החלפה ברשת ולמה בכלל זה משמש

chayahd99

New member
../images/Emo103.gifהחלפה ברשת ולמה בכלל זה משמש../images/Emo35.gif

מצאתי באינטרנט תמונות מהחלפה שנערכה בין בלוגריות שונות. יש את התמונות פה והתמונות שפה. אני לא בטוחה אם הם שייכים לאותה החלפה או להחלפה אחרת. כך או כך, כל העבודות מאוד יפות ושוות צפייה. מה שמביא אותי לשאלה שמטרידה אותי: מדובר בהחלפה של Place-Mat. Place-Mat זהו משטח שמניחים עליו את הצלחת, כוס וסכו"ם בזמן הארוחה. לכל סועד יש את ה- Place-Mat שלו. אני לא יודעת אם בארץ מקובל להשתמש בזה. ראיתי את זה אצל מעט מאוד אנשים, אבל תמיד זה היה עשוי פלסטיק שניתן בקלות לשטוף או לנגב אחרי הארוחה ולהחזיר לארון. מה עושים כשזה עשוי מבד? האם מכבסים אחרי כל ארוחה? זה לא נראה לי הגיוני, אבל מצד שני להשאיר עם שאריות אוכל זה לא אסטתי ומביא נמלים ושאר חרקים. מעניין אותי לדעת אם אתן משתמשות ב- Place-Mat ואם כן, אז איך? אולי זה רעיון להחלפה הבאה שלנו...
 

nesherkal

New member
PLACEMAT בדרך כלל....

עשוי מניילון או מכוסה למינציה. בהחלפות הרי זה אחד ולכן לא ממש לשימוש, אלא אם את מוכנה לכבס כל פעם. הרעיון למצוא החלפה לא גדולה מדי שתכנס במעטפה, ואז אפשר גם לתלות במקום להניח על השולחן. שבת שלום
 

chayahd99

New member
היית תולה כזה../images/Emo35.gif

החלפה זה דבר נחמד אבל כולנו מחזיקים בבית המון דברים מיותרים שתופסים המון שטח אכסון כך שקשה לי לדמיין אנשים שולחים אחד לשני דברים שרק ישבו ויצברו אבק או לחילופין יאוכסנו לעד בארון סגור.
 

ayala26

New member
אנחנו משתמשים בפלייסמנטים

אבל לא אחד אלא שלושה-ארבע תלוי במספר הסועדים. אם עושים פלייסמנטים מבד אז זה כנראה לארוחה חגיגית כמו ארוחת חג ואז מכבסים כמו שמכבסים את המפה שעל השולחן. אבל להחלפה זה לא הגיוני כי לארוחת חג צריך הרבה פלייסמנטים אותו הדבר.
 
למעלה