משבעה יוצא אחד- התוצאות

חנוש99

New member
הדעה שלך היא כמו בול שלי../images/Emo106.gif

השלישיה שלי בלי בנות בכלל... ---שלומי---חן----ובועז--- מאוד מקווה שזה מה שיקרה...
 

b l a c k eyes

New member
../images/Emo10.gif אוף. מה רק אני מבואסת?

לא יודעת, דווקא אהבתי את הדניאל הזה... היה בו קסם... נכון, הוא לא היה הכי טוב ובאמת הגענו לשלב שבו לאף אחד לא ממש מגיע ללכת.... אבל הוא היה מרגש בביצועים מסויימים, לא כזה גרוע כמו שעשיתם ממנו (עכשיו כשהוא הלך, אפשר להודות...) וחוץ מזה, הפרצוף שלו קישט לנו יפה את המסך. לא פלא שעוד פקאצה התעלפה. בקיצור... זה די עצוב.
 

shklar1

New member
מאז גמר עונה 2 לא היו תותחים כאלה בנבחרת ../images/Emo9.gif

הצדק נעשה היום
 

Noa Angel

New member
דניאל נראה כאילו בכה (קצת לפני שלב ההכרזה)

מיידעים מראש את מי שהולך לעוף? או שהוא סתם התבאס רצח בגלל הדירוג של השופטים? לרגע ממש ריחמתי עליו. אבל כן, מצוין שהוא עף. חזיתי שהוא יעוף שניה לפני חצי הגמר וצדקתי. עכשיו אני כבר מתחילה לנבא את שלישיית הגמר: בועז במקום הראשון, מרינה בשני, חן בשלישי.
 
שלישיית הגמר שלי -->

אוקיי. קודם כל דניאל בן חיים הודח. מזל טוב לנו. הפאקצות לא ניצחו הפעם P= השלישיית גמר שלי (זה נשמע כמו איזה פרסומת לקוקה קולה. "קנו דניאל בן חיים אחד קבלו שישית חצי גמר" P: ) : חצי גמר ראשון יש את מרינה, אליסה וחן. לדעתי חן ייקח את המקום הראשון, אליסה אהובתי את השני ומארינה תודח. דיבורים דיבורים, אבל הקהל היותר מבוגר הוא זה שמצביע לה, אני לא חושב שיילך לה. ואליסה תופצץ באסמאסים, על אחריותי (; אז חן יהיה בגמר ואליסה בסנטד ביי. חצי גמר שני נעיף כבר את הדורון המעצבן והמשעמם הזה שאני לא מבין איך הוא עובר עוד ועוד שלבים. בועז ייקח מקום ראשון, ואז שלומי ואליסה ייתחרו. שלומי יובס עם שפרגה שלי והשלישיית גמר יהיו בועז, אליסה וחן. תצביעו לאליסה. בבקשה . :'( ויוה לה שפרגה!
 

ZiV GiLbOa

New member
שלישיית גמר מושלמת

גם שלי היא כזאת. כל אחד מביא משהו אחר וביחד יצא להם טריו משגע לדעתי.. אין שלישייה טובה מזו..
 
לפי דעתי השלשייה שתעשי

לי את זה מקום ראשון-מרינה(או בועז לא אכפת לי)מקוםשני-דורון רוקח(אין סכוי שיקח מקום ראשון אבל מגיע לו) מקום שלישי-שלומי בראל(לא מספיק מקצוען כמו מרינה ובועז) דווקא הייתי רוצה שעדן,סיון,נדב,או אדיר יצטרפו גם אבל החליטו ללכת על החתיך דניאל(אני לא סובלת אותו)
 

name1nick2

New member
לגמריייייייייייייייי

למרות שאני אעדיף את שלומי על בועז.. העיקר שאליסה תעלה...ותופצץ באסאמאסים :)
 
סוף סוף המזייף והעריץ של עדר הפאקצ'ות עף

יש אלוהיםםםםםםםםם תודה שסוף סוף המזייף של התוכנית עףףףף אלוהים צרחתי כמו שצרחתי כשנינט זכתה חחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לפי דעתי בועז ומארינה/חן עולים לגמר השלישי שיעלה אני מקווה שזה יהיה דורוןןןןןןןן
 
למעלה