סקרררר!!! כנסו!!!

../images/Emo103.gif סקרררר!!! כנסו!!! ../images/Emo103.gif

אז ככה, החלטתי לעשות סקר נחמד,אני רוצה לשמוע את דעתכם... איזה דמות גבר אתם הכי אוהבים? 1.רענן 2.גיא 3.יובל 4.צוף 5.משה איזה דמות אישה אתם הכי אוהבים? 1.מיכאסי 2.דורין 3.נגה 4.זהר 5.מיה מי מתלבש הכי יפה? 1.יובל 2.משה 3.גיא 4.רענן 5.דן מי מתלבשת הכי יפה? 1.מיכאלה 2.נגה 3.זהר 4.מיה 5.יסמין מי הדמות הכי מצחיקה? 1.משה 2.דורין 3.אסי 4.יובל 5.יסמין איזה דמות אתם הכי שונאים? 1.אסי 2.דורין 3.גילי 4.עליזה 5.דן איזה זוג הכי יפה בעינכם? 1.מיה וצוף 2.דורין ומשה 3.אסי וגיא 4.אסי ורענן 5.זהר ורענן איזה שם הייתם נותנים לטלנובלה? 1.שישאר מיכאלה. 2.המתחזה 3.מותק התאומות התחלפו (חחחחח אומרים הרי שבסוף אסי ומיכאלה יהיו תאומות זהות לא?!) 4.מיכאסי 5.שם פתטי... לדוגמא: לחיי האהבה, לגעת באושר, משחק החיים, אהבה מעבר לפינה.. זהו! אז תגידו את דעתכם! בה ביי מואהה!!! 5.
 

sisty

New member
../images/Emo41.gifהצלחתי להחליף משתמש../images/Emo70.gifו..--->

איזה דמות גבר אתם הכי אוהבים? 3.יובל
(אבל במראה חיצוני...אופיר נהרי
) איזה דמות אישה אתם הכי אוהבים? 2.דורין
אלא מה
מי מתלבש הכי יפה? 4.רענן
מי מתלבשת הכי יפה? 1.מיכאלה ו-4.זוהר....לזוהר יש שמלות יפות
מי הדמות הכי מצחיקה? 2.דורין ו-4. יובל
איזה דמות אתם הכי שונאים? 5.דן
...אבל שחקן מעולה
איזה זוג הכי יפה בעינכם? 3.אסי וגיא ...
כי רק אהבה תנצח
(אבל לא מיכי<מיכאלה
> תיהיה איתו
) איזה שם הייתם נותנים לטלנובלה? 1.שישאר מיכאלה. (אבל גם שם פתטי
ליידי פי שתיים
חחח
) זהו! אז תגידו את דעתכם! בה ביי מואהה!!! 5. נחמטטטטטטט
 

מיכיל

New member
התשובות שלי לאלף הסקרים...

הדמות גבר שאני הכי אוהבת:גיא. דמות אישה שאני הכי אוהב: מיכאסי. מי שמתלבש הכי יפה: גיא. מי שמתלבשת הכי יפה :מיכאלה. הדמות הכי מצחיקה: יובל. הדמות שאני הכי שונאת: גילי ודן. הזוג הכי יפה בעיני: אסי וגיא. השם שהייתי נותנת לטלנובלה: שישאר מיכאלה.
 
למעלה