שרשור התלבטויות בזהות מינית

Blue Ship

New member
אולי כדאי להפסיק להלחם...

תשמעי, תראי ... :) אני יכולה לומר לך שעם כמה שהחברה היום יותר מודרנית, ויותר פתוחה לקבל דברים (או אנשים) שהיא לא כ"כ רגילה אליהם, היא עדין די סגורה ובקורתית. אני מגיעה ממקום קטן יחסית, בו אנשים נוטים להכנס אחד לתוך התחת של השני ולדבר - וכמה שיותר. עם זאת, הגעתי למסקנה (ורק לאחרונה), שלפני כל "החלטה" שאת מקבלת בחיים (ואני מדברת על ההחלטה ללכת עם מה שאת מרגישה), את קודם כל צריכה להיות שלמה עם עצמך. ואולי זה באמת הזמן- קודם כל, להפסיק ולהלחם בעצמך. אחרי שתהיי שלמה עם עצמך במאה אחוז, יהיו לך יותר כלים להתמודד עם הביקורת שתגיעה מהסביבה. בכל מצב תדעי שהביקורת הזאת היא בלתי נמנעת. אנשים תמיד ימצאו על מה לרכל, וכמו כל דבר- גם זה עובר. האנשים שיהיו איתך עד הסוף הם האנשים שיתמכו בך ללא תנאים- תמיד. ואלה שילכו? היו הולכים בהמשך הדרך על דברים אחרים. אני לא בטוחה עד כמה עזרתי ואם זה מה שהיית צריכה לשמוע ... בכל מקרה, לא הזכרת בת כמה את, ואני מאמינה שזה דווקא פרט חשוב לנושא. אני
 
עזרה !

אני נשואה באושר לבעלי אוהבת אותו מאוד ונמשכת אליו. בזמן האחרון עולות לי פנטזיות על מין אישה. בסרטים מאוד מושך אותי לראות שתי נשים, וזה מאוד מגרה אותי. אך במציאות עוד לא ניסיתי כלום. אני חייבת לציין שאני לא נמשכת לאף אחת ספציפית, הפנטזיה שלי היא באופן כללי. הפחד שלי, שזה יגיע לידי מימוש במציאות אני אתקפל ולא אוכל לעשות כלום. הייתי שמחה לשמוע את דעתכן, במיוחד אם מישהי הרגישה / מרגישה כמוני. תודה
 

Ma E

New member
את כוסית!? ../images/Emo8.gif

חחחחחחח סתם סתם.. זה דיי טבעי שבזמן שזה כזה אין להיות לסבית רואים את זה יותר ופתוחים לזה הרבה יותר... זה מאוד מסקרן לדעתי הדרך היחידה היא לגוון עם בעלך את חיי הנישואים בצירוף אישה.. לא שווה לפרק נישואים כאלה..
 
לא על חשבון פירוק הנישואים

היי לך, בעלי דווקא מוכן שאתנסה עם אשה אחרת. הוא דוגל בפנטזיות שלי. אז אני לא בהכרח אסכן את חיי הנישואים שלי. אני חייבת לציין כי, הפנטזיה שלי היא עם עוד מישהי לבד בלי בעלי. לצרף אישה אחרת לי ולבעלי, קצת קשה לי. אני לא אוכל לראות אותו ביחד עם מישהי אחרת. הייתי רוצה להגשים את הפנטזיה אבל זה קצת מפחיד אותי, גם נוכח העובדה שאף פעם לא הגעתי עם מישהי לסטיואציה רומנטית.
 
גיל'..

התנסות ראשונית היא תמיד מפחידה ומלווה בהמון חששות והתלבטויות, "מה יקרה אם אני לא אוכל להפסיק?", "מה יקרה אם אני אגלה בי צד שהיה מודחק במשך שנים?" .. בסיפור שלך, גם בעל נכנס לתמונה, מה שכמובן מצריך המון סבלנות והבנה מצידו. לפי מה שהבנתי שיתפת את בעלך (כל הכבוד, נשים רבות שומרות את המשיכה הזו לעצמן), והתמזל מזלך לזכות בבעל תומך, המעודד את ההתנסות הראשונית הזו. מה כעת? אין צורך למהר, צעד צעד. את יכולה לצאת לאיזו מסיבת נשים ולסרוק את הסביבה, לראות אם יש מישהי שמוצאת חן בעינייך ולגשת להחליף איתה כמה מילים. בנות רבות מרגישות בהתחלה יותר בטוחות באינטרנט, כך שאת יכולה להירשם לאתר היכרויות לנשים (שידייט למשל), להתחיל להכיר נשים, לשתף אותן, לשוחח ולהבין שהשד הוא בהחלט לא נורא כל-כך, וישנן עוד נשים רבות כמוך, החוששות לממשל את הכמיהה הזו. בהצלחה!
 
תודה מלאכית על העצות

את בחלט צודקת בכל דבריך. נכון, יותר קל להתחיל להכיר דרך האינטרנט אבל גם מסיבה זה רעיון לא רע בכלל בהמשך. קצת מפחיד לנסות פעם ראשונה, אך מצד שני, כמו שאת אומרת, אולי השד לא נורא בכלל. ומי יודע אני יכולה עוד להנות ממש. בכל אופן, המון תודה על העצות וההבנה.
 

Mיקי_

New member
../images/Emo101.gif שרשור התלבטויות בזהות מינית

החששות שלכן, הפחדים שלכן והסיפורים שלכן... אנחנו כאן
כדי לשמוע, לסייע, לתת כתף, לתמוך ולעזור.
 

מלטפת

New member
גם אני כך

אני מרגישה כמוך- מאד מתגרה מסרטים, תמונות וסיפורים, אבל בפועל- מעט מאד נשים מושכות אותי, וגם אלה שכן- הרבה פחות ממה שאני מפנטזת עליהן לבד בבית. מאד מאד מוזר...
 
היי מלטפת

אני מרגישה בדיוק כמוך. לבחורות ככה אני לא מרגישה משיכה, אבל בסרטים זה נראה מאוד מגרה. אולי בגלל שאני לא חייבת לגעת בכלום, או בגלל שעדיין לא התנסתי. אני חושבת לכל אישה כמעט יש פנטזיה על אישה אחרת, אפילו אם היא לא מודה. אז נראה לי טבעי התחושות שלנו.
 

מלטפת

New member
היי גילגיל

גם אני בדרך כלל לא נמשכת, ומסתכלת רק על גברים, אבל...יש ימים כאלה שההורמונים משתוללים... ואחר כך אני שוכחת מזה. בנוסף לכך, יש מצבים שלא תלויים בהורמונים- אם מישהי באמת סקסית, מתחילה לגעת בי זה בהחלט יכול להתפתח בקלות (כבר קרה לי בצבא, רק שתפסו אותנו לפני ש"התדרדרנו" ומאז לא חזרנו על זה עד השחרור, ואין לי מושג איפה היא היום).
 
היי מלטפת

לי זה עדיין לא קרה. אבל את צודקת, אם מישהי סקסית, זה בהחלט מושך ובמיוחד אם היא נוגעת. נכון, גם אצלי כשההרמונים משתוללים, הנטיה הזאת קיימת, אח"כ גם אצלי היא נעלמת. אבל זה די מסקרן, לא יודעת אם אוכל לממש את זה בפועל. לפעמים אני רוצה לנסות ופוחדת שלא אוכל לממש את זה בפועל. אני מבינה שהגעת איתה לאן שהוא, איך זה היה ? האם זה כיף כמו עם גברים ? זה פחות טוב / יותר טוב עם נשים מאשר עם גברים מניסיונך ?
 

מלטפת

New member
לא. לצערי היא ביטלה את הפגישה אתמול

נסעה לאן שהוא בערב וחזרה. בטח ניפגש בשבוע הקרוב.....
 
למעלה