משבעה יוצא אחד- התוצאות

תנועת גוף?שו?

אבל זה שהיא שרה ככה זה כי זה הסגנון שלה התנשאות זה להיות מעל כולם ולחשוב שאתה הכי טוב מכולם שכולם קטנים לידך ואתה מלך זה באופי של בנאדם לא בשירה שלו ובתנועות שלו. גם אני לפעמים שופטת אנשים ממראה ראשון ומראה ראשון תמיד מטעה.כמעט תמיד. אני לא מתה עליה לא מתחברת לקול שלה אבל אני לא מכירה אותה אישית שאני ילכלך עליה או על כל מתמודד אחר . הם ממש הגזימו פה עכשיו ראיתי עוד תגובה שאחת כתבה "דניאל הפרחול" למה מי היא בכלל מה היא מכירה אותו מסכן הילד..חאלס.. או שהבנתי שהיה שם בלאגן באולפן חלק צרחו כי זה לא היה פייר מבחינתם וחלק צרחו וקיללו מאושר בגלל דניאל מסכן הילד באמת שלא היתי רוצה להיות במקומו מבואס תחת מזה שהדיחו אותו ועוד צריך לשמוע שיורדים עליו עד לאיפה אנשים הגיעוווווו מגעילים אותי אנשים כאלה!!!!!!צריך להשמיד ! חח
 
לפי דעתי..

את צודקת לגמרי!! הם בני אדם!!! תנו להם לחיות!!! עזבו אותם!!! אתם לא מכירים אותם אז למה סתם להדביק להם אופי?!
 

SilviC

New member
קצת מפריע לי שהתגובה שלך

"אתם כאלה נאצים" היא בתגובה למה שאני כתבתי גם אם לא התכוונת לזה
בנוסף ואף יותר חשוב מזה, תפסיקו להשתמש במילה "נאצי" בכזו חופשיות. זה זילות השואה ומוציא את כל המשמעות והאחריות מ"נאצים".
 
את קוראת לאנשים "נאצים" ומדברת על תרבות?

אצלנו בבית ספר הוציאו את המילה הזאת מסגנון הדיבור ואמרו שאנשים שקוראים לאנשים אחרים נאצים יכולים אפילו לתבוע בבית משפט והם ישלמו הרבה כסף פיצויים אם הם מעל לגיל 18.
 
את בת 20. לפי המורה שלי אם תקראי לאדם "נאצי"

ואם האדם הזה ילך איתך לבית משפט את תפסידי ותשלמי הרבה מאוד כסף כי אסור לקרוא "נאצים" לאנשים. את מעל גיל 18.
 
מה אתה רוצה ארטיק או שקל?אה?=/טוב אחי !

מה אכפת לי מה המורה שלך אמרה ושאמרתי נאצי התכוונתי לביטוי לא באמת להגיד שהם כמו הנאצים הבנת מותק? לא יודעת אם זה בן או בת הכוונה שלי בהודעה זה להגיד שהם התנהגו ממש מגעיל כלפי המתמודדים במיוחד כלפי דניאל וחלקית כלפי מרינה. תתיחסו לפואנטה של ההודעה שלי לא לזה שאמרתי נאצי לקרא יודעים?יפה אז תעשו זאת.. אחח אלוהים תעזור לאנשים כאלה אמן.
 
=/ארטיק שוקולד. אני מזמין.

אני מזמין בנות כשאני נפגש. הארטיק עלי. =/ הרוב חושבים שלדניאל נעשה עוול כי היתה תקלה בקולות שלו אבל גם חושבים שהוא לא זמר טוב.
 
יאללה ארטיק עליך! ו...

לא יודעת אם באמת היתה תקלה או לא זה לא קשור זה שאנשים פה התייחסו נורא מגעיל כלפיו,יש הבדל עצום בין לחשוב שהוא לא זמר טוב לא לאהוב אותו בין להתחיל לומר עליו אלף ואחד דברים כאילו מה הוא כבר עשה..
 

מיטלוש8

New member
התגובות על דניאל לא יפות! ../images/Emo31.gif

אני מסכימה עם רובכם פה, שלדניאל אכן הגיע ללכת, אבל זה לא סיבה לתגובות הכל כך לא יפות פה.. בסך הכל הבחור לא הגיע סתם לכוכב נולד, הוא שר מאוד יפה, ואולי הוא באמת הגיע לשלבים המתקדמים בגלל מעריצות פאקצות, אבל בתכלס, הבחור שר טוב, אולי לא בליגה הכ"כ גבוהה של האחרים, אבל עדיין.. זה לא שהוא שר רע.. ואני ממש ריחמתי עליו היום, הוא נראה ממש מסכן.. אגב, לדעתי, דווקא הערב, לדורון הגיע ללכת קצת יותר מדניאל, אבל ניחא..
 
סוף סוף אנשים מסכימים איתי! חשבתי שיש פה

רק נאציזם...וואי תודה שיש עוד אנשים שפוים שרואים שזו סה"כ תוכנית טלויזיה לשירה ולא לנשיאות !!!!!!!!!! ובאמת דורון לדעתי ורק לדעתי היה צריך לעוף תכלס שניהם שרים אותו סגנון ושניהם שרים מדהים אבל דורון לא היה משו היום,גם דניאל לא היה חזק אבל יש לו קול יותר יפה לדעתי וזו דעתי. בכלל בועז שר הכי יפה היום.כולם שרו די צפוי ודי רגיל לא הפתיעו בכלל.היתה תוכנית משעממת.
 
הסיבה היחידה שכולם היו...

נגד דניאל זה בגלל שרצינו לשמוע קצת חדשות משמחות בחדשות במקום כל העצב הזה שאנחנו שומעים, רצינו לשמוע על איזה פאקצה שקפצה מהחלון כי דב"ח נפסל מכוכב נולד?!? אני לא מבין איך הוא יכול לחיות עם עצמו כאשר מעבירים ילדה בת 12 שעוד לא יודעת קרוא וכתוב לבית חולים! - הוא לא יודע שלרופאים יש משהו יותר טוב לעשות מאשר להתמודד עם פאקצה שלא יודעת להתעלף...!
 

b l a c k eyes

New member
../images/Emo45.gif

בכלל, הכמויות שנאה האלה שהוא ספג במשך החודשים האלה של התכנית... לא הייתי מתחלפת איתו. זה כל כך מרושע.
 
צודקת,לפעמים בא לי שהם ידעו שיש

גם אנשים נורמלים שרואים את התוכנית ולא לוקחים את זה ברמה כזו. אני באמת מרחמת עליהם אחרי דבר כזה פסיכולוג דחוףף.. ומנהלים- בקשה אני מאוד מאוד מבקשת אם אתם רוצים שהפורום הזה יראה מתורבת ואפילו קצת אז תמחקו הודעות עם לכלוכים על מתמודדים,באמת שזה לא יפה ולא לרמה של אפחד.. ותכלס אלה שאומרים על הפאקצות שהם כאלה הם אפילו לא רואים שהם מתנהגים יותר גרוע מהם. אין אין זה עדיין הורג אותי ההתעללות בדניאל..פאק.
 

blondi rebelde

New member
../images/Emo45.gif היום באמת הוא היה נראה עצוב

כאילו הוא יודע שהוא עומד ללכת
ובאמת לא מגיעה לו כל השנאה כלפיו
 

D o n i k

New member
אפשר גם להסתכל על זה כך...

אולי מרינה היא בעצם הכוכב הנופל הבא...שימו לב שהיא דואגת לשיר בפוזה מטורפת ומתנשאת...מרימה את האף.. מה שלדעתי יקרה..הוא שבסוף היא תישאר בלי כלום..כי מרוב שהיא מרימה את האף היא לא מסתכלת לאן היא הולכת.. ולפתע היא תראה שהיא באויר..נופלת.. טוב זו מטאפורה נחמדה והכל..אבל אין לי איך להמשיל את זה לחיים האמיתיים...אני פשוט לא אוהב אותה ואיך שהיא שרה בכלל.. היא מעוותת את השירים..ובתור אחד ששר..ושר מהלב...כואב לי לשמוע אותה.. היא הורסת שיר אחר שיר... בהחלט ההפסד הגדול ביותר של כוכב נולד.. אם עד היום היו כוכבים שהצדיקו את מקומם בתכנית..אני חושב שהפעם הכל התלכלך לגמריי.. אני רק מקווה שאחרי הפעם הזו..מפיקי התכנית יעשו עוד כמה עונות שגם לי תהיה ההזדמנות להשתתף בקיצור מרינה לכי הביתה ותפסיקי להרוס שירים!
 

NP16

New member
איזה חמודים אתם שאתם דואגים ../images/Emo39.gif

לכל הדואגים המתוקים כוכב נולד זה לא פרויקט Y ולא לרדת בגדול אחרי כל יום הם חוזרים לישון בבית שלהם. לא אחד עם השני. (חוץ מבועז ודניאל בימי שישי) הם כל יום בבית, או לפחות יש להם את ההזדמנות להיות שם. אז חמודים , לא לדאוג, מארינה בבית כל יום
עכשיו אפשר להצביע בשקט
 
היא לא הורסת היא שרה.גם אני לא מתה עליה

אבל צריך להודות היא יודעת לשיר. אני לא מתחברת לקול שלה הוא לא ממש נעים לי לאוזן אבל היא יודעת לשיר ועושה את זה טוב ואם היא יודעת את זה למה לשבת בשקט ולא לצרוח שהיא טובה בזה באמצעות שירה? זה לא התנשאות,היא יודעת שהיא יודעת לשיר והיא פשוט עושה את זה. להזכירך שירי מימון עוד בזמן האודישנים היתה בטוחה בעצמה חבל על הזמן והאף שלה היה בעננים וואו כמה שזה היה ותראה איפה היא עכשיו כי היא היתה מודעת לעצמה. אני מורידה בפניה את הכובע.היא אחת המלכות עם קול עצום. כנל לגבי מרינה היא יודעת מה היא שווה והיא עושה את זה,זו לא התנשאות ושוב,מרינה לא הפייבוריטית שלי.בכלל לא. אין לי מישהו מועדף.
 
למעלה