בילויים עם ילדים- אחרון לחופש זה

דרושה פעילות מחר בבוקר לשני פעוטות

מחר יש לנו יום היכרות בגן, מה שאומר שב- 10 אנחנו כבר משוחררים על טפינו. אני וחברה מחפשות משהו לעשות עם שני הילדים, בני 2.8 ו- 2.4 אחד מהם פרא אדם קטן
באזור הוד"ש-כפ"ס-רעננה ושות' בשעות הבוקר (עד 13.00-13.30 כזה).
 

maracuja

New member
ג'ימבורי

נהדר לפראי אדם
ש לי שניים כאלו בבית חחח יש בכל הקניונין, ברננים הכי מוצלח לגילאים האלו, אבל ב-G גם בסדר. בקניון ערים אני לא אוהבת.
 
../images/Emo51.gif אני זוכרת משהו על משחקיה משודרגת בהוד

השרון, אזור נווה נאמן- מישהי יודעת על מה אני מדברת? לא הייתי שם, אבל הלשינו לי שזה שווה ושאפילו יש בית קפה להורים
 
למעלה