משהו נגד כאבים?

באסטM

New member
../images/Emo101.gif ../images/Emo206.gif משהו נגד כאבים?

חתולה שהיה לה אבסס וקרעה לעצמה את הלחי, אתמול עברה תפירה וחבישה של האיזור. היא אצלי בהשגחה (חתולת רחוב) אבל מאז הצהרים היא לא אוכלת ורק מכורבלת ללא תזוזה, נראית מדוכאת מאוד. אני חוששת שחוץ מהעובדה שהיא לא חופשיה וחבושה, כואב לה, נראה לי כואב יותר מידי. בדרך כלל היא חזקה ועצמאית ולא נותנת להתקרב. האם יש משהו שאוכל להזליף לה לפה? האם יש משהו שישפר לה את ההרגשה?
 
יש תרופות לשיכוך כאבים לחתולים

אני מציע לבקש מהוטרינר המטפל משהו - חשוב להיזהר מתרופות אנושיות כי רובן יהרגו חתולים די מהר. בייחוד אקמול ונורופן/אדוויל מסוכנות מאד לחתולים. אם לוטרינר המטפל יש מספר חירום - אני מציע לנסות ליצור קשר עוד היום כי יכול להיות שיש כאן בעיה מעבר לכאב - וכדאי שידע מה קורה שם ויתייחס בהצלחה ארז
 

באסטM

New member
איזו בעיה יכולה להיות מעבר לכאב?

אני חוששת שמשהו מתפספס. אתמול הודבקה לה איזו מדבקה נגד כאבים (הוטרינר לא חשב שצריך ביקשתי ליתר ביטחון) אתמול היא אכלה יפה וזינקה אל החלון ללא הפסקה -היא סבלה מאוד אצל הוטרינר והיתה בהיסטריה כל הערב. היום מהבוקר היא אכלה ביס אחד (עם האנטיביוטיקה לפחות) וזהו. לא זזה ממקומה כל היום. ואי אפשר להתקרב אליה.
 
בעיות מעבר לכאב

יכולות להיות למשל דלקת חמורה או בעיה אחרת סביב הניתוח (דימום, פתחית תפר כלשהו וכו') אני לא אומר שזה המצב - אני רק חושב שבמקרים שאחרי ניתוח יש בעיה - הרופא המטפל צריך להיות בתמונה במידת האפשר ארז
 

באסטM

New member
תודה על התשובות המהירות

כנראה באמת יש משהו. היא עברה להשתנה על המיטה ולא בחול כמו בהתחלה. מוזר לי שלמרות כל הפינוקים סביבה היא לא מתרככת אפילו טיפה.
 

anaor

New member
השתנה מחוץ לארגז יכולה להעיד על

דלקת / קריסטלים בדרכי השתן ו/או סטרס. כמובן שצריך לשלול את הבעיות הבריאותיות לפני שניגשים לבדוק את הצד ההתנהגותי.
 
למעלה