למשחק האהוב עליך יש פורום?

../images/Emo103.gif למשחק האהוב עליך יש פורום?

יש לכם משחק אהוב שאתם משחקים ללא הפסקה? אז למה שלא יהיה לו פורום?
אנו מחפשים מנהלים לפורומים חדשים באשכול משחקים, ואנו פתוחים להצעותיכם בכל תחום של משחקים:
משחקי מחשב נוסטלגיים
Gunz Online
Ikariam
WarRock
משחקי קלפים
משחקי תפקידים
משחקי חברה
אנחנו רוצים לפתוח פורום למשחק האהוב עליך
– פורום שתתפתח בו קהילה עבור כל המשחקים ללא הרף, שבו יהיה אפשר ללמוד, לשתף לאיזה שלב הגעתם, להנות והכי חשוב לשחק ולהכיר פרטנרים למשחק השבת. תפוז רוצה לבנות בית לדבר שאותו אתם הכי אוהבים, אז למה אתם מחכים? משחק ללא הפסקה במשחקים שאתה אוהב? מכיר טיפים טובים למתחילים? זוכר את כל הכללים בעל-פה? הגש מועמדות דרך הקישור, ואולי תעמוד בראש פורום שיעסוק כולו במשחק האהוב עליך! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp
ניהול פורומים נעשה בהתנדבות
הפנייה מיועדת לגברים ולנשים כאחד, מעל גיל 16
תשובות יינתנו לפונים תוך 10 ימי עבודה
 

asaf105

New member
משחקים נוסטלגיים!!../images/Emo9.gif../images/Emo99.gif../images/Emo99.gif

כמה טוב שיהיה פורום למשחקים השווים קפטן הוק, הרקולס, worms, ריימן ועוד הרבה
 

HanAn189

New member
הו ריימן ../images/Emo47.gif ../images/Emo45.gif

עד היום עם אחי משחק בזה אני מצטרף
וכן הרקולס, שמתחמקים מההנחתות של העמודים...
 

larisa125

New member
יופי. סימן השאלה הראשון במקום הנכון.

עכשיו ננסה לתקן את השני XD
 

larisa125

New member
נועם, סליחה שאני מציפה XD

יש פורום ניסויים לגולשים אבל אני עצלנית מכדי היכנס אליו XD
 

larisa125

New member
לא, סימני השאלה אמורים להיות לפני סימני

הקריאה
בדיקהבדיקהבדיקה אחתאחת
 

larisa125

New member
לאאאא ../images/Emo2.gif לאן נעלמו הפורומים האחרים? ../images/Emo2.gif

אוקיי, עמכם הסליחה, הצפתי יותר מדיי, אני עוברת לפורום ניסויים לגולשים XD
 
למעלה