מערבולת ים
New member
../images/Emo104.gifאיך נפטרים מאתר טפיל ../images/Emo35.gif
ניסינו להעיף מה-register edit והוא חוזר. להלן ה"טפילות" שלו: 1. פותחת את האקספלורר (הדפדפן) בפעם הראשונה - הוא עולה, אבל לא עד הסוף ותוקע את האקספלורר(דפדפן). 2. סוגרת את האקספלורר ופותחת שוב - עכשיו אפשר לגלוש בשקט... עד הפעם הבאה שאני עושה reboot למחשב מוכר למישהו
כל סיוע יתקבל בברכה
רבה
ניסינו להעיף מה-register edit והוא חוזר. להלן ה"טפילות" שלו: 1. פותחת את האקספלורר (הדפדפן) בפעם הראשונה - הוא עולה, אבל לא עד הסוף ותוקע את האקספלורר(דפדפן). 2. סוגרת את האקספלורר ופותחת שוב - עכשיו אפשר לגלוש בשקט... עד הפעם הבאה שאני עושה reboot למחשב מוכר למישהו