובוסים - כולל תשלום נוסף עבור נסיעה באוטובוס ממוזג, אוטובוסים עם יותר מקומות ישיבה, אוטובוסים שעולים על נתיבי האקספרס (נתיבים מיוחדים שיושבים על עמודי בטון מעל העיר) וכו... צילמתי די הרבה תמונות של כל סוגי התחבורה (טוק-טוק, מוניות, אוטובוסים, רכבות, מוניות-אופנוע), צריך למיין אותן ואציגן במרוכז בימים הקרובים. תודה לכל מי שהמשיך לעדכן את הפורום בחדשות, תמונות והודעות מעניינות
ברוך הבא
אני די חדש פה ויש לכם פורום נחמד ומעניין
 

oren*

New member
מיני-אוטובוס

ברוכים הנמצאים
תודה רבה לאיליה. על עבודתו הנפלאה בניהול הפורום וברוכים הבאים לכל המשתתפים החדשים
הטיסות עברו בשלום, מטוסי 767 של אלעל בשיתוף תאי-אינטרנשיונל (THAI), בשלטי החוצות בנתב"ג כבר אפשר לראות מודעות של שדה התעופה החדש, ועבודות הבנייה בעיצומן. היו לנו 3 טיסות פנימיות, בין שתי ערים גדולות ב-777-300 ולעיר קטנה יותר ב-ATR72 (כולן בחברת THAI). לרוב, הנסיעות בערים מתבצעות במוניות ואוטובוסים, כשבבנגקוק ניתן למצוא גם את ה-SKYTRAIN (רכבת אוויר) שנוסעת על עמודי בטון בשני קווים מרכזיים עם 25 תחנות בדרך (מחיר נסיעה 2 ש"ח) - מצורפת תמונה. הנהיגה מתבצעת הפוך מבישראל (נהג בצד ימין של הרכב, נסיעה בנתיב השמאלי), קשה להתרגל ברגעים הראשונים וכמעט נדרסים כשמנסים לחצות את הכביש. האוטובוסים בקווים העירוניים ישנים ומלוכלכים, הדלתות לא נסגרות לאורך כל הנסיעה ובחלק מהתחנות האוטובוס לא עוצר לגמרי אלא מאט למהירות אפסית כך שהנוסעים יורדים באמצע הכביש והאוטובוס ממשיך בנסיעה. יש מספר רמות מחירים לאוטובוסים - כולל תשלום נוסף עבור נסיעה באוטובוס ממוזג, אוטובוסים עם יותר מקומות ישיבה, אוטובוסים שעולים על נתיבי האקספרס (נתיבים מיוחדים שיושבים על עמודי בטון מעל העיר) וכו... צילמתי די הרבה תמונות של כל סוגי התחבורה (טוק-טוק, מוניות, אוטובוסים, רכבות, מוניות-אופנוע), צריך למיין אותן ואציגן במרוכז בימים הקרובים. תודה לכל מי שהמשיך לעדכן את הפורום בחדשות, תמונות והודעות מעניינות
מיני-אוטובוס
כמו שתראו אין דלתות. לא יצא לי ליסוע באוטובוסים, כך שאינני בטוח כיצד משלמים עבור הנסיעה - אם הבנתי נכון הכרטיסן יושב לצד הנהג.
 
גם בתורכיה יש כאלה

מיני-אוטובוס
כמו שתראו אין דלתות. לא יצא לי ליסוע באוטובוסים, כך שאינני בטוח כיצד משלמים עבור הנסיעה - אם הבנתי נכון הכרטיסן יושב לצד הנהג.
גם בתורכיה יש כאלה
אומנם לא מרצדסים אבל יש. הם נקראים של "דולמוסים".
 

ליילנד

New member
דלתות אין, גשם יש../images/Emo70.gif

מיני-אוטובוס
כמו שתראו אין דלתות. לא יצא לי ליסוע באוטובוסים, כך שאינני בטוח כיצד משלמים עבור הנסיעה - אם הבנתי נכון הכרטיסן יושב לצד הנהג.
דלתות אין, גשם יש

לא נרטבים
ברוך שובך, ותודה על התמונות היפות. לא יכולת להביא קצת גשם לחום אוגוסט הנוראי שנחתת אליו אך הגשם, אני מתגעגעת אליו....
 

ארזS

New member
היי אדון מנהל ! ברוך שובך לשלום !

ברוכים הנמצאים
תודה רבה לאיליה. על עבודתו הנפלאה בניהול הפורום וברוכים הבאים לכל המשתתפים החדשים
הטיסות עברו בשלום, מטוסי 767 של אלעל בשיתוף תאי-אינטרנשיונל (THAI), בשלטי החוצות בנתב"ג כבר אפשר לראות מודעות של שדה התעופה החדש, ועבודות הבנייה בעיצומן. היו לנו 3 טיסות פנימיות, בין שתי ערים גדולות ב-777-300 ולעיר קטנה יותר ב-ATR72 (כולן בחברת THAI). לרוב, הנסיעות בערים מתבצעות במוניות ואוטובוסים, כשבבנגקוק ניתן למצוא גם את ה-SKYTRAIN (רכבת אוויר) שנוסעת על עמודי בטון בשני קווים מרכזיים עם 25 תחנות בדרך (מחיר נסיעה 2 ש"ח) - מצורפת תמונה. הנהיגה מתבצעת הפוך מבישראל (נהג בצד ימין של הרכב, נסיעה בנתיב השמאלי), קשה להתרגל ברגעים הראשונים וכמעט נדרסים כשמנסים לחצות את הכביש. האוטובוסים בקווים העירוניים ישנים ומלוכלכים, הדלתות לא נסגרות לאורך כל הנסיעה ובחלק מהתחנות האוטובוס לא עוצר לגמרי אלא מאט למהירות אפסית כך שהנוסעים יורדים באמצע הכביש והאוטובוס ממשיך בנסיעה. יש מספר רמות מחירים לאוטובוסים - כולל תשלום נוסף עבור נסיעה באוטובוס ממוזג, אוטובוסים עם יותר מקומות ישיבה, אוטובוסים שעולים על נתיבי האקספרס (נתיבים מיוחדים שיושבים על עמודי בטון מעל העיר) וכו... צילמתי די הרבה תמונות של כל סוגי התחבורה (טוק-טוק, מוניות, אוטובוסים, רכבות, מוניות-אופנוע), צריך למיין אותן ואציגן במרוכז בימים הקרובים. תודה לכל מי שהמשיך לעדכן את הפורום בחדשות, תמונות והודעות מעניינות
היי אדון מנהל ! ברוך שובך לשלום !
נראה שעשית חיים... ולפי התמונה של המיני-אוטובוס ירד שם גשם...
 

oren*

New member
ירד גשם ביומיים הראשונים, לאחר מכן

היי אדון מנהל ! ברוך שובך לשלום !
נראה שעשית חיים... ולפי התמונה של המיני-אוטובוס ירד שם גשם...
ירד גשם ביומיים הראשונים, לאחר מכן
היה מזג אוויר נעים ושמיים נקיים. ותודה על הברכות
 

ה דרומי

New member
ברוך השב ל../images/Emo104.gifקח../images/Emo39.gif תן../images/Emo13.gifחיוך

ברוכים הנמצאים
תודה רבה לאיליה. על עבודתו הנפלאה בניהול הפורום וברוכים הבאים לכל המשתתפים החדשים
הטיסות עברו בשלום, מטוסי 767 של אלעל בשיתוף תאי-אינטרנשיונל (THAI), בשלטי החוצות בנתב"ג כבר אפשר לראות מודעות של שדה התעופה החדש, ועבודות הבנייה בעיצומן. היו לנו 3 טיסות פנימיות, בין שתי ערים גדולות ב-777-300 ולעיר קטנה יותר ב-ATR72 (כולן בחברת THAI). לרוב, הנסיעות בערים מתבצעות במוניות ואוטובוסים, כשבבנגקוק ניתן למצוא גם את ה-SKYTRAIN (רכבת אוויר) שנוסעת על עמודי בטון בשני קווים מרכזיים עם 25 תחנות בדרך (מחיר נסיעה 2 ש"ח) - מצורפת תמונה. הנהיגה מתבצעת הפוך מבישראל (נהג בצד ימין של הרכב, נסיעה בנתיב השמאלי), קשה להתרגל ברגעים הראשונים וכמעט נדרסים כשמנסים לחצות את הכביש. האוטובוסים בקווים העירוניים ישנים ומלוכלכים, הדלתות לא נסגרות לאורך כל הנסיעה ובחלק מהתחנות האוטובוס לא עוצר לגמרי אלא מאט למהירות אפסית כך שהנוסעים יורדים באמצע הכביש והאוטובוס ממשיך בנסיעה. יש מספר רמות מחירים לאוטובוסים - כולל תשלום נוסף עבור נסיעה באוטובוס ממוזג, אוטובוסים עם יותר מקומות ישיבה, אוטובוסים שעולים על נתיבי האקספרס (נתיבים מיוחדים שיושבים על עמודי בטון מעל העיר) וכו... צילמתי די הרבה תמונות של כל סוגי התחבורה (טוק-טוק, מוניות, אוטובוסים, רכבות, מוניות-אופנוע), צריך למיין אותן ואציגן במרוכז בימים הקרובים. תודה לכל מי שהמשיך לעדכן את הפורום בחדשות, תמונות והודעות מעניינות
ברוך השב ל
קח
תן
חיוך
 
הטיסות ל ומ תאילנד לארץ

ברוכים הנמצאים
תודה רבה לאיליה. על עבודתו הנפלאה בניהול הפורום וברוכים הבאים לכל המשתתפים החדשים
הטיסות עברו בשלום, מטוסי 767 של אלעל בשיתוף תאי-אינטרנשיונל (THAI), בשלטי החוצות בנתב"ג כבר אפשר לראות מודעות של שדה התעופה החדש, ועבודות הבנייה בעיצומן. היו לנו 3 טיסות פנימיות, בין שתי ערים גדולות ב-777-300 ולעיר קטנה יותר ב-ATR72 (כולן בחברת THAI). לרוב, הנסיעות בערים מתבצעות במוניות ואוטובוסים, כשבבנגקוק ניתן למצוא גם את ה-SKYTRAIN (רכבת אוויר) שנוסעת על עמודי בטון בשני קווים מרכזיים עם 25 תחנות בדרך (מחיר נסיעה 2 ש"ח) - מצורפת תמונה. הנהיגה מתבצעת הפוך מבישראל (נהג בצד ימין של הרכב, נסיעה בנתיב השמאלי), קשה להתרגל ברגעים הראשונים וכמעט נדרסים כשמנסים לחצות את הכביש. האוטובוסים בקווים העירוניים ישנים ומלוכלכים, הדלתות לא נסגרות לאורך כל הנסיעה ובחלק מהתחנות האוטובוס לא עוצר לגמרי אלא מאט למהירות אפסית כך שהנוסעים יורדים באמצע הכביש והאוטובוס ממשיך בנסיעה. יש מספר רמות מחירים לאוטובוסים - כולל תשלום נוסף עבור נסיעה באוטובוס ממוזג, אוטובוסים עם יותר מקומות ישיבה, אוטובוסים שעולים על נתיבי האקספרס (נתיבים מיוחדים שיושבים על עמודי בטון מעל העיר) וכו... צילמתי די הרבה תמונות של כל סוגי התחבורה (טוק-טוק, מוניות, אוטובוסים, רכבות, מוניות-אופנוע), צריך למיין אותן ואציגן במרוכז בימים הקרובים. תודה לכל מי שהמשיך לעדכן את הפורום בחדשות, תמונות והודעות מעניינות
הטיסות ל ומ תאילנד לארץ
עברו בשלום ? עשיתי בעברי מס' טיסות כאלו, כחלק מטרנזיט לאוסטרליה ולצערי הרב תמיד היו המון כיסי אויר. אחת הטיסות אף כתבו עליה בעיתון, עקב כניסה פתאומית לענן סערה יחד עם סופת ברקים. חוויה מפחידה מאוד מאוד
עמד בסופו של דבר בזעזוע...
 

oren*

New member
הזהירו אותנו שזו תקופת המונסון ולכן

הטיסות ל ומ תאילנד לארץ
עברו בשלום ? עשיתי בעברי מס' טיסות כאלו, כחלק מטרנזיט לאוסטרליה ולצערי הרב תמיד היו המון כיסי אויר. אחת הטיסות אף כתבו עליה בעיתון, עקב כניסה פתאומית לענן סערה יחד עם סופת ברקים. חוויה מפחידה מאוד מאוד
עמד בסופו של דבר בזעזוע...
הזהירו אותנו שזו תקופת המונסון ולכן
עלולים להיות כיסי אוויר ובכל זאת הטיסות עברו חלק לגמרי. הבעיה היחידה הייתה עם זמני הטיסות הפנימיות, שעברו משעות הבוקר המוקדמות ל-11:00 בצהריים (בגלל עונת המונסון וכיסי האוויר), מה ששרף לנו בוקר שלם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה